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Cos'è ebCard?

ebCard è una piattaforma per la qualità dei dati di contatto che si collega a strumenti di marketing, vendita e CRM per aiutarti ad acquisire, verificare e completare i dati di lead, contatti e account da qualsiasi fonte con il minimo sforzo e la massima qualità dei dati.

Chi utilizza ebCard?

ebCard collabora con aziende B2B di medie dimensioni nel settore dei software informatici, dell'IT e della produzione per offrire un vantaggio competitivo attraverso la qualità dei dati di contatto.

Hai dubbi su ebCard? Confrontalo con un'alternativa popolare

ebCard

ebCard

5,0 (3)
120,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
32
16
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
195
22
4,0 (18.767)
4,0 (18.767)
4,1 (18.767)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione contatti
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Recensioni su ebCard

Punteggio medio

Nel complesso
5,0
Facilità d'uso
5,0
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
100%
Jesse
Marketing Director (Canada)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Terrific Product, out-of-this-world Customer Service

5,0 5 anni fa

Commenti: We use ebCard to manage loose incoming leads, most commonly from trade shows and drop in visits. Following their conversation with the prospect, our sales team is able to scan a business card (or even a trade show badge) record the salient details and conversation points, make notes, fill required fields, etc, which then creates a contact in our CRM. Where we found other tools unreliable and glitchy, ebCard has a 100% success rate. No lost or mangled data, therefore no wasted conversations or lost leads.

Aspetti positivi:

ebCard is ebCard is simply the best tool we've found for handling incoming contact and account data. The app/tool itself is exceptionally easy to use, especially from a tradeshow floor, and integrates seamlessly with our CRM and Marketing Automation tools. The team at ebCard have gone out of their way to provide outstanding customer service, and helped us use their tool to maximum effect. We had used three older and higher profile tools to deliver similar services in the past - ebCard has been a better fit for us, hands down.

Aspetti negativi:

We don't have any cons with the tool. Where we had hiccups two years ago, the ebCard team was very responsive and made improvements that eliminated any concerns we had.

Risposta di ebCard

5 anni fa

It's been a great experience working with you and your team, Jesse. Thank you so much for your review and great notes. We're happy to be part of your growth success. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Manpreet
Lead Marketing Strategist (Canada)
Computer e sicurezza della rete, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Time Saver for who collects business cards

5,0 5 anni fa

Commenti: Ebacrd saved us a lot of time and helped us to manage our Event leads better. Our Event lead management process improved drastically because of the ebcard.

Aspetti positivi:

I like the kind of customization you can do and It does Integrate with our CRM, Also It does verify all the scanned emails.

Aspetti negativi:

Nothing to say here, It is a pretty good app.

Risposta di ebCard

5 anni fa

Manpreet, it's always a pleasure working with you and your team. Thank you so much for your notes and good vibes. You've always taken the time to provide our team with great advice on how to improve and serve you better. We're happy that you're happy, and we're looking forward to our continuous adventure together. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Chantal
Salesforce Administrator (Canada)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ease of use, excellent Customer Support, overall great software !

5,0 5 anni fa

Commenti: The overall experience with ebCard is really good. Great communication with the manager and some new improvement ideas actually came up from our conversations.

Aspetti positivi:

The product is very easy to use, very intuitive. Implementation went great !

Aspetti negativi:

There is a little delay before the scans actually reach the database, but you get used to it.

Risposta di ebCard

5 anni fa

Thank you Chantal for your review and notes. We have a great experience working with you and Optel's team. We're learning so much from each other. Stay safe and well, ebCard Growth Team