Chi utilizza iContact?

iContact è perfetto per piccole imprese, imprenditori, esperti di marketing, agenzie e per coloro che inviano un alto volume di e-mail con 25.000-50.000 abbonati. Organizzazioni non profit, istruzione, servizi finanziari, organizzatori di eventi e molti altri adorano questo software!

Cos'è iContact?

Invio illimitato. Supporto con sede negli Stati Uniti. Esperti di e-mail a tua disposizione. iContact Email Marketing aiuta le aziende in tutte le fasi di sviluppo e di qualsiasi dimensione a ottenere risultati. Dalle piccole imprese che compiono i primi passi agli esperti di marketing e alle agenzie a coloro che inviano grandi volumi di e-mail con 25.000-500.000 abbonati e più, iContact offre un piano per soddisfare ogni esigenza. Tutti i clienti ricevono un Manager del successo dedicato a renderti rapidamente operativo, l'accesso illimitato al pluripremiato supporto tecnico e un tasso di consegna del 98%.

Dettagli su iContact

iContact

http://www.icontact.com

Fondata nel 2003

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Panoramica dei prezzi di iContact

iContact non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

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Implementazione e assistenza di iContact

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di iContact

  • Campagne di drip marketing
  • Conformità CAN SPAM
  • Contenuti dinamici
  • Creazione di report/analisi
  • E-mail generate da eventi
  • E-mail ottimizzate per cellulari
  • Editor di posta elettronica WYSIWYG
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione degli iscritti
  • Gestione dei modelli
  • Libreria di immagini
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Risponditori automatici
  • Sondaggi per clienti
  • Test A/B

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  • Analisi dati/Tracciamento ROI
  • CTA personalizzabili
  • Campagne di drip marketing
  • Contenuti dinamici
  • Intelligenza commerciale
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Search Marketing
  • Segmentazione
  • Social Marketing
  • Test A/B

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Recensioni su iContact

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,4
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4,4

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Trevor K.
Art Director
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/12/2017

"A Solid Email Platform"

Commenti: I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Vantaggi: iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too. There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me. Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Inconvenienti: I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations. I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Risposta del fornitore

da iContact il giorno 19/3/2018

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/12/2017
Karen C.
Consultant
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2020

"Works great for us"

Commenti: We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Vantaggi: When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Inconvenienti: The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Risposta del fornitore

da iContact il giorno 19/11/2020

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2020
Robert M.
president
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2021

"richlee-icontact"

Commenti: Overall great experience. Customer support is incredible. You can speak to a rep almost immediately and they are extremely knowledgeable and more importantly very patient!!

Vantaggi: The ease of creating email promotions. Very professional looking.

Inconvenienti: More email templates for creating promotions.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2021
Utente Verificato
Email Marketing Manager
11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2018

"I've used iContact for the last five years."

Vantaggi: iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Inconvenienti: The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Risposta del fornitore

da iContact il giorno 14/5/2018

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2018
Diane R.
National Sales & Project Managr
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/11/2020

"Excellent for third party management of accounts"

Commenti: Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.

Vantaggi: . I have multiple clients that I do emailing for. I'm able to set up accounts for each one of my clients and keep their information separate. They get their own usernames and passwords and can access statistics while I can manage each accounts list, email design/layout and track and compare results.

Inconvenienti: The costs associated with every little add on feature. You often have to buy entire packages to take advantage of a single feature. I would prefer to be able to buy those feature "ala carte".

Risposta del fornitore

da iContact il giorno 19/11/2020

Hello Diane,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate that you took the time.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/11/2020