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Cos'è ServSuite?

ServSuite, il software di controllo della disinfestazione scelto da oltre 50.000 utenti, ti consente di gestire e far crescere la tua attività di disinfestazione. ServSuite offre vari strumenti che permettono di migliorare il tuo modo di lavorare tra cui pianificazione, fatturazione, rinnovi commissioni, riscossioni ed elaborazione di carte di credito. Include inoltre funzionalità che automatizzano il tuo business, creando un ambiente privo di supporti cartacei, come l'applicazione ServSuite Mobile, il monitoraggio dei GPS dei veicoli, notifiche vocali e di testo, servizi di stampa su e-mail e molto altro ancora.

Chi utilizza ServSuite?

Imprese di disinfestazione, di cura del verde e del paesaggio.

ServSuite Software - 1
ServSuite Software - 2
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ServSuite Software - 4
ServSuite Software - 5

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ServSuite

ServSuite

2,5 (2)
55,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
57
Nessuna integrazione trovata
2,0 (2)
2,5 (2)
1,0 (2)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
1.922,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
211
7
4,3 (20.692)
4,3 (20.692)
4,1 (20.692)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su ServSuite

Punteggio medio

Nel complesso
2,5
Facilità d'uso
2,0
Servizio clienti
1,0
Caratteristiche
2,0
Rapporto qualità-prezzo
2,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

3
50%
2
50%
Amanda
Office Manager (USA)
Beni di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Frustrated

2,0 2 anni fa

Commenti: Since changing from PestRoutes to ServSuite (fun fact they are owned and ran by the same company) my team and I have been disappointed on many regards. From performing daily functions, to receiving customer service, this database has been difficult to work with. When we originally were shopping around ServSuite stood out as it claimed to provide many additional features that we did not have access to with our current database. While these features do 'exist' within ServSuite they are either not reliable, or provide inefficient or inaccurate results. The customer service has not been impressive as issues can take weeks to months to resolve.

Aspetti positivi:

The database has many different functions. I have yet to discover all of them, however, if working, some functions come in quite handy for quickly accessing documents.

Aspetti negativi:

The add on feature for intelligent routing has not proven to be as 'intelligent' as claims were when we pitched on this feature. The always seems to be a glitch in the system somewhere. I have experienced having to wait over 1 hr for a customer account to load which caused very low productivity for our office. I have also experienced the customer service team telling me that the issue I came to them with will not be resolved for up to 2+ weeks due to another more important issue they are currently dealing with. All in all we pay a pretty sum to use this database and when issues come up finding a resolution is an uphill battle.

Melissa
Office Manager (USA)
Servizi ambientali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Was excited only to be disappointed

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

The ease of sending invoices, work order and auto calls

Aspetti negativi:

That is slow 95% of the time. It takes the tech longer to complete the form on the program then it does doing the actual paperwork. The tech constantly have issues with the mobile program. You have to wait 24 hrs to get any response. I've been asking for sentricon training for about 5 months now and have yet to get that set up. If you have an issue that act like the court system. You have to prove it to them instead of them looking into it.