Chi utilizza questo software?

Cloud-based & on-premise policy administration solution that helps businesses of all sizes manage administration, billing, accounting & reinsurance with agent/broker portal, document management & more.

Valutazioni medie

12 recensioni
  • Nel complesso 4 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita No
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Insurance Systems
  • http://www.insurancesystems.com
  • Fondata nel 1997

Informazioni su ISI Enterprise

A comprehensive solution to run your P&C insurance company, ISI Enterprise is a premier policy administration suite for property and casualty insurers. Combining leading-edge browser-based technology with functionality not found in any other solution, ISI Enterprise includes policy administration, product development, claims, billing, accounting, reinsurance, CRM, agent/broker portal and supporting sub-systems including knowledge/document management, scanning and mail merge.

Caratteristiche di ISI Enterprise

  • Gestione contatti
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione polizze
  • Gestione reclami
  • Life & Health
  • Property & Casualty
  • Valutazione del rischio assicurativo
  • Amministrazione delle riassicurazioni
  • Elaborazione delle polizze
  • Emissione di polizze
  • Generazione di polizze
  • Gestione dei rinnovi
  • Gestione della sottoscrizione
  • Monitoraggio cancellazioni
  • Monitoraggio dei reintegri
  • Monitoraggio reclami
  • Motore di valutazione
  • Preventivi / Stime
  • Caricamento di operatori
  • Linee commerciali
  • Molteplici tassi di linea
  • Multistato (USA)
  • Per assicurazioni contro incidenti
  • Per assicurazioni personali
  • Per la salute / assicurazione medica
  • Per le assicurazioni sulla vita
  • Portale dei clienti
  • Portale per broker/agenti di intermediazione
  • Valutazione comparativa delle assicurazioni
  • Amministrazione delle riassicurazioni
  • Automazione del marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione della sottoscrizione
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione polizze
  • Gestione reclami
  • Portale dei clienti
  • Portale per broker/agenti di intermediazione
  • Valutazione del rischio assicurativo

Le recensioni più dettagliate su ISI Enterprise

It is good in many ways, especially for simple, non-program policies.

Data della recensione: 29/5/2017
Darlene T.
Business Architect
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Effective policy management system which handles our reinsurance needs adequately.

Vantaggi: Customer Support is great. The ISI team is prompt and efficient.
Reinsurance calculation works for at least 90% of our situations. Only complicated reinsurance situations require user manipulation.
We can do some internal configuration changes ourselves.
Once users have been trained, it is reasonably simple to use.

Inconvenienti: Enterprise is not intuitive for a new user in terms of adding new locations or items.
The user interface is clunky for maneuvering to locations, items, and coverages.
The inability to move windows is frustrating for users.
Slow response for large program policies is a frustration for users.
Certain changes which would seem to be easy drop-down option changes (e.g. in Activity Central) are base code changes which means a lot of work to change it.
The release management for large changes is complicated (e.g. merging feature branch to QA, then we must regression test after the merge).
OOSE transactions are challenging for our large programs in particular.
I receive feedback from users that searching is confusing. The problem is that when people search for client number in a policy number field, the (interim) policy number that was generated when a new policy was set up is also return. This is confusing because the client number is not the same as the system generated new business policy number. Although I understand why it happens, the users don't and they think there is a bug in the search function. It would be good to come up with a solution for this.
Naming of rating and rule tables is inconsistent.

We've experienced meaningful improvements in processing efficiencies.

Data della recensione: 1/6/2017
Jennifer W.
VP Finance
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: I like the functionality of the software - if there is something I require, ISI has probably thought of it. If they have not thought about it, they are receptive to new ideas.

Inconvenienti: The current user interface is not great but that's getting an update this year! Otherwise, everything is falling into place. Base reports would be my next 'room for improvement' area.

Risposta del fornitore

da Insurance Systems il giorno 16/6/2017

Jennifer,

We appreciate your feedback. We are excited to begin rolling out our new user interface later this year. Regarding reports, we will be releasing a new business intelligence tool to provide you with more advanced reporting capabilities.

Best,
ISI

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