TimeTrade

TimeTrade

da TimeTrade Systems

Chi utilizza TimeTrade?

TimeTrade Scheduler è in grado di soddisfare le esigenze di aziende di ogni dimensione, dalle più grandi organizzazioni mondiali di vendita al dettaglio, bancarie e tecnologiche fino a migliaia di piccole e medie imprese.

Cos'è TimeTrade?

TimeTrade è la soluzione per la pianificazione intelligente degli appuntamenti online leader a livello mondiale al servizio di imprese di ogni dimensione, dalle più grandi organizzazioni mondiali di vendita al dettaglio, bancarie e tecnologiche fino a migliaia di piccole e medie imprese. Utilizza un canale qualsiasi per mettere in collegamento il membro corretto del team con i clienti potenziali ed effettivi nel momento del loro massimo interesse. Scheduler accresce le entrate mediante la creazione di esperienze personalizzate per i clienti e la massimizzazione dell'efficienza del team durante l'intero percorso degli acquirenti.

Dettagli su TimeTrade

TimeTrade Systems

https://www.timetrade.com

Fondata nel 1999

Panoramica dei prezzi di TimeTrade

TimeTrade non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di TimeTrade è disponibile a partire da 78,00 USD.

Prezzo di partenza

78,00 USD

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di TimeTrade

Software per la gestione dell'agenda
Avvisi/Notifiche
Gestione delle prenotazioni di camere
Pianificazione automatica
Pianificazione del personale
Pianificazione delle lezioni
Pianificazione delle risorse
Pianificazione di gruppi
Pianificazione in tempo reale
Programmazione appuntamenti
Programmazione di infrastrutture
Sistema multi-locale
Accesso da dispositivi mobili
Appuntamenti ricorrenti
Banca dati cliente
Gestione delle prenotazioni di camere
Pagamenti online
Pianificazione automatica
Pianificazione di gruppi
Prenotazioni online
Promemoria appuntamenti
Sincronizzazione dei calendari
Sistema multi-locale
Appuntamenti ricorrenti
Avvisi/Notifiche
Gestione dei calendari
Gestione di documenti
Monitoraggio delle condizioni di carico
Pianificazione automatica
Portale self-service
Prenotazioni online
Programmazione basata su regole
Sistema multi-locale

Recensioni su TimeTrade

Stai visualizzando 5 di 65 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
4,1/5
Caratteristiche
3,9/5
Rapporto qualità-prezzo
4,3/5
Alex B.
Manager
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/8/2018

"This is THE booking solution for small businesses and entrepreneurs"

Commenti: Since I've started using TimeTrade I've been able to more easily book and have appointments kept with clients. It's very easy for both the user and the client to input information for the calls. Nice to be able to integrate it into websites and social media! Overall, definitely recommend! You can't really beat the price.

Vantaggi: After you have it set up, it works seamlessly without you having to do much.
You can set many different types and lengths of appointments/calls.
It's easy to create and adjust the times you're available for the different appointments/calls.
It automatically sends you and the other person emails about the calls AND a reminder email!
If you connect it to your calendar, it auto-inputs your meetings so you're never double-booked!
Amazing pricing.

Inconvenienti: It can be a little confusing to set up and the tutorial videos don't always address all your issues.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/8/2018
Utente Verificato
Senior Business Development Manager
Software informatici
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/5/2018

"Been using the tool for over 5-years. It has made booking meetings so much easier. "

Commenti: The time it saves not having to sending emails back &forth trying to sync calendars when trying to book a meeting. How easy it is to create different booking options.

Vantaggi: How easy it is to create different booking options. I created 6 different options to book meetings depending on the type of meeting I would like to schedule. Really like the new feature that will block out 5-minutes after a call so you do not schedule calls back-to-back.

Inconvenienti: Wish you could change the time zone for a point in time. For example, if I am traveling to a tradeshow in a different state (PST) and I am sending out meeting invites to prospects, I would like the calendar invite to show the time in the time zone I will be in and not the time zone I am currently in (EST).

Risposta del fornitore

da TimeTrade Systems il giorno 29/5/2018

Thanks for the thoughtful review. We are thrilled you're getting such great value from TimeTrade. Also, we'll make sure that this feature request is considered in a future product release.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/5/2018
Sheri B.
MT
Salute, benessere e fitness, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/9/2018

"Absolutely no customer support response in 4 days. Left me hanging"

Commenti: My clients love the simplicity of the program and I like the cost. For 6 years, things have been going good. I never liked that I had to email for help instead of calling, but they always managed to resolve any glitches I experienced. Lately, however, I have been having a lot more serious problems that affect my business and when I reach out for help I get zero replies from them. It's been days and I've heard nothing back from them. MY clients literally can't schedule at available times because they won't show as available. This scheduler is not allowing my clients to schedule with me and they don't seem to care. I don't even know how to get me money back because there's no way to contact them.

Vantaggi: I liked the price and simplicity of the program.

Inconvenienti: There is no phone number for customer support, so when there's a problem you can't talk to anyone. I've had a few problems in the last six years and I had to submit a request for help. They fixed the glitch each time. However, I've been having more serious problems lately and when I submitted a request for help ticket, I got an automated response saying they received my request but I am getting zero response. They've completely left me hanging. It looks like I will be forced to find a new program that actually allows my clients to schedule with me.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/9/2018
Utente Verificato
Sr. Manager, Marketing Analytics & Operations
Proprietà immobiliari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2018

"TimeTrade- Easy solution to customer interactions"

Vantaggi: The round robin option has made life very easy for our shared customer experience team. It's also very easy as a manager to see how people's days are being spent and the impact these interactions are having on our customer experience as a whole. Our customers, even those that are less technical, have little trouble understanding this tool and how they can use it to schedule time with our team.

Inconvenienti: It would be beneficial to get more robust reporting and data that we can match back to tasks in Outlook and SFDC. We are able to export data to get the views and reporting we need but a dashboard view that is easily shared with users of management's choosing would go a long way towards visibility and transparence of the team's activities.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2018
Brendan P.
Financial Advisor
Servizi finanziari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/7/2018

"The best return on year I have ever made in my life."

Commenti: Save an estimated hundred hours per year.

Vantaggi: This has been a game changer for me as an advisor. I have always battled with scheduling in a day and age where people are so busy and hard to get a hold of. I have turned 100 hours of calling/scheduling per year into e-mail links so people can book what they want when they want it. Phone tag has almost been completely eliminated. You do the math for yourself on what you spend following up with people booking appointments.

Inconvenienti: There are no complaints - I have some issues from time to time with my Outlook integration but I spend less than an hour per year on updates and getting my IT to help so still the return is ASTRONOMICAL on my money.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/7/2018