Chi utilizza SAP Concur?

I suoi clienti spaziano da piccole a grandi imprese che fanno parte di Fortune 500. Offre le soluzioni di gestione della spesa di cui hai bisogno oggi e può crescere insieme alla tua impresa per il domani e oltre.

Cos'è SAP Concur?

SAP Concur porta aziende di tutte le dimensioni e in diverse fasi di sviluppo oltre l'automazione, verso una soluzione di gestione della spesa completamente connessa che comprende viaggi, spese, fatture per fornitori, conformità e rischio. La sua competenza a livello globale, l'innovazione leader del settore e l'ecosistema dinamico di diversi partner e applicazioni permettono di accedere a importanti informazioni che aiutano le imprese a ridurre la complessità e a vedere chiaramente le spese in modo da poterle gestire in maniera proattiva.

Dettagli su SAP Concur

SAP

https://www.sap.com/products/crm.html

Fondata nel 1999

SAP Concur Mobile App
Analytics from SAP Co
Concur desktop
Tablet
Mobile receipt capture
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Panoramica dei prezzi di SAP Concur

SAP Concur non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Prezzo di partenza

Non specificato dal fornitore

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di SAP Concur

Assistenza

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  • Knowledge Base
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Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
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  • iPad (mobile)

Formazione

  • Live Online
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Caratteristiche di SAP Concur

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  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Elaborazione di carte di credito
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  • Fatturazione e contabilizzazione
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  • Gestione degli audit
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
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  • Gestione dell'imposta sulle vendite
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  • Gestione delle fatture
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  • Per il governo
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  • Reddito e stato patrimoniale
  • Rendicontazione finanziaria
  • Richieste di rimborsi spese
  • Riconciliazione bancaria
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  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciato di controllo

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  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei fornitori
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  • Gestione delle prenotazioni
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Le migliori alternative a SAP Concur

Altre alternative a SAP Concur

Recensioni su SAP Concur

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,2/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4
Servizio clienti 3,9
Caratteristiche 4,1
Rapporto qualità-prezzo 4

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Daniel L.
Clinical IT Consultant II/ Project Manager
Dispositivi medici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/12/2019

"SAP Concur"

Commenti: overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Vantaggi: it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document.
the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Inconvenienti: My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/12/2019
Renaud M.
CCO
Dispositivi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/10/2020

"Fully featured , comprehensive app"

Commenti: Have been using concur for many years in small or large businesses. Product is relatively easy to use for the amount fo features it has. Very comprehensive. Has evolved nicely.

Vantaggi: Full feature, relatively easy to use and integrate.
Nice evolution from the beginning
Good mobile application
Adding features regularly

Inconvenienti: Can be slow to use
Not always very intuitive
Credit card integration may not be flawless
While using the trip booking system, does not always display all options, hence takes longer than necessary

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/10/2020
Sho L.
Corporate Counsel
Servizi di informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/4/2021

"Works Fine For Me!"

Commenti: As the title of my review says, it works fine for me! I recall the very first time I used Concur it didn't seem very intuitive, but after you use it a few more times it is not that bad. In my previous job, we did not even use a SaaS for expense management - I think the law firm would just create an expense template to fill in fields and then we would submit expenses that way. Concur is much more useful for larger companies/corporations where employees regularly submit expense reports and there are relatively more employees.

Vantaggi: The process of creating an expense report is fairly quick, and I seldom run into any issues whenever I submit an expense report. You are able to attach images, check off different boxes of categories of expenses, and submit the report with few required steps. I also have not experienced any delays with getting reimbursed for expenses.

Inconvenienti: You might encounter issues when you create your very first expense report, as it does not seem very intuitive. There is probably some tutorial lurking around, but it would be helpful if there was some sort of real-time robot to provide assistance.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/4/2021
Utente Verificato
Operations Manager
Commercio all'ingrosso, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2018

"High Tech, Dissappointing progress recently"

Commenti: Started out strong, but the company’s work quality and responsiveness have dropped the last few years. The new changes are getting to a point of being comically bad.

Vantaggi: We selected this for the integration to company card, the ease of tracking, creating, and approving expenses. It has done all of those very well. It helped us out greatly as a small company trying to manage company cards for over half the company. The pricing model is small business friendly and helps it retain value for almost any business that has started with it.

Inconvenienti: Since SAP has purchased them the user experience has gone down hill and is starting to plummet. The latest update is due to be forced on users first quarter this year. It is terrible, not a single redeeming feature and a huge step backwards for user experience. It is very error prone, makes viewing and accessing information almost impossible, and is single handled the worst change I have been seen implemented on an interface. The backend is a hybrid now of multiple peoples designs and many areas of the software seem “partially updated”. Four years ago you could teach to a new users, even admins, in under an hour or so, today everything takes a lot longer and every area has errors in the interface. The list of 3rd party ERPs it integrates to has not significantly changed in 4 years. There is still no automatic way for it to handle company card reconciliation with a statement and the best support is the sales team. That means to get a problem fixed you have to have someone pitch you on spending more, then if you can get them to understand that the product doesn’t work, you might get a call back within a month from support. If you try submitting your own issue, just don’t expect help. I’d honestly be fine with that, if it wasn’t there bill in china shop meant sloth in making UI changes. There is so much half done work, it really disappoints me on whether or not the service will remain usable in the future.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2018
Utente Verificato
Executive Assistant
Software informatici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/1/2021

"Concur Review from an Executive Assistant"

Commenti: My overall experience with Concur is a positive one. It is simple, easy to use and likely won’t require any training if you have experience with other similar software.

Vantaggi: What I like most about Concur is that it is intuitive. If you’ve used an expense processing software before, you will be able to use Concur without any training or confusion. I’ve used Concur at two consecutive companies now. I’ve never been trained in it and I was able to use it without any issues from the first login. I’ve also trained other executive assistants in the software at both companies.

Inconvenienti: I don’t have anything I like least about the software. It’s is quite similar to other expense processing software.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/1/2021