Da 17 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Italia Prodotto locale
Airmail for Business

Airmail for Business

Italia Prodotto locale

Cos'è Airmail for Business?

Airmail for Business è un software per la gestione della posta elettronica pensato esclusivamente per MacOS, iPhone, iPad e tutti i prodotti di casa Apple. Lo stesso layout grafico -sebbene il programma sia stato sviluppato da un'azienda esterna- ricorda quello dei software Apple. L'invio e la ricezione della posta elettronica possono essere personalizzati a seconda delle esigenze dell'utente. Si possono gestire più account contemporaneamente e programmare l'invio delle e-mail a orari specifici.

Chi utilizza Airmail for Business?

Il target di Airmail for Business è costituito prevalentemente da aziende e liberi professionisti, ma può essere usato con profitto anche da gestori di locali commerciali.

Airmail for Business Software - 1
Airmail for Business Software - 2
Airmail for Business Software - 3

Hai dubbi su Airmail for Business? Confrontalo con un'alternativa popolare

Italy
Airmail for Business

Airmail for Business

4,5 (8)
Prodotto locale
49,99 USD
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
10
6
4,6 (8)
4,7 (8)
2,8 (8)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
163
7
3,8 (515)
3,8 (515)
3,9 (515)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Airmail for Business

Salesforce Marketing Cloud
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione della campagna
Gestione delle campagne e-mail
Gmail
Funzionalità più votate
Blocco spam
Gestione della posta in arrivo
Ricerca/Filtro
Google Workspace
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Condivisione di documenti
Gestione dei calendari
Agile CRM
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
Front
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione della posta elettronica
Gestione della posta in arrivo
Jobin.cloud
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione candidati
Profili dei candidati
Drag
Funzionalità più votate
Chat/Messaggistica
Monitoraggio delle e-mail
Tabella del metodo Kanban
Gmelius
Funzionalità più votate
Distribuzione di e-mail
Prioritizzazione
Tracciabilità delle e-mail
User.com
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Gestione contatti
Tracciamento delle interazioni

Recensioni su Airmail for Business

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
2,8
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
25%
3
13%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Sviluppo e commercio internazionale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Airmail is a great app full of good resources

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Filter buttons make daily usage fast. It offers read confirmation, that is a great option that very few email apps offer, for me this is the best on airmail.

Aspetti negativi:

it could offer more options of layouts to choose.

Nuno
Lawyer (Brasile)
Studi legali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good but innovation seems to be slowing down

4,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

The UI, the integration of several inboxes and the functionalites.

Aspetti negativi:

The evolution of the software seems to have stalled. Some functionalities (such as out-of-office or read receipts) are not available.

Zach
CTO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Better than Apple Mail but Still Falls Short

3,0 3 anni fa

Commenti: It was satisfactory while I used it. It was a step up from Apple Mail, but it eventually became unusable due to a bug that was causing it to freeze. Customer support was terrible and it seemed that some basic suggestions on their online forums were being ignored, so it seems to me that the ongoing development is not very active anymore, which was another sign for me to move away. I switched to Spark.

Aspetti positivi:

It provides a nice interface and visually helped me to organize my emails since I manage 6 different accounts for my small business. It has helped me become more productive

Aspetti negativi:

Sometimes the search results would not show up correctly. Before I decided to switch away, it was freezing up on a regular basis on my Macbook. This made it unusable unfortunately. It was probably due to some update, but I actually checked back months later and the problem was still there.

Yassine
CEO (Marocco)
Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Airmail is the best email clients for business

5,0 2 anni fa

Commenti: Since i started working with airmail, i never looks back, its by far the best email clients on the market, easy affordable and professional, still lake some features and they need to improve customer services.

Aspetti positivi:

I like how you can see all your emails in one place and you have a lot of customization and functions to filter your emails and put them in folders or categories. I also like the way notifications are shown and how you can customize it. Just to be able to see all your business emails in one place and to be able to respond quickly and see how the teamwork goes is a huge time-saving and productive feature.

Aspetti negativi:

I don't like the layout and designs, the ones that are provided look similar and are more about the size and colors than a layout, I wish they could have a new style of layout. also i don't like that they switched from one-time sale to monthly or yearly pricing), still worth every penny, but the switch was harsh.

Gavin
PhD student (Italia)
Ricerca, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A powerful and flexible mail app that works across iOS & MacOS - but documentation is sparse

4,0 2 anni fa

Commenti: It is great software that is generally easy to use and powerful. It is only held back by the lack of documentation.

Aspetti positivi:

The app is a great email client with plenty of useful features that make it ideal for power users. The ability to set different signatures for email aliases (oddly missing in the default iOS mail client) could be a reason to use it by itself, if you you use aliases to separate professional and private correspondence. Its ability to synchronises settings between iOS and MacOS is really useful too.

Aspetti negativi:

The documentation is very sparse, sometimes to the point of being non-existent. If you have difficulty figuring out how a feature works, or how to solve a problem, it can be hard to find answers online. (There are a couple of subreddits that are likely your best bet for this). This can be annoying if it ends up taking some time to find a solution to what should have been a simple problem.

Danielle
Owner (Sudafrica)
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Airmail for the win - an all round great email app

5,0 2 anni fa

Commenti: Consolidates all my inboxes in one and looks great. A sight for sore (email) eyes

Aspetti positivi:

10,000 emails from 5 inboxes all in one. What's not to love?

Aspetti negativi:

There's not a lot to comment here as I have used the software for years now and have never gone back to anything else.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Consulenza manageriale, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Pro & Con

5,0 3 anni fa

Commenti: Great product, questionable company ethics.

Aspetti positivi:

The functions that I need are all included: - Delayed sending option - Read receipts

Aspetti negativi:

I think the software is great! I think that the company neglected their existing customers ( when they altered their business model (from one-time sale to monthly/yearly pricing).

Daniel
Customer Success Manager (USA)
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great alternative to Apple Mail

5,0 4 anni fa

Commenti: working with 5 separate inboxes is much easier to manage, and I can customize how nearly everything looks and works

Aspetti positivi:

More flexibility and options when working with multiple inboxes, much more customization than Apple Mail

Aspetti negativi:

a little difficult to use at first because of all of the moving parts. Earlier releases were a little buggy