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Cos'è WATI?

Wati è una soluzione API WhatsApp end-to-end progettata per le piccole e medie imprese. Attraverso l'uso dei suoi potenti chatbot, API, integrazioni e funzionalità di customer intelligence, Wati consente alle PMI di vendere, commercializzare e supportare i propri clienti in modo più efficiente. I canali tradizionali come e-mail e SMS non sono più efficaci nei loro sforzi per acquisire, coltivare ed eseguire l'upselling dei clienti. Di conseguenza, le aziende sono attivamente alla ricerca di tattiche alternative che producano coinvolgimento e ROI maggiori. Wati è una soluzione che aiuta le PMI a raggiungere questi obiettivi in modo efficace.

Chi utilizza WATI?

Soluzione API WhatsApp end-to-end per le PMI di tutto il mondo. Scelto dai marchi in più rapida crescita in oltre 100+ paesi

WATI Software - 1
WATI Software - 2
WATI Software - 3
WATI Software - 4
WATI Software - 5

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WATI

WATI

4,6 (161)
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
30
10
4,6 (161)
4,3 (161)
4,2 (161)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
55,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
180
221
4,3 (4.036)
4,2 (4.036)
4,3 (4.036)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Zendesk Suite
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Real-Time Notifications
Zenvia Conversion
Funzionalità più votate
Condivisione di documenti
Conversazioni in tempo reale
Messaggistica One-to-One
Freshchat
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat in tempo reale per i consumatori
Storico delle trascrizioni/chat
Haptik
Funzionalità più votate
Chatbot
Elaborazione del linguaggio naturale
IA/Machine learning
Bird
Funzionalità più votate
Invio di SMS di massa
Messaggistica via SMS
Personalizzazione dei messaggi
Trello
Funzionalità più votate
Gestione dei progetti
Gestione delle attività
Monitoraggio delle attività
Brevo
Funzionalità più votate
Gestione contatti
Gestione della posta elettronica
Gestione delle campagne e-mail
Intercom
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Chat/Messaggistica
Live Chat
IntakeQ
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Creazione e design di moduli
Moduli personalizzabili

Recensioni su WATI

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
79%
4
15%
3
1%
1
6%
Anmol
Anmol
Performance Marketing Manager (India)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Must have for WhatsApp Marketing

5,0 7 mesi fa

Commenti: Our Experience has been really good with Wati especially for countries like India, where whatsapp is the primary mode of communication. There are lot of good features like chatbot, sequencer, custom tracking of urls.

Aspetti positivi:

- Wide range of integrations & API, especially liked integration with Hubspot and Google Sheets. - Good Chatbot creation UI - Launching newer features faster.

Aspetti negativi:

- Deliverability sometimes gets throttled, but it's mostly on meta's problem. - UI of their mobile app, but they have redesigned it now.

Shekhar
Head-Marketing Automation (India)
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

WATI is WHAT I prefer being Marketing Automation Head

5,0 4 mesi fa

Commenti: The WATI is excellent tool for WhatsApp Marketing and the customer support is so fast and they keep a watch till they nail the query.

Aspetti positivi:

The most easiest tool for WA marketing solution i found was WATi. I work as Marketing Automation Head for Digital marketing company and I have hands on experience with many solution providers, but WATI is WHAT I prefer.

Aspetti negativi:

Nothing as such, I am very comfortable with WATI.

Varun
Product Manager (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Seamless Experience with Wati

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: The chatbot service is incredibly user-friendly, making interactions seamless and intuitive. Additionally, the system upgrades are hassle-free, and the overall service is outstanding with a quick response time.

Aspetti positivi:

Wati has been a lifesaver for our call center business, significantly enhancing our customer engagement. The chatbot service is incredibly user-friendly, making interactions seamless and intuitive. Additionally, the system upgrades are hassle-free, and the overall service is outstanding with a quick response time. Highly recommend Wati for any business looking to elevate their customer engagement.

Aspetti negativi:

There is nothing like wati is not a good service provider

Aaron
Co-founder (Jersey)
Telecomunicazioni, 51-200 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Do not use Wati!

1,0 7 mesi fa

Commenti: I have had a deeply disappointing experience with Wati.io, a company that claims to enable WhatsApp for business. Their complete lack of data integrity and abysmal customer service have been nothing short of shocking. Despite multiple requests—five, to be exact—to delete my data and stop emailing me, Wati.io has continued to flood my inbox with spam. This disregard for my requests is utterly unacceptable. It's alarming that a company like Meta would associate themselves with such an unprofessional service. Wati.io seems to have no respect for customer privacy or preferences, which is particularly concerning given the sensitive nature of the data they handle. I urge everyone to avoid signing up with Wati.io at all costs. Save yourself the headache and frustration—this company is not worth your time or trust. DO NOT SIGN UP WITH WATI.IO!

Aspetti positivi:

Nothing. They claim to to have integrity over their data but they do not!

Aspetti negativi:

Data integrity is shocking. Read my full description

Husain
Husain
CEO (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Prova gratuita
Fonte della recensione

WATI - The Perfect WhatsApp Solution

5,0 3 mesi fa

Commenti: We are tech agency, for my client we use transactional notification from our website

Aspetti positivi:

1.The platform makes it incredibly easy to use and campaigns quickly. 2. offers a wide range of features, including automation bots. 3. The messaging limit automatically increased without us having to inform the team. We primarily use Wati for broadcast messages and appreciate the detailed analytics it provides, which help us gauge the effectiveness of our campaigns. User management is straightforward, and the platform is entirely self-serve, eliminating any dependency on the Wati team. Overall, Wati has been a reliable solution for our WhatsApp marketing needs

Aspetti negativi:

1. Price is quite high. 2. Campaign filters have some limitations.