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Cos'è Cigo?

Cigo è una piattaforma basata sul cloud che semplifica le complesse consegne last mile, sfruttando una comunicazione senza interruzioni tra il tuo centro di smistamento, la tua flotta aziendale e i tuoi clienti. Automatizza l'instradamento e lo smistamento con questo semplice ma potente Route Builder; calcola gli ETA e i tempi valutando il traffico storico, i tempi in loco e di installazione per prodotto. Offri ai tuoi clienti un'esperienza straordinaria con notifiche dinamiche via SMS ed e-mail e un'esperienza di monitoraggio in tempo reale ottimizzata per i dispositivi mobili.

Chi utilizza Cigo?

Mobili e traslochi, elettrodomestici, farmacie, alimentari, servizi, logistica di terze parti, materiali da costruzione e rimozione di rifiuti.

Cigo Software - 1
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Cigo Software - 3
Cigo Software - 4
Cigo Software - 5

Hai dubbi su Cigo? Confrontalo con un'alternativa popolare

Cigo

Cigo

4,9 (19)
299,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
77
6
4,8 (19)
4,8 (19)
4,9 (19)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
75,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
108
9
4,5 (33)
4,5 (33)
4,4 (33)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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GPS
Ottimizzazione del percorso
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Monitoraggio delle consegne
Ottimizzazione del percorso
Ricerca del percorso migliore
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Monitoraggio delle consegne
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Elite EXTRA
Funzionalità più votate
Gestione delle spedizioni
Monitoraggio delle consegne
Ricevuta di avvenuta consegna

Recensioni su Cigo

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
95%
4
5%
Jay
Jay
Technology Manager (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Ristoranti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

No hesitation to recommend this last mile logistics tracking app to anyone looking for peace of mind for their deliveries

5,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

We had an issue with another provider that would simply not send notifications, get the timezones randomly reset, and other small buggy problems that would affect our operations. Since switching to Cigo, we've had none of these headaches - from the seamless integration process, to the smooth daily operation, even our end users reached out to us to let us know how much they prefer the notifications they get with this app. Overall fantastic experience as a client, with an awesome intuitive UX/UI that left me with very few question, which when I did open tickets, got prompt responses from their staff. Highly recommended.

Aspetti negativi:

It's like day and night coming from what seemed like the dinosaur age from the previous logistics software we were using. I can't really think of anything i don't like from Cigo other than they have so many impressive features that my smaller delivery operation does not really have a use for.

Thomas
Owner (USA)
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

The perfect partner for a courier company

5,0 10 mesi fa

Commenti: Its has been an amazing journey. We have gone from a company foing 150k a year to one doing 3 million. It has scaled every step of the way!

Aspetti positivi:

Its api set up is fluid and easy. The routing and use of the software intuitive. And its all backed by a world class customer service team. I can pickup my phone and within an hour have a solution. Most of the time they pick right up

Aspetti negativi:

Better reporting on the drivers would be nice

Jose
CEO (USA)
Logistica e catena di approvvigionamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best pickup/delivery software on the market

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

[sensitive content hidden] made sure that we were set up for success!

Aspetti negativi:

Separate cost for optional services like “auto-split”.

Risposta di Cigo

10 mesi fa

Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear Jonathan ensured your success with our platform.

Justin
Operations Manager (Canada)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Route management optimization at its best

5,0 anno scorso

Commenti: If you are looking for route management look no further. The team is fantastic to deal with and their product is outstanding. Definitely worth the investment!

Aspetti positivi:

Ease of use, accuracy, and efficient routing. Couldn't be a better solution for delivery management. [sensitive content hidden] our account executive has been phenomenal with letting us know of advancements and taking time to ensure we get the most out of CIGO. Rare to see this level of engagement with a sales executive post-sales.

Aspetti negativi:

Can't think of anything. They are transparent with their development roadmap, if you have questions they respond so fast. Been with CIGO for a few years so it has been great to see them implement and develop improvements.

Raffi
President (Canada)
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Excellent platform

5,0 3 anni fa

Commenti: Their customer service is really incredible. Platform has been reliable no real downtimes. It always works

Aspetti positivi:

Extremely easy to use, they regularly push new features to the platform. Their customer service is exceptional.

Aspetti negativi:

No real cons till now. Everything has worked well.

Risposta di Cigo

3 anni fa

Thank you very much for your review! We are always happy to hear about our customers' experience