Chi utilizza Oracle MICROS Simphony POS?

Oracle MICROS Simphony è progettato per le attività di ristorazione di ogni dimensione, tra cui ristoranti, bar, hotel, caffetterie, stadi, parchi a tema, mense, aeroporti e altro.

Cos'è Oracle MICROS Simphony POS?

Il sistema POS Oracle MICROS Simphony si rivolge al settore alimentare e delle bevande ed è stato progettato per aumentare l'efficienza dell'azienda. Questo POS basato sul cloud collega ogni aspetto delle operazioni, in modo da poter gestire facilmente ordini online, operazioni in cucina, stock, menu, consegne, fidelizzazione e altro ancora. L'analisi in tempo reale è inclusa, in modo da avere sempre un riscontro su vendite, costi e prestazioni del personale. L'ampio marketplace sul cloud e l'API aperta di Simphony offrono flessibilità, agilità e scalabilità illimitate.

Dettagli su Oracle MICROS Simphony POS

Oracle E-business

https://www.oracle.com/

Fondata nel 1998

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Panoramica dei prezzi di Oracle MICROS Simphony POS

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No

Implementazione e assistenza di Oracle MICROS Simphony POS

Assistenza

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  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

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Caratteristiche di Oracle MICROS Simphony POS

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Le migliori alternative a Oracle MICROS Simphony POS

Altre alternative a Oracle MICROS Simphony POS

Recensioni su Oracle MICROS Simphony POS

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,1
Servizio clienti 3,5
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 3,7

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Christian K.
Technology Operations Manager
Industria alberghiera, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/7/2020

"Simphony Review - Minor DKL Food Group"

Commenti: Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions. Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be. Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.

Vantaggi: The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products. The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze

Inconvenienti: The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets. Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/7/2020
Matt F.
Project Co Ordinator
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/7/2020

"Oracle = A great global partner"

Commenti: I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

Vantaggi: One stop shop. POS, purchasing and reporting. The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires

Inconvenienti: Most adjustments to the program involve an additional purchase. Immediate support not often available

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/7/2020
Utente Verificato
Operation Manager
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021

"Nice"

Commenti: Very helpful software , reduce the time of any paperwork , easy integrate with opera system, you can get customized reposts .

Vantaggi: very helpful software for running the operation , easy in use and in the era of COVIDE 19 very usful and helpful to reduce contact with the people , very easy to use and you can get very professional reports and accurate data .

Inconvenienti: The software integrate easily with opera system and interal system as well , Software is respond to any changes and can be updated or upload to the system very accuraly and efficiently .

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/4/2021
Jean R.
Office Manager
Ristoranti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 5/10/2020

"What Happened to Micros? Oracle. Make a wise choice don't choose Simphony."

Commenti: We used Micros Res 3700 and loved it had no choice but to make a switch as Oracle is not supporting Micros Res 3700 any longer. We choose Simphony because Micros Res 3700 had the best support, including live support. Micros had service was 24/7. It was a really bad choice. Oracle Simphony has basiclly no support, you call support, they issue a ticket or tell you that someone will be calling you back and you never hear back from anyone. There is no support live help desk . Since, Oracle purchased Micros, service and support has suffered greatly. They are always trying to upsell you to purchased 3rd party items, that they eluded where included in product during the original meetings. Micros NYC/Oracle is by far the worst software installers/developers that I have ever worked with. Make a wise choice, don’t choose Oracle Simphony.

Vantaggi: The ease of menu updating and cusomtization.

Inconvenienti: There is no live support, no service, no support help desk; most times it takes days, weeks, even months to hear back from anyone. Since our installation in July, 2020, 3 months later and there are many unresolved issues, with the credit card readers, time clock, reports not balancing to each and many other among other things, that just don’t work.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 5/10/2020
Sam W.
Hotel / Restaurant Owner
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/1/2021

"Run Away. Do not look back"

Commenti: Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a worse roll out. Oracle did not honor the date they committed to having us up and running so we were forced to opened our location without a POS system (recipe for disaster). They sent a drunk programer to our location that was incompetent, followed by other programmers that always left us with varying issues that consumed hundreds of hours to resolve with customer support from India and other parts of the world that takes hours to get an actual live person. Their account representatives do not respective you as a client with valid concerns, nor do they accept accountability and will continue to charge you to fix their own companies screw ups. This POS is far too expensive, compared to others. My employees hate the system and it takes too long for them to navigate through it, costing them time in providing good customer service. SAVE YOURSELF THE PAIN AND STAY AWAY. I greatly regret not having chosen a different company and system.

Vantaggi: The reporting software is pretty thorough

Inconvenienti: The complexity and backward nature it was set up, with an inability to modify it without great expense. Everything not completed on original set up will cost thousands of dollars to correct by an oracle programmer.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/1/2021