LS Retail

Chi utilizza LS Retail?

Imprese retail, ristoranti e altre organizzazioni di ristorazione.

Cos'è LS Retail?

LS Retail mette a disposizione un sistema unificato di gestione della vendita al dettaglio che assicura tutte le funzionalità necessarie per gestire in modo efficiente ogni impresa, dalla sede centrale ai terminali POS.

I terminali POS sono facili da installare e utilizzare e supportano sia le tastiere che i dispositivi touch screen. Permette di monitorare le vendite, i livelli delle scorte e la produttività in tempo reale su tutti i canali di vendita come ubicazioni fisiche, piattaforma di e-commerce e app mobile, e di monitorare gli indicatori chiave di prestazione (KPI), gestire facilmente lo stock e altro ancora.

Dettagli su LS Retail

LS Retail

http://www.lsretail.com

Fondata nel 1990

Panoramica dei prezzi di LS Retail

LS Retail non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.

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Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di LS Retail

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Conti separati
  • Controlli separati
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei consigli
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della consegna
  • Gestione delle tabelle
  • Ordini online
  • Programma di fidelizzazione

Visualizza l'elenco completo di Software POS per ristoranti

  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale

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Le migliori alternative a LS Retail

Altre alternative a LS Retail

Recensioni su LS Retail

Stai visualizzando 5 di 122 recensioni

Nel complesso
4,3/5
Facilità d'uso
4,1/5
Servizio clienti
3,7/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4,1/5
Srinivas C.
Business Analyst
Settore petrolifero ed energetico, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/3/2018

"Ls NAV is very good application for retail mgt. Most of the features & functions are out of the box"

Commenti: Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Vantaggi: Many of the functionalities are driven by setup. Its just plug and play.
LS DD Powerful tool for the data replication.
It is a complete package for retail.
Customizations to suit desired needs are 1% maximum since all functionalites are out of the box

Inconvenienti: There are no much concerns about this software. The one and only difficulty is training. It is hard to find the Training and the Trainer.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/3/2018
Dilanka H.
Project Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2019

"All-in one Retail Solution for a plug and play action"

Commenti: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Vantaggi: Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Inconvenienti: Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2019
Kevin Y.
Solution Architect
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/3/2018

"We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site."

Vantaggi: The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Inconvenienti: Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/3/2018
Utente Verificato
Business Transformation Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019

"Value for your dollars!!!"

Commenti: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Vantaggi: The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Inconvenienti: The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019
Fernando M.
Executive Director
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019

"Great business value"

Commenti: Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Vantaggi: Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Inconvenienti: Some tardiness in the technical response

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019