HotSchedules

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Chi utilizza HotSchedules?

Con oltre 2 milioni di utenti, la suite di software HotSchedules è progettata per imprese con un minimo di cinque dipendenti fino a organizzazioni con più negozi, di livello enterprise e in franchising.

Cos'è HotSchedules?

HotSchedules offre una piattaforma operativa basata sul cloud, nonché soluzioni e servizi di supporto per i settori della ristorazione, della vendita al dettaglio e per l'industria alberghiera. La suite di prodotti HotSchedules permette ai proprietari e agli operatori di pianificare i dipendenti in tutte le sedi, di eseguire la gestione presenze, di monitorare le prestazioni dell'impresa e di gestire le operazioni quotidiane. Con l'applicazione per dispositivi mobili nativa HotSchedules, i dipendenti possono controllare gli orari lavorativi, registrarsi e cancellarsi da turni lavorativi e richiedere permessi, tutto dai propri telefoni cellulari.

Dettagli su HotSchedules

HotSchedules

http://www.hotschedules.com

Fondata nel 1999

Panoramica dei prezzi di HotSchedules

HotSchedules non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di HotSchedules

Programmi per turni di lavoro
Accesso da dispositivi mobili
Cambio dei turni
Creazione di report/analisi
Distribuzione di programmi
Gestione delle buste paga
Gestione delle risorse
Messaggistica
Monitoraggio ore online
Pianificazione automatica
Avvisi/Notifiche
Gestione delle prenotazioni di camere
Pianificazione automatica
Pianificazione del personale
Pianificazione delle lezioni
Pianificazione delle risorse
Pianificazione di gruppi
Pianificazione in tempo reale
Programmazione appuntamenti
Programmazione di infrastrutture
Sistema multi-locale
Forza lavoro variabile
Gestione del ciclo di vita del personale
Gestione della selezione del personale
Gestione orari e presenze
Gestione terzisti
Individuazione delle competenze
Parametri prestazionali
Pianificazione del personale
Pianificazione/previsione delle spese
Previsione del personale
Contabilità integrata
Creazione di report/analisi
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione del menù
Gestione del personale
Gestione dell'inventario
Gestione delle cucine
Gestione delle liste di attesa
Gestione delle prenotazioni
Gestione delle tabelle
Punto di vendita
Acquisti
Analisi nutrizionale
Calcolo costi
Gestione dell'inventario
Gestione delle ricette
Monitoraggio dei vassoi
Pagamenti / finanziamenti online
Pasti gratuiti / a prezzi ridotti
Per le caffetterie
Per le strutture sanitarie
Pianificazione del menù
Punto di vendita
Scuole

Recensioni su HotSchedules

Stai visualizzando 5 di 385 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
4,2/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,1/5
Paulina S.
Costumer service
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/5/2020

"Much better then paper schedule "

Commenti: Very positive experience. Made my schedule less chaotic and gives me options to control my work days and days off much better without having to deal with manger directly lol

Vantaggi: Having a restaurant job means cheotic schedule. It's never the same. Impossible to keep up with and memorize. My last job had hot schedules but my new job doesn't:/ it's a nightmare without it. I miss it so much. It is so convenient to pick up and realise shifts whenever I please. No need to call or txt my co workers. Everything is done thru the app. App is not free but cheap and worth every single penny. I love that I can request days off and my ability. Super convenient. You have to wait for manager to approve or not of your request. I can see who my co workers will be for the shift. I can see all phone numbers and emails of my co workers. Every restaurant should have this app. It's very easy as well so even my 70 year old co worker knows how to use it. Very well done .

Inconvenienti: Sometimes I get loged out and have trouble logging back in. It froze few times. Could use more color and some fun options like emoji me lol make work schedule more fun

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/5/2020
Edward Z.
Manager
Prodotti alimentari e bevande, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/6/2020

"Hot for HotSchedules"

Commenti: Over all hot schedules is a solid platform that is definitely beneficial to a smooth running operation as far as scheduling and management communication

Vantaggi: Hot schedules makes scheduling different departments and coordinating everybody extremely easy. The platforms are easy to understand and can be accessed by anyone given authority to use the system.

Inconvenienti: The system allows for people to request for time off and to make comments. One of the only downsides of this product was that employees talked last to management about scheduling and tried to do literally all of it through hot schedules which sometimes lead to some conflict Over all hot schedules is a solid platform that is definitely beneficial to a smooth running operation as far as scheduling and management communication goes

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/6/2020
Darla C.
Owner, Operating Manager
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    2/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/1/2017

"hotschedules review"

Commenti: It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Vantaggi: Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Inconvenienti: No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Risposta del fornitore

da HotSchedules il giorno 6/2/2017

Hi Darla!

Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates-

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler

If you are still having issues, please contact customer care for assistance!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/1/2017
Utente Verificato
Manager
Prodotti alimentari e bevande, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2020

"Great tool to schedule your employees "

Commenti: Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Vantaggi: I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Inconvenienti: Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2020
Alison I.
Manager
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    2/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/5/2020

"No customer service"

Commenti: I really liked the services even though it was expensive. It was very user friendly. The customer care and accounting departments made my experience a bad one.

Vantaggi: I like the functionality of the software

Inconvenienti: I am so disappointed in the customer care. hotschedules continues to charge me after I request to suspend services. I have contacted them 8 times over this and my account was drafted numerous times after cancelation. Everyone I speak to says they do not have the authority or ability to refund me or suspend or cancel my account.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/5/2020