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Cos'è Deel?

Deel è un sistema globale di gestione degli stipendi e di assunzione conforme, creato per i team remoti, in cui chiunque, ovunque, può essere assunto e pagato. Assumi istantaneamente dipendenti a tempo pieno o appaltatori indipendenti in tutto il mondo legalmente, in pochi minuti.

Con Deel, le aziende si occupano delle buste paga e creare contratti legali localizzati in oltre 150 Paesi, utilizzando un processo self-service abilitato per la tecnologia. È la moderna piattaforma di pagamento creata per il futuro del lavoro.

Chi utilizza Deel?

Deel è pensato per le aziende di tutte le dimensioni alla ricerca di un modo per assumere team all'estero.

Deel Software - 1
Deel Software - 2
Deel Software - 3

Hai dubbi su Deel? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Deel

Deel

4,7 (526)
49,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
108
16
4,7 (526)
4,5 (526)
4,6 (526)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
99,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
53
1
4,8 (106)
4,7 (106)
4,9 (106)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Portale self-service
Sondaggi e feedback
EntityKeeper
Funzionalità più votate
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Controllo della proprietà
Gestione dei dati delle entità giuridiche
Athennian
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Gestione dei dati delle entità giuridiche
Gestione della conformità
Greenhouse
Funzionalità più votate
Monitoraggio candidati
Monitoraggio dei candidati
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Tipalti
Funzionalità più votate
Debiti esigibili
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Elaborazione di pagamenti
Stripe
Funzionalità più votate
Elaborazione di carte di debito/credito
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online
ADP Workforce Now
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Preparazione dei moduli W-2
Paychex Flex
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Preparazione dei moduli W-2
Podium
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat in tempo reale per i consumatori
Chat/Messaggistica

Recensioni su Deel

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
77%
4
17%
3
3%
2
1%
1
2%
Chris
Chris
Senior Counsel (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Deel Multiplies our Team

5,0 4 mesi fa

Commenti: They've been great to work with on the customer-service side of things. They are quick to jump on calls. One of the better experiences as I compare to our other vendors.

Aspetti positivi:

We are a very small team on the people and legal side. Deel turns one person into many. The ease of use is critical and important dates don't slip through the cracks. More importantly, it gives us flexibility to meet the unique needs of various departments without anchoring us to one way of doing things.

Aspetti negativi:

The cost per head is somewhat high given the small size of our company. The upfront contract negotiations and set up took a little bit of time.

Guilherme
Operations Manager (Canada)
Design, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Managing My International Team with Deel

5,0 8 mesi fa

Commenti: My experience with Deel was largely positive, providing an efficient solution for managing international payments. The platform excelled in handling various tasks, although improvements in the report section would enhance the user experience.

Aspetti positivi:

Deel offers an intuitive interface with features tailored to international payments, such as handling multiple currencies and automating compliance. The real-time tracking and invoice management greatly simplified transactions.

Aspetti negativi:

The report section in Deel lacked customization and was cumbersome to use, making extracting specific data time-consuming. Improving this feature would be beneficial.

Risposta di Deel

8 mesi fa

Hey! Thank you for your kind words and for taking the time to leave your feedback. We're committed to providing excellent services and appreciate your feedback. Regards, The Deel Team.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Review Deel Services

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: 9/10 Chat support is very helpful. The software itself is very useful.

Aspetti positivi:

The Perks, Deel Advance, Easy to use, Customer/Chat support is great, and overall it's a nice software.

Aspetti negativi:

The fees esp. that we're overseas workers and the dollar amount being deducted is big plus the exchange rate is crazy. I don't like that we cannot cash-in to Deel account with other financial platforms.

Mariia
BDR (Russia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Permanent issues

3,0 2 mesi fa

Aspetti positivi:

Before Dec 2023 the service worked perfectly.

Aspetti negativi:

Then they disabled some ways to get the withdrawals and it became worse. The support team has 3-4 texts and cant help with simple requests. When they escalate my questions, I receive the same standard messages. At the moment, I'm trying to get my salary during 15 days.

Eric
VP of Operations (USA)
Media online, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great app and customer support

4,0 3 mesi fa

Aspetti positivi:

It takes a complicated process and breaks it down into (mostly) simple steps. Their live chat support is quick and helpful!

Aspetti negativi:

The bad: We originally signed up for Deel because of our very attentive sales person/account manager, and the fact they had live customer support. After the first month we were reassigned to a new account manager that never responded to multiple emails, and then they discontinued their live tech support and it was hard to get ahold of anyone. You would go through several prompts with an AI bot that was never helpful for my situation. During this time we had a major issue with a payment, and it took hours to get a response. The good: They have since reinstated their live chat support, and all has been great since!