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Cos'è Surefront?

Il software di gestione unificata del ciclo di vita dei prodotti Surefront rivoluziona la gestione dei prodotti semplificando i flussi di lavoro e aumentando la velocità di commercializzazione del 70%.

Il PLM è un hub centralizzato per tutte le discussioni sui progetti, la condivisione delle informazioni sui prodotti e la gestione delle attività. I team possono facilmente navigare nella conformità SOX, individuare istantaneamente i dati critici e gestire senza sforzo il ciclo di vita del prodotto.

Massimizza l'efficienza e le risorse del team con un ROI 10 volte superiore garantito entro il primo anno di utilizzo.

Chi utilizza Surefront?

Surefront serve il settore della vendita al dettaglio: Rivenditori, fornitori e marchi (oltre 50 milioni di dollari).

Dove si può implementare Surefront?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Surefront

Assistenza di Surefront

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 225

Lingue

inglese

Surefront prezzo

Prezzo di partenza:

125,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

Surefront non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Surefront è disponibile a partire da 125,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Surefront

Assistenza di Surefront

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
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Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 225

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inglese

Video e immagini di Surefront

Surefront Software - 1
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Caratteristiche di Surefront

  • Analisi delle spese
  • Branding personalizzabile
  • CRM
  • Categorizzazione / Raggruppamento
  • Connettori di dati
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della qualità dei dati
  • Controllo della versione
  • Corrispondenza e unione
  • Creazione automatica di preventivi
  • Creazione di cataloghi
  • Creazione di contenuti
  • Creazione di modelli di dati
  • Creazione di profili basati su dati
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia clienti
  • Cronologia delle revisioni
  • Data Governance
  • Determinazione dei fornitori idonei
  • Distinta materiali
  • Evasione di ordini
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Generazione di proposte
  • Gestione contatti
  • Gestione degli asset digitali
  • Gestione degli ordini arretrati
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione dei servizi di storage
  • Gestione del ciclo di vita
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'approvvigionamento
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della conformità
  • Gestione della documentazione
  • Gestione della produzione
  • Gestione della qualità
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle modifiche
  • Gestione delle richieste
  • Gestione di contratti/licenze
  • Gestione di documenti
  • Gestione di metadati
  • Gestione progettuale
  • Ideazione
  • Inserimento aziendale
  • Integrazioni di terze parti
  • Libreria di contenuti
  • Mappatura delle relazioni
  • Monitoraggio degli ordini
  • Offboarding
  • Pagamento dei fornitori
  • Pagamento elettronico
  • Parametri prestazionali
  • Personalizzazione
  • Portale self-service
  • Preventivi/Stime
  • Promemoria
  • Pubblicazione di database
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Ricerca/Filtro
  • Sorgenti di dati molteplici
  • Stime
  • Strumenti collaborativi
  • Visualizzazione di dati

Alternative a Surefront

Centric PLM® connette persone, sistemi e processi all’interno della catena del valore e gestisce in modo efficace i prodotti dal concept al retail.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora.
monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
Piattaforma per la Collaboration B2B, che integra la Supply Chain e semplifica i processi più critici delle aziende.
NetSuite, ERP cloud #1 al mondo, offre visibilità e controllo per prendere decisioni intelligenti e veloci e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
Wrike è un software di project management per le imprese con modelli di lancio del prodotto, monitoraggio del tempo, diagrammi di Gantt, schede Kanban e altro ancora.
OnPrintShop, un partner IT di per la tua attività di stampa. Comprende le sfide dei PSP e automatizza i processi di stampa, facendo crescere le vendite. Ulteriori informazioni su OnPrintShop
Fornisce efficienza, sicurezza dei dati e controllo globale per la gestione e pubblicazione di contenuti strategici su diversi media.

Recensioni su Surefront

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
92%
4
8%
Livvie
Livvie
Sales (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Arredamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Unbelievable platform that makes my days much easier

5,0 4 anni fa

Commenti: 10/10 experience!

Aspetti positivi:

The software has helped me in so many ways, especially with getting off excel and having everything i need in one place where i can collaborate with my colleagues and vendors.

Aspetti negativi:

I don't feel there are any cons, I am very happy with the software!

Doug
Wholesale Manager (USA)
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Modern System with Comprehensive PLM+PIM+Wholsale Tools

5,0 8 mesi fa

Commenti: Overall we are very happy with Surefront. The product has transformed many aspects of our business, from product development to wholesale. Their customer service team is also very responsive and helpful.

Aspetti positivi:

Surefront makes it easy for us to collaborate with internal team members and external suppliers and wholesale customers/retail buyers. Our buyers have specifically indicated it makes it easier to buy from us compared to before Surefront/buying from our competitors. Our team also required a quick implementation which Surefront was able to deliver on.

Aspetti negativi:

Surefront has some limitations on which features are available on mobile.

Alternative considerate: Centric PLM

Perché passare a Surefront: Our team indicated Surefront's user experience and functionality would be easiest to use and most likely to meet the team's requirements.

Mark
Principal (USA)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

A feature rich platform that saves us time

4,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

- Facilitates collaboration and communication with suppliers - Greatly reduces email exchanges and spreadsheet usage - Built-in chat function helps team coordinate - Easy sharing of product details with customers - Quote and order submission without leaving Surefront - Bulk uploads made onboarding easy - Customer support team is great

Aspetti negativi:

- With so many features it takes a bit of time to learn the platform - Sometimes slow but has been improving with every release

Joy
Product Manager (USA)
Arredamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Surefront PIM PLM CRM Solution

5,0 8 mesi fa

Commenti: Overall Surefront has been a good software choice. It puts the team on the same page while speeding up our processes. Archaic spreadsheets have disappeared and we can now communicate in one system with our China team.

Aspetti positivi:

I like the ease of using Surefront. You can access it from around the world. You get 3 solutions in one without having to use and maintain multiple systems. It's customizable, from user defined fields and types to customer exports. The customer service team was amazing, they really listened to my needs and worked with me to find solutions.

Aspetti negativi:

Surefront is still growing. The system I started with and the system it is now has come a long way. I'm sure it'll keep growing and improving as they learn more from their customers.

Melissa
Merchandising Manager (USA)
Commercio all'ingrosso, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great All-In-One PLM Platform!

5,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

Surefront offers the tools needed to streamline the entire product lifecycle which includes product development, sourcing, sales, orders and production. This platform allows you to fully manage the entire process from start to end with one easy application. No need to use any other platform-big win SF! Also, there are so many easy to use functions that allow quick communication with suppliers and customers. I can work directly with suppliers obtaining quotes and placing orders; and I can also present offers and create line lists to share with new and existing customers. It is nice to be able to work both sides. This saves me so much time! To add - Their customer support team is stellar; any questions and/or assistance I need they respond quickly and most efficiently.

Aspetti negativi:

I cannot wait to use more of their business analytic features.

Kristine
Creative Director (USA)
Commercio all'ingrosso, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Much Needed Tool

5,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

I like Surefront because it has so many features that help me navigate product development. Also, everything I need to know about the product is documented. Aside from that, I can communicate with internal team and vendors easily.

Aspetti negativi:

I would love to see showcase feature to be developed.

Don
Owner (USA)
Commercio all'ingrosso, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Great collaboration platform

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

Saves time when dealing with lots of vendors. One place to see all internal and external communication with vendors

Aspetti negativi:

the process for getting a free trial was needs streamlining

Bucky
System Integrations (USA)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Collaboration Tool!

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

I love how Surefront has so many different tools all in one app. The tool was able to improve our speed-to-market and simplify collaboration with suppliers.

Aspetti negativi:

I would like to see some additional features around the workflow and a dashboard as well.

Joseph
Manager (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Cool and with good graphics. Nimble and Effective solution.

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Surefront has provided a complete 180 for our buying team. We went from slow, disorganized communication with our suppliers to being able to keep all the product specifications, programs and assortments organized in one place. I genuinely feel like it has freed up 8+ hours of work for each one of our team members that are using the platform. Easily the best part of Surefront is the transparency of the data trail for each product and the openness of communication for team members on both sides of any given negotiation.

Aspetti negativi:

Probably this isn’t really Surefront’s issue, but getting our suppliers to onboard with Surefront can be a little bit of a hassle. Ideally, we want our whole network of suppliers to be on the platform. We find that with some of the “old school” decision makers, they are just more comfortable with tools they already have and know (i.e. email attachments). Would love it if we had some incentive to give them on Surefront’s end. Most suppliers are pretty open to onboarding, but wish there was an easier path for the stubborn ludddites.

Michael
Program Manager (USA)
Servizi finanziari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy to use and a huge timesaver

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

When it comes to bringing new products to market, Surefront really helps with pretty much everything—development, sales, merchandising. Super fast for communicating with retailers and other third parties for sales and sharing product specs and new lines. Makes just about everything we do faster and easier.

Aspetti negativi:

Would love if the vision boards feature had a little more of a visual appeal on the screen. They just appear as attachments, which is probably one of the only sharing features that Surefront doesn’t elevate compared to email attachments. It’s fine and functional, but more visual appeal would elevate the overall impact.

Tyler
Owner (USA)
Consulenza manageriale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Industry leading product, limitless potential

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Surefront has been critical for our teams while working remotely. Not only can we work together internally on our products and showcases for our retail partners, but we can also work with those 3rd-parties directly in the platform. Our previous tools never allowed us to communicate directly with our partners while having the product specs available in one place. Using Surefront has been a huge streamline to our process and makes it even easier to work from anywhere.

Aspetti negativi:

Surefront has a little bit of a learning curve right off the bat. Not too steep, but enough to mention that you will need to commit some time to learning. The platform does a lot of different things, so getting down the process and flow of everything when you’re first starting. Their onboarding and customer teams were really helpful though, so we felt supported throughout the process.

Dolly
Marketing Specialist (USA)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great experience!

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

My team primarily uses Surefront for product development. When it comes to storing and managing organized product data, this is the best tool we’ve had. It makes no sense, especially internally, to send attachments with PDFs and spreadsheets just to share product data. That gets even worse when you’re working with dozens of retailers on a weekly basis. Surefront helps my team keep track of all product data along with the communications from all our vendors and internal teammates. There’s not much we have to do outside of Surefront.

Aspetti negativi:

Onboarding new internal team members can take a little additional time and effort because Surefront has a lot of layers to it. Several of us have used the platform for a couple years now, so we can handle walking new team members through the most important points. Initial learning curve is something to consider.