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Cos'è RMS Cloud?

RMS offre un innovativo sistema di gestione delle proprietà basato sul cloud per hotel e resort con servizio completo, servizio limitato e self-service. Massimizza i ricavi, risparmia tempo e denaro e migliora l'esperienza degli ospiti con un software su misura creato per soddisfare le esigenze specifiche della tua proprietà e supportare i tuoi obiettivi operativi. Ha aiutato migliaia di proprietà ad aumentare le prenotazioni, a connettersi con gli ospiti e a gestire la propria attività alberghiera in modo efficiente e redditizio. Scopri come RMS può crescere con te e portarti al successo.

Chi utilizza RMS Cloud?

Parchi per camper e campeggi, hotel, motel e B&B di piccole e medie dimensioni, porti turistici, alloggi aziendali, appartamenti con servizi, case vacanze, parchi statali, proprietà governative.

RMS Cloud Software - 1
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RMS Cloud Software - 3
RMS Cloud Software - 4

Hai dubbi su RMS Cloud? Confrontalo con una delle alternative più popolari

RMS Cloud

RMS Cloud

4,4 (418)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
142
7
4,2 (418)
4,3 (418)
4,5 (418)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
5,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
33
11
4,6 (86)
4,8 (86)
4,7 (86)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Clock PMS
Funzionalità più votate
Gestione della disponibilità
Gestione delle prenotazioni
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Cloudbeds
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
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Prenotazioni online
AxisRooms
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini
Informazioni in tempo reale
CampWorks
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
ResNexus
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
WebRezPro
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
RDPWin
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Seekom
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Little Hotelier
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione dell'inventario
Gestione della reception

Recensioni su RMS Cloud

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
58%
4
31%
3
7%
2
2%
1
2%
Elizabeth
Elizabeth
Executive Assistant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo libero, viaggi e turismo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

One of the Best Reservation softwares!

5,0 3 anni fa

Commenti: This has been easy to use and easy to navigate. The support team is literally a click away and has helped get everything set up and switched over from our old system.

Aspetti positivi:

I love how easy it is to navigate and that there are several different ways to make a reservation, as well as look up a reservation.

Aspetti negativi:

When you sign up for the beta version of the dashboard, it does not allow you to change the location. It stays stuck on somewhere in Florida, which is frustrating when you try to tell the weather to a guest.

Risposta di RMS

3 anni fa

Hi Elizabeth, thank you for sharing this glowing review of RMS! We're thrilled to hear that you're enjoying the software and finding it easy to navigate. With the beta dashboards, if you click the pencil icon in the top left, that will let you change the weather location. Let us know if this isn't working for you and the team will investigate. -Hayley

Sunny
General Manager (Australia)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Excellent product with even better Customer Support.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: As with any product, each new version has its learning curve but in the case of RMS the learning curve is quite gradual as the product works so well, and if you know what its supposed to do, it just makes sense. And, if you need to, their Support Team is simply amazing!

Aspetti positivi:

Ease of use, easy to train new staff on. Setup or rates and channel management are much easier vs other systems used previously.

Aspetti negativi:

Hard to say as I really enjoyed working with the product, all the way back from a server-based version in 2007

Bruce
Manager (Australia)
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

RMS Training or the lack of!

3,0 4 anni fa

Commenti: New to the business 18 months ago and not soo young! we are looking forward to a break however, our biggest worry is leaving the park with someone because of RMS? - I think that we need a package named RMS Lite "Caravan/Holiday Park friendly) and someone to install and train the trainee face to face.

Aspetti positivi:

Once you understand it - it can be useful however, it is impossible to recommend that has you afraid of it!!

Aspetti negativi:

Hard to understand/use and achieve the most out of the programme - lack of one to one training and follow up by the company to support - train and help the users - over the web based training lacks understanding of the trainee - face to face you can see and check for understanding of the trainee. I am sure that more attention is required in this area so that the users can achieve a greater understanding and not be afraid to use the product features ---- please check with other users as I am sure that you will enhance the reputation of your brand and gain far more than loyal users.

Risposta di RMS

4 anni fa

Hi Bruce! Thank you for leaving a review, I followed this up with support who let me know they reached out to you and assisted you with your queries. They might have mentioned this, but we'll soon be launching RMS University, a self-paced learning platform that will include a range of modules, from beginner through to advanced. We also have our help centre knowledge base that features articles, visual guides, webinars and videos to help you out with different topics. You can access it here: https://helpcentre.rmscloud.com/ Thanks!

Lan
Owner (Australia)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Great property and channel management web-based app

5,0 4 mesi fa

Commenti: Absolutely stunning app for accommodation providers.

Aspetti positivi:

Love all the features you guys keep building and upgrading. There are abundant of features that I might not have used or experienced. They design it fit a wide range of properties from caravan park to 5-star resort. [sensitive content hidden] is a great [sensitive content hidden].

Aspetti negativi:

Nothing should be complained about. They are simply free of faults.

Debbie
Director (Nuova Zelanda)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

great features, cumbersome to use, set up is a nightmare

4,0 3 anni fa

Commenti: As far as managing straight forward reservations, it does the job for us. I can see the potential of numerous features, but it's mostly wasted in our small mom and pop company. If we wouldn't lose our customer history and it wasn't such a pain to migrate our database, I'd find something that is easier for me to use.

Aspetti positivi:

The triggered correspondence and ability to send SMS to our in house guests are great features. Some of the reports are very helpful.

Aspetti negativi:

It's cumbersome to set up, not intuitive, I find it far more difficult to set up new rates or make changes in set up than our previous 2 reservation systems. I'm not techy, and would not recommend it to anyone unless I know they are tech savvy.

Risposta di RMS

3 anni fa

Hi Debbie, thank you for leaving an honest review. We're really pleased to hear that you like the triggered SMS capabilities and find that useful in the running of your holiday park. For setting rates, this help centre article explains all the different rate types in a visually appealing, step-by-step way which might be useful to you: https://helpcentre.rmscloud.com/rate-setup/rates-overview The RMS system is pretty robust and can take some time to get familiar with. We'd love to help you navigate and utilise the features that will benefit your business - please feel free to call us any time or log a service request, and our friendly support team will be happy to help. Alternatively, we have over 100 bite-sized video tutorials on YouTube that show you how to use popular elements of the system: https://www.youtube.com/channel/UCF60pnsOHpe0JPDLPrcRBJg Hope that helps! Hayley