Cos'è Chase Software?

Chase delivers a single system with end-to-end solutions worldwide; enabling marketing companies to unlock their full potential and focus. Our cloud-based systems ensure secure, and digitized processes accessible worldwide and allows for role-tailored user setup and processes. Features include resource management, job costing, workflows and approvals, timesheet automation, invoicing and orders, capacity planning, retainer management, forecasting, and insightful business intelligence.

Chi utilizza Chase Software?

Chase Software's distinctive line of agency management software and support services deliver cutting-edge tools and expertise for agencies across the globe.

Dove si può implementare Chase Software?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (locale), Chromebook (desktop)

Informazioni sul fornitore

  • Chase Software
  • Fondata nel 1999
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Sudafrica

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • Chase Software
  • Fondata nel 1999
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Sudafrica

Lingue

inglese

Video e immagini di Chase Software

Chase Software Software - 1
Chase Software Software - 2
Chase Software Software - 3
Chase Software Software - 4
Chase Software Software - 5
Vedi altri 6
Video di Chase Software
Chase Software Software - 1
Chase Software Software - 2
Chase Software Software - 3
Chase Software Software - 4
Chase Software Software - 5

Confronta il prezzo di Chase Software con prodotti simili

Chase Software

17,50 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
N/D
Versione gratuita
Prova gratuita
15,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
10,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita

Caratteristiche di Chase Software

  • Calcolo dei costi
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Condivisione di documenti
  • Contabilità integrata
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Database impiegati
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei documenti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle capacità
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di documenti
  • Gestione foglio presenze
  • Individuazione delle competenze
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio dei report/progetti
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio del tempo online
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle risorse
  • Pianificazione/Programmazione dei progetti
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Portale clienti
  • Relazioni sui progressi
  • Relazioni sull'utilizzo
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento posizioni fatturabili
  • Strumenti collaborativi
  • Tracciabilità delle spese
  • Vista di Gantt e Timeline

Alternative a Chase Software

Consente di collaborare ai progetti, monitorare i tempi, gestire le spese ed emettere le fatture ai clienti. Disponibile sul cloud da qualsiasi dispositivo!
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
Piattaforma per le operazioni versatile, potente e automatizzata, Accelo ti consente di tenere sotto controllo il tuo business di assistenza.
Assumi il controllo dei tuoi progetti e scopri come viene investito il tuo tempo, con flussi di lavoro personalizzabili e report dettagliati e significativi. Ulteriori informazioni su Intervals
Tieni traccia di preventivi, progetti, risorse, attività, fogli presenze, margini e fatture. Collega suite per ufficio, finanza, CRM, Slack, Trello, Jira, ecc. Ulteriori informazioni su VOGSY
Software per la contabilità dei progetti integrata, gestione di tempo, spese e fatturazione per gli studi di architettura.
Solido e intuitivo software di programmazione e pianificazione collaborativa per monitorare tutti i tipi di risorse.
Sistema operativo singolo, unificato e basato sul cloud che consente il lavoro da remoto.
Scoro è la più completa soluzione per la gestione aziendale e di progetti per servizi professionali e creativi. Ulteriori informazioni su Scoro
ClickUp è il futuro del lavoro: è un'unica app che le sostituisce tutte. ClickUp è un'app per la produttività del 2020 in rapida crescita. Ulteriori informazioni su ClickUp
Potrai ora pianificare, monitorare e collaborare utilizzando l'applicazione di gestione dei progetti preferita da oltre un milione di utenti. Ulteriori informazioni su Zoho Projects
Gestione dei progetti, collaborazione e monitoraggio del tempo per team di qualsiasi dimensione: dalle agenzie alle grandi aziende. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso!

Recensioni su Chase Software

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
73%
4
21%
3
6%
Utente Verificato
Financial Manager (Sudafrica)
Utente LinkedIn Verificato
Magazzinaggio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Chase review

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Great experience

Aspetti positivi:

Ease of use and training availabity. Also the quick response times from the help desk.

Aspetti negativi:

Chase conversion to Excel not 100% user friendly

Janine
Finance & Operations (Sudafrica)
Design, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Fountainhead Design

5,0 2 anni fa

Commenti: We have been using Chase for a few years now, the support is superb, the Chase team is hands on and always willing to look at alternative solutions. The overall package works well for timesheet keeping, job profitability and building a history of clients and jobs.We moved to a different system but that never worked for our business and moved back to Chase. I would recommend Chase to anyone.

Aspetti positivi:

Very user friendly. The system works in all spheres of the business and allows you to have a overall view of all jobs in the system. The finance features are great when pulling financial reports it integrates effortlessly with our accounting package.

Aspetti negativi:

Currently there are features that we chose not to use on the system but the ones we do use we don't have any issues with.

Risposta di Chase Software

2 anni fa

Hi Janine Thanks for your kind words and a great review. It's great to have you back with us at Chase, we can't wait to share our new releases with you in the coming months.

Nicole
Finance and HR Manager (Sudafrica)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Review for Chase Software

3,0 4 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

The service and support received is fantastic. Consistently friendly and helpful. I am in finance so don't use the software to its full capacity and only need to use it around once a week. I have specific needs for reporting which the support team was extremely helpful in setting up for me.

Aspetti negativi:

Due to the fact that I don't use the software often enough, I do tend to get a little lost with the steps needed and navigating around but its nothing serious and something I would pick up more easily if I needed to. I need to use multiple platforms so find I do need to duplicate work on occasions.

Muriithi
Accountant (Kenya)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A feature filled tool for total control over your advertising agency with great support

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: - Chase endured we made what we expected to
- In the few instances we had variances they were more often favourable than not i.e. where we spent less than we expected
- Chase allows us to analyze our data. We know how much we make or lose from different clients, services, types of clients
- The thousands of job data in our control makes for a good basis for decision making

Aspetti positivi:

- Job budgeting and variance analysis: We always know what we expected to make and what varied from the expectation - I loved using the cost estimate because it integrated billing to clients and receiving supplier invoices. We rarely incurred unexpected costs as the cost estimate provides oversight of the budget. - Profitability modelling(on a job by job basis) - It had multiple features giving the user options in modelling its usage for their agency

Aspetti negativi:

- Integration took a while. It wasn't easy to learn in my opinion. In all fairness it could have been my lack of experience at the point that made the implementation harder. But once it was implemented our operations were really structured and data oriented. Over 9 years we have used to it manage thousands of jobs.

Angelique
Operations Manager (Sudafrica)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Chase Software Unpacked

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall we have seen an increase in effeciency, with proper training and process flows we have seen how it can show us problems and help us solve them before they become bigger issues. As with all software the data you put in is what you get out, so ensuring that your staff put the data in is key.

Aspetti positivi:

The features I like the most about Chase Software are the ease of use once you know and understand how the system works. The data that it gathers is really great and when you use Chase with Insight it offers some powerful analytics to help make business decisions.

Aspetti negativi:

The Con for me with this software is the set-up. You need to set it up really well in the beginning to get the data you need and if you are a company still figuring your business model or process flows out this can trip you up.

Risposta di Chase Software

2 anni fa

Hi Angelique Thanks for sharing such a thoughtful response with us. It's great to know you chose us and that all your hard work in setting up the system has paid off. As always, if there's anything we can do to help please get in touch and we'd be glad to be of assistance.