Cos'è ChatFox?

ChatFox aumenta il coinvolgimento dei dipendenti con un Chatbot per Slack che crea la cultura del team remoto. I team remoti che si impegnano solo attraverso progetti, attività e scadenze non promuovono una cultura intorno a valori e obiettivi condivisi. Crea una solida cultura del team remoto, migliora la produttività del team remoto ed elimina l'isolamento dei membri del team. Usa icebreakers, coffee chat e Shout Out per coinvolgere la tua squadra. Usa le intuizioni dei dipendenti, l'approvazione delle competenze e il feedback del team per aumentare la mobilità interna.

Chi utilizza ChatFox?

Dirigenti, AD e professionisti delle operazioni HR.

Dove si può implementare ChatFox?

Cloud, SaaS, Web

Informazioni sul fornitore

  • ChatFox
  • Sede: Portland, USA
  • Fondata nel 2019
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Stati Uniti

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • ChatFox
  • Sede: Portland, USA
  • Fondata nel 2019
  • Assistenza telefonica
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Video e immagini di ChatFox

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Caratteristiche di ChatFox

  • Creazione di report/analisi
  • Riconoscimento dei dipendenti da parte dei manager
  • Riconoscimento meriti dei dipendenti
  • Riconoscimento tra pari

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Recensioni su ChatFox

Punteggio medio

Nel complesso
4,7 (10)
Facilità d'uso
4,6 (10)
Servizio clienti
4,7 (10)
Caratteristiche
4,5 (10)
Rapporto qualità-prezzo
4,6 (10)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
80%
4
10%
3
10%
Collin S.
Collin S.
CEO (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

shout outs using our company values!

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Our senior team has been talking for months about how to help the team learn and reinforce our company values. ChatFox solved this problem for us. Plus, as a bonus, every friday when the whole team meets, I throw on my radio announcer voice and read out all the shoutouts live. The team loves it, it's a fun experience, and it helps our company live our company values. 10/10.

Aspetti negativi:

I wish it had been built 5 years ago, this would have made rolling out new values so much easier.

Lavita M.
Lavita M.
HR (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Amazing product - very engaging

4,0 2 anni fa

Commenti: It's super easy to use and very helpful at the time when the whole team is working remotely. I has helped in boosting team communication and networking.

Aspetti positivi:

I liked all the features of this product. it's very easy to integrate and operate. The product support team is very helpful.

Aspetti negativi:

Some bug fixes but nothing major but did get enough help from the support team.

Heshan F.
Hr professional (Sri Lanka)
Moda e articoli di abbigliamento, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Chat fox

3,0 2 anni fa

Commenti: Over all its a good way of having meetings and geting the teamtogrther

Aspetti positivi:

You can communicate with subordiantes who are in a distance withkut taking the hassel of travelling and saves time and monry

Aspetti negativi:

When the connection drops as per the case in many instances will miss out on vital information

Risposta di ChatFox

2 anni fa

I would like to dive deeper into your experience and see how we can improve the service.

Katie P.
Digital Marketing Specalist (USA)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

A great way to build company culture remotely

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Chatfox seamlessly integrates with Slack. It prompts you to answer with "ice breaker" questions that are shared with the team. Since we started using this software I have learned more about my coworkers and we have had some great conversations started. It rotates the prompts among coworkers so I don't feel annoyed and it rotates the questions so we are always discussing something new. I really like how some of the questions are very out of the box, they always lead to a really funny and interesting discussion with my coworkers. I also love that weekly it will give you the opportunity to "shout out" a specific coworker. It is a great way to stay engaged with your coworkers and build that company culture while working remotely!

Aspetti negativi:

I would love the ability to submit question prompts but overall I have not had any issues while using it

Risposta di ChatFox

2 anni fa

Thanks Katie. You can submit questions as you are on the enterprise plan! You will need to speak with your admin as they have access to the settings.

Godspower E.
Founder & Partnership Lead (Nigeria)
Risorse umane, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Perfect for remote teams

5,0 anno scorso

Commenti: Chatfox promotes healthy engagement & collaboration among communities and teams. When you have a team that understands each other and bond well, productivity increases, and that's exactly where Chatfox comes in.

Aspetti positivi:

User engagement analytics. (An important feature for community building)

Aspetti negativi:

Software is great overall and there is a lot of room for development & growth.