CAP Retail Point of Sale

Chi utilizza CAP Retail Point of Sale?

Proprietari di piccole aziende in vari settori. Questa soluzione di punto vendita ha aiutato negozi al dettaglio, ristoranti, negozi di generi alimentari e mercati, bar, negozi di liquori e tabacchi, saloni e molto altro.

Cos'è CAP Retail Point of Sale?

POS Nation riconosce che i proprietari dei negozi hanno bisogno di un punto vendita studiato appositamente per le loro attività esclusive. Ecco perché questo è più di un sistema di punto vendita. Si tratta di una soluzione completa per il punto vendita. Offre una varietà di opzioni hardware e software per soddisfare le esigenze di punti vendita al dettaglio, ristoranti e negozi specializzati in tutto il mondo. I suoi sistemi punto vendita sono supportati da un servizio clienti dedicato, incluso il supporto 24 ore su 24, 7 giorni su 7 negli Stati Uniti, l'elaborazione dei pagamenti e persino la formazione continua dei dipendenti.

Dettagli su CAP Retail Point of Sale

POS Nation

http://www.posnation.com

Fondata nel 2001

CAP Retail Point of Sale Software - 1
CAP Retail Point of Sale Software - 2
CAP Retail Point of Sale Software - 3
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Prezzo di partenza

99,00 USD/mese
N/D
49,00 USD/mese
516,00 USD/mese

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Implementazione e assistenza di CAP Retail Point of Sale

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (locale)
  • Linux (locale)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di CAP Retail Point of Sale

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  • Gestione delle spedizioni
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  • Gestione multi-canale
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Le migliori alternative a CAP Retail Point of Sale

Altre alternative a CAP Retail Point of Sale

Recensioni su CAP Retail Point of Sale

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Valutazione complessiva

4,6/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,5
Servizio clienti 4,8
Caratteristiche 4,4
Rapporto qualità-prezzo 4,6

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Carol D.
Small business owner
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/10/2020

"Wonderful Step By Step Guidance"

Vantaggi: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] , our delightful Customer Success Manager, has been by our side since day one helping us get our new POS system up and running. We have found the software rather intuitive and easy to use so far.

Inconvenienti: Right now I am having a difficult time getting data I need from the Reports. This may be due to my inexperience with the new system.

Risposta del fornitore

da POS Nation il giorno 30/10/2020

Carol,

We are glad to hear that you enjoyed your experience with your Customer Success Manager, and that he represented POS Nation well. We look forward to working with you again soon! Please reach out to us if you would like additional training in regards to the reports at [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/10/2020
Sean G.
Program Director
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/12/2019

"POS Nation Review"

Commenti: I have enjoyed using POS Nation. With each fix or call to the tech team, I learn the system more and more. The POS Nation employees have been wonderful, and the hardware has held up well for the time we have had it.

Vantaggi: I enjoyed the setup process. The instructor was great to work with, and very informative. The features within the system fit just about any scenario we run into. The ease of learning the system was also a relief.

Inconvenienti: I will occasionally run into issues finding the correct reports to run for specific information. Also, I have experienced "speed" issues with the system taking many seconds to finish transactions and open the drawer. However, both of these issues are resolved fairly quickly after calling customer support.

Risposta del fornitore

da POS Nation il giorno 17/1/2020

We're happy you're enjoying your system, Sean! Thanks for the review.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/12/2019
Lorraine N.
owner
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/11/2020

"CAP for Grocery store"

Vantaggi: The promised ability to use my existing hardware which was not possible with any other grocery specific POS program.

Inconvenienti: It was not specific to the grocery industry and is not flexible in changing to changing needs within the grocery industry. For example, when an additional tax was imposed for telecommunication cards this program did not have the ability to differentiate it which would be required in order for me to report taxes to the state. Also, my own personal, custom gift cards cannot be processed through the system nor can I scan and process Major gift cards through this program.

Risposta del fornitore

da POS Nation il giorno 19/11/2020

Lorraine,

We are sorry to hear you have not had a good experience in regards to some areas within our software. Please give us a call at your earliest convenience so that we can assist you at 704-405-5089.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/11/2020
Kyle L.
General Supervisor
Tabacco, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/11/2020

"CAPS"

Commenti: Being familiar with the CAPS system from our sister property made this incorporation very easy.

Vantaggi: We were operating on a tight turn around but, Ian was able to access existing data and effectively migrate to our CAPS System. Looking forward to utilizing the 24/7 support line as we get into the nuts and bolts.

Inconvenienti: Not that far along yet but, will certainly let y'all know.

Risposta del fornitore

da POS Nation il giorno 3/11/2020

Kyle,

We are so happy to hear that you are enjoying your POS system so far and that Ian was able to access existing data and effectively migrate it for you! Thank you for taking time out of your day to share your feedback with us. Please let us know if you need anything in the future!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/11/2020
Utente Verificato
Ministry Director
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/1/2019

"Life made easier"

Commenti: This system has benefited us so much at McDonals, because it helps keeps us organized and up to date with everything that we may need help with or inventory on. It also makes it a lot easy for our crew too.

Vantaggi: The most that I like about this software is that I am able to manage everything on this system at McDonald's. I can check times, check products and look at all the orders that had came through that day. Also with this system you are able to do schedules and make sure that the inventory is put in. With this system you can do just about anything even knowing the total sales for that day and month. This system helps keep everything together.

Inconvenienti: The only thing that I did not like was the fact that sometimes when I was trying to do an order, it automatically started rebooting itself and doing an update. It did not happen too often.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/1/2019