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Cos'è ChatFox?

ChatFox aumenta il coinvolgimento dei dipendenti con un Chatbot per Slack che crea la cultura del team remoto. I team remoti che si impegnano solo attraverso progetti, attività e scadenze non promuovono una cultura intorno a valori e obiettivi condivisi. Crea una solida cultura del team remoto, migliora la produttività del team remoto ed elimina l'isolamento dei membri del team. Usa icebreakers, coffee chat e Shout Out per coinvolgere la tua squadra. Usa le intuizioni dei dipendenti, l'approvazione delle competenze e il feedback del team per aumentare la mobilità interna.

Chi utilizza ChatFox?

Dirigenti, AD e professionisti delle operazioni HR.

ChatFox Software - 1
ChatFox Software - 2
ChatFox Software - 3
ChatFox Software - 4
ChatFox Software - 5

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ChatFox

ChatFox

4,7 (10)
90,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
10
3
4,6 (10)
4,6 (10)
4,7 (10)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
345,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
38
8
4,7 (44)
4,6 (44)
4,8 (44)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
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Gestione delle buste paga
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Funzionalità più votate
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Riconoscimento dei dipendenti da parte dei manager
Riconoscimento tra pari
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Funzionalità più votate
Database impiegati
Gestione degli incentivi
Report personalizzabili
Awardco
Funzionalità più votate
Catalogo dei premi
Programmi di ricompensa per dipendenti
Riconoscimento dei dipendenti da parte dei manager

Recensioni su ChatFox

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
80%
4
10%
3
10%
Lavita
Lavita
HR (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Amazing product - very engaging

4,0 4 anni fa

Commenti: It's super easy to use and very helpful at the time when the whole team is working remotely. I has helped in boosting team communication and networking.

Aspetti positivi:

I liked all the features of this product. it's very easy to integrate and operate. The product support team is very helpful.

Aspetti negativi:

Some bug fixes but nothing major but did get enough help from the support team.

Katie
Digital Marketing Specalist (USA)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

A great way to build company culture remotely

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Chatfox seamlessly integrates with Slack. It prompts you to answer with "ice breaker" questions that are shared with the team. Since we started using this software I have learned more about my coworkers and we have had some great conversations started. It rotates the prompts among coworkers so I don't feel annoyed and it rotates the questions so we are always discussing something new. I really like how some of the questions are very out of the box, they always lead to a really funny and interesting discussion with my coworkers. I also love that weekly it will give you the opportunity to "shout out" a specific coworker. It is a great way to stay engaged with your coworkers and build that company culture while working remotely!

Aspetti negativi:

I would love the ability to submit question prompts but overall I have not had any issues while using it

Risposta di ChatFox

5 anni fa

Thanks Katie. You can submit questions as you are on the enterprise plan! You will need to speak with your admin as they have access to the settings.

Heshan
Hr professional (Sri Lanka)
Moda e articoli di abbigliamento, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Chat fox

3,0 4 anni fa

Commenti: Over all its a good way of having meetings and geting the teamtogrther

Aspetti positivi:

You can communicate with subordiantes who are in a distance withkut taking the hassel of travelling and saves time and monry

Aspetti negativi:

When the connection drops as per the case in many instances will miss out on vital information

Risposta di ChatFox

4 anni fa

I would like to dive deeper into your experience and see how we can improve the service.

Collin
Collin
CEO (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

shout outs using our company values!

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Our senior team has been talking for months about how to help the team learn and reinforce our company values. ChatFox solved this problem for us. Plus, as a bonus, every friday when the whole team meets, I throw on my radio announcer voice and read out all the shoutouts live. The team loves it, it's a fun experience, and it helps our company live our company values. 10/10.

Aspetti negativi:

I wish it had been built 5 years ago, this would have made rolling out new values so much easier.

Godspower
Founder & Partnership Lead (Nigeria)
Risorse umane, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Perfect for remote teams

5,0 4 anni fa

Commenti: Chatfox promotes healthy engagement & collaboration among communities and teams. When you have a team that understands each other and bond well, productivity increases, and that's exactly where Chatfox comes in.

Aspetti positivi:

User engagement analytics. (An important feature for community building)

Aspetti negativi:

Software is great overall and there is a lot of room for development & growth.

Kim
Director of Business Development & Partnerships (USA)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Getting to know my team outside of the office

5,0 5 anni fa

Commenti: Chatfox has been super easy and responsive to deal with.

Aspetti positivi:

We have a number of remote workers and this software has been really great in getting to know them on a more personal level.

Aspetti negativi:

There isn't anything not to like. I love to find out interesting things my team has done throughout their life.

Stacy
Operations Lead (Taiwan)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great for building company culture for remote teams

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

The integration with Slack and Google Calendar was very easy, and the automatic virtual coffee setup feature helped reduce the time I had to arrange 1-on-1s manually. The icebreakers served as a great conversation starter for the virtual coffee time too! The best thing is that the software takes into account time zone differences for the team members so they don't get notifications during late hours or have to attend virtual coffee at odd times. The ChatFox team also provided great customer service and frequently reach out to me to check if our team had any problem using the software.

Aspetti negativi:

Nothing really, but would be great if there's a feature for games like trivia!

Ishay
Ishay
CEO (Israele)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Chatfox to keep in touch with team members

5,0 4 anni fa

Commenti: Great product and supportive team

Aspetti positivi:

It allows a new way to keep company culture in a distributed environment.

Aspetti negativi:

You need to tweak before you find the right way/frequency

grace
Account Manager (USA)
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great experience

5,0 5 anni fa

Commenti: i'm very satisfied with my experience so far. It's a great tool to use for team building

Aspetti positivi:

product has great integrations and is very easy to use

Aspetti negativi:

I have not encountered yet any cons currently while using the product

Josh
Prrsident (USA)
Assicurazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great for remote teams

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

It's a great way to stay connected, especially as I'm working with more team members remotely than ever before.

Aspetti negativi:

We had to get team members used to it, but once we did it was great.