Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è Engageware?

TimeTrade è la soluzione per la pianificazione intelligente degli appuntamenti online leader a livello mondiale al servizio di imprese di ogni dimensione, dalle più grandi organizzazioni mondiali di vendita al dettaglio, bancarie e tecnologiche fino a migliaia di piccole e medie imprese. Utilizza un canale qualsiasi per mettere in collegamento il membro corretto del team con i clienti potenziali ed effettivi nel momento del loro massimo interesse. Scheduler accresce le entrate mediante la creazione di esperienze personalizzate per i clienti e la massimizzazione dell'efficienza del team durante l'intero percorso degli acquirenti.

Chi utilizza Engageware?

TimeTrade Scheduler è in grado di soddisfare le esigenze di aziende di ogni dimensione, dalle più grandi organizzazioni mondiali di vendita al dettaglio, bancarie e tecnologiche fino a migliaia di piccole e medie imprese.

Engageware Software - 1
Engageware Software - 2
Engageware Software - 3
Engageware Software - 4
Engageware Software - 5

Hai dubbi su Engageware? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Engageware

Engageware

4,2 (68)
78,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
38
3
4,2 (68)
4,3 (68)
4,0 (68)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
10,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
46
31
4,7 (3.480)
4,5 (3.480)
4,4 (3.480)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Engageware

Calendly
Funzionalità più votate
Conferma/Promemoria
Prenotazioni online
Sincronizzazione dei calendari
Vagaro
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Conferma/Promemoria
Prenotazioni online
TimeTap
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Prenotazioni online
Sincronizzazione dei calendari
Calendesk
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Prenotazioni online
Sincronizzazione dei calendari
SimplyBook.me
Funzionalità più votate
Pianificazione in tempo reale
Prenotazioni online
Programmazione appuntamenti
Timely
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Programmazione
Programmazione appuntamenti
WellnessLiving
Funzionalità più votate
Database clienti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
vcita
Funzionalità più votate
Conferma/Promemoria
Prenotazioni online
Sincronizzazione dei calendari
GymMaster
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Rinnovo delle iscrizioni

Recensioni su Engageware

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
47%
4
38%
3
7%
2
4%
1
3%
Alex
Alex
Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

This is THE booking solution for small businesses and entrepreneurs

5,0 6 anni fa

Commenti: Since I've started using TimeTrade I've been able to more easily book and have appointments kept with clients. It's very easy for both the user and the client to input information for the calls. Nice to be able to integrate it into websites and social media! Overall, definitely recommend! You can't really beat the price.

Aspetti positivi:

After you have it set up, it works seamlessly without you having to do much. You can set many different types and lengths of appointments/calls. It's easy to create and adjust the times you're available for the different appointments/calls. It automatically sends you and the other person emails about the calls AND a reminder email! If you connect it to your calendar, it auto-inputs your meetings so you're never double-booked! Amazing pricing.

Aspetti negativi:

It can be a little confusing to set up and the tutorial videos don't always address all your issues.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Been using the tool for over 5-years. It has made booking meetings so much easier.

5,0 6 anni fa

Commenti: The time it saves not having to sending emails back &forth trying to sync calendars when trying to book a meeting. How easy it is to create different booking options.

Aspetti positivi:

How easy it is to create different booking options. I created 6 different options to book meetings depending on the type of meeting I would like to schedule. Really like the new feature that will block out 5-minutes after a call so you do not schedule calls back-to-back.

Aspetti negativi:

Wish you could change the time zone for a point in time. For example, if I am traveling to a tradeshow in a different state (PST) and I am sending out meeting invites to prospects, I would like the calendar invite to show the time in the time zone I will be in and not the time zone I am currently in (EST).

Risposta di Engageware

6 anni fa

Thanks for the thoughtful review. We are thrilled you're getting such great value from TimeTrade. Also, we'll make sure that this feature request is considered in a future product release.

Sheri
MT (USA)
Salute, benessere e fitness, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Absolutely no customer support response in 4 days. Left me hanging

2,0 6 anni fa

Commenti: My clients love the simplicity of the program and I like the cost. For 6 years, things have been going good. I never liked that I had to email for help instead of calling, but they always managed to resolve any glitches I experienced. Lately, however, I have been having a lot more serious problems that affect my business and when I reach out for help I get zero replies from them. It's been days and I've heard nothing back from them. MY clients literally can't schedule at available times because they won't show as available. This scheduler is not allowing my clients to schedule with me and they don't seem to care. I don't even know how to get me money back because there's no way to contact them.

Aspetti positivi:

I liked the price and simplicity of the program.

Aspetti negativi:

There is no phone number for customer support, so when there's a problem you can't talk to anyone. I've had a few problems in the last six years and I had to submit a request for help. They fixed the glitch each time. However, I've been having more serious problems lately and when I submitted a request for help ticket, I got an automated response saying they received my request but I am getting zero response. They've completely left me hanging. It looks like I will be forced to find a new program that actually allows my clients to schedule with me.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

TimeTrade- Easy solution to customer interactions

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The round robin option has made life very easy for our shared customer experience team. It's also very easy as a manager to see how people's days are being spent and the impact these interactions are having on our customer experience as a whole. Our customers, even those that are less technical, have little trouble understanding this tool and how they can use it to schedule time with our team.

Aspetti negativi:

It would be beneficial to get more robust reporting and data that we can match back to tasks in Outlook and SFDC. We are able to export data to get the views and reporting we need but a dashboard view that is easily shared with users of management's choosing would go a long way towards visibility and transparence of the team's activities.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Istruzione superiore, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

An excellent scheduling tool for the Higher Ed space

4,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Our office uses TimeTrade to schedule meetings with prospective applicants to our graduate programs, as well as facilitate online interviews with select candidates. TimeTrade is great because it allows our recruiters to select their individual availability and share only those times & dates with applicants. The TimeTrade links are sent out of our CRM in automated emails, making the interview registration process streamlined and seamless.

Aspetti negativi:

At this point, we do not have TimeTrade integrated with our CRM, so we're forced to manage the data in two separate systems. This can be challenging for our recruiters, who want to look in one place and be able to see everything.