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Cos'è HotSchedules?

HotSchedules offre una piattaforma operativa basata sul cloud, nonché soluzioni e servizi di supporto per i settori della ristorazione, della vendita al dettaglio e per l'industria alberghiera. La suite di prodotti HotSchedules permette ai proprietari e agli operatori di pianificare i dipendenti in tutte le sedi, di eseguire la gestione presenze, di monitorare le prestazioni dell'impresa e di gestire le operazioni quotidiane. Con l'applicazione per dispositivi mobili nativa HotSchedules, i dipendenti possono controllare gli orari lavorativi, registrarsi e cancellarsi da turni lavorativi e richiedere permessi, tutto dai propri telefoni cellulari.

Chi utilizza HotSchedules?

Con oltre 2 milioni di utenti, la suite di software HotSchedules è progettata per imprese con un minimo di cinque dipendenti fino a organizzazioni con più negozi, di livello enterprise e in franchising.

HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5

Hai dubbi su HotSchedules? Confrontalo con una delle alternative più popolari

HotSchedules

HotSchedules

4,4 (452)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
77
14
4,3 (452)
4,1 (452)
4,2 (452)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
34,99 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
93
36
4,7 (1.135)
4,6 (1.135)
4,7 (1.135)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Accesso da dispositivi mobili
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
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Pianificazione del personale
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione foglio presenze
Pianificazione del personale
ClockShark
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione foglio presenze
Monitoraggio ore online

Recensioni su HotSchedules

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
56%
4
33%
3
9%
2
1%
1
2%
Sean
Sean
Marketing Assistant
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great for scheduling staff in the restaurant industry

5,0 2 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Eldridge
Eldridge
Operations Director (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Your Schedule On The Go!

5,0 3 anni fa

Commenti: Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Aspetti positivi:

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Aspetti negativi:

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Sanford
F&B Personnel, Rental & Repair Technician (USA)
Servizi e attività ricreative, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Hot Schedules, Cool Features

5,0 6 mesi fa

Commenti: Having used several digital time keeping applications I can say that HotSchedules is at the forefront of modern employer/employee workplace record keeping, communicating and problem solving. I have nothing to report aside from the intuitive and positive experience of using HotSchedules.

Aspetti positivi:

The PC design and Cellular App function perfectly together with real time updates and changes made to one instantly reflects on the other. Understanding and navigating HotSchedules easy on the eyes layout and page designs couldn't be better, though I'm sure they will continue to improve even the smallest details to a more perfect version. Reviewing current, real time updated scheduling information may be the core of this program, but the ability to send and receive messages detailing important changes, requests, responses between workplace colleagues is fantastic.

Aspetti negativi:

In my personal and professional experience with HotSchedules I have little to report as negative. Being employed in the mountains at a ski resort the only drawbacks were not directly related to the HotSchedules program itself. From time to time our frail internet connection could be compromised or overloaded by guest's access and use resulting in lat notification of implementation of system updates. Once again, in my experience, this was a result more so of an overworked or disconnected internet, not the HotSchedules program itself.

Darla
Owner, Operating Manager (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

hotschedules review

3,0 7 anni fa

Commenti: It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Aspetti positivi:

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Aspetti negativi:

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Risposta di Fourth

7 anni fa

Hi Darla! Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates- https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler If you are still having issues, please contact customer care for assistance! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Sean
RMD (USA)
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Useful and practical

5,0 2 mesi fa

Aspetti positivi:

The customizable job titles and departments make it flexible and easy to schedule all areas of the business.

Aspetti negativi:

It can be slow to load. This can be problematic in a fast paced business.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great tool to schedule your employees

4,0 4 anni fa

Commenti: Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Aspetti positivi:

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Aspetti negativi:

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.