Cos'è Intervals?

Intervals è un software personalizzabile per il monitoraggio del tempo e la gestione delle attività, creato per le esigenze specifiche dei piccoli team. Include tutto il necessario per portare un progetto dall'avvio al completamento con un'efficace creazione di report sulla produttività. Include budget di progetto, una coda di richieste di lavoro, diagrammi di Gantt, fatturazione, un'app mobile e altro. Ideale per consulenti, sviluppatori web, agenzie creative, società di servizi IT e società di comunicazione. Assumi il controllo dei progetti e del tempo con Intervals. Prova gratuita.

Chi utilizza Intervals?

Piccole imprese e reparti di grandi aziende: progettisti, sviluppatori web, consulenti, servizi IT, società di software, PR, marketing, SEO, SEM e freelancer.

Dove si può implementare Intervals?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Pelago
  • Fondata nel 2006

Assistenza di Intervals

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Brasile, Bulgaria, Canada e altri 41

Lingue

inglese

Intervals prezzo

Prezzo di partenza:

29,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

Intervals non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Intervals è disponibile a partire da 29,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Pelago
  • Fondata nel 2006

Assistenza di Intervals

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Brasile, Bulgaria, Canada e altri 41

Lingue

inglese

Video e immagini di Intervals

Intervals Software - 1
Intervals Software - 2
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Intervals Software - 4
Intervals Software - 5
Vedi altri 6
Video di Intervals
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Caratteristiche di Intervals

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Accesso/Controllo remoto
  • App per dispositivi mobili
  • Attività di importazione
  • Attività ricorrenti
  • Avvisi/Notifiche
  • CRM
  • Commenti/Note
  • Condivisione di documenti
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Contabilità integrata
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo ore e spese
  • Conversione delle e-mail in attività
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione di task subordinati
  • Database contatti
  • Database impiegati
  • Editor grafico di flussi di lavoro
  • Etichettatura
  • Etichettatura delle attività
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle mansioni
  • Gestione delle risorse
  • Gestione delle riunioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di idee
  • Gestione finanziaria
  • Gestione foglio presenze
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica
  • Modelli personalizzabili
  • Modifica/aggiornamento delle attività
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio dei progressi delle attività
  • Monitoraggio dei report/progetti
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio del tempo online
  • Monitoraggio della conformità
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio delle assenze per malattia
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Monitoraggio ore online
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Notifiche in tempo reale
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Pianificazione di progetti
  • Pianificazione/Programmazione dei progetti
  • Portale clienti
  • Prioritizzazione
  • Programmazione delle attività
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Ricerca/Filtro
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Tracciabilità delle spese
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Vista di Gantt e Timeline

Alternative a Intervals

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Recensioni su Intervals

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
59%
4
32%
3
8%
Bill
Bill
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Finally found an integrated Project Management and Time Tracking tool for web designers!

5,0 4 anni fa

Commenti: Intervals is just so fast and flexible. For a web designer, it's hard to imagine that one couldn't benefit by using it. We've been using it for several years now. Every system has its learning curve. But this one is pretty easy! Written by designers.... for designers! They knew the territory and made it easier for the rest of us.

Aspetti positivi:

Might sound funny...but probably my favorite thing is the email queue that allows me to forward client requests directly into a project for time keeping. I use it constantly. It really helps when you're busy to "keep the flow going"! But honestly, there are so many conveniences with Intervals. And it's so fast and smooth!

Aspetti negativi:

I wish there were an easier way to attach sales tax to individual tasks for "non-web"projects. Right now you have to make a separate project for print projects like logos or brochures. It's easy enough to do, but we are always lookijng for "easier" :-) These print projects inevitably come along with web design if one has the skills.

Josh
Director of IT (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Intervals Tickets

4,0 2 anni fa

Commenti: Works and functions well for what we use it for.

Aspetti positivi:

We use this software for our ticketing system and works really well minus some work arounds.

Aspetti negativi:

I wish it was more customizable and had the owner listed in the task list.

Rod
Australia
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Nice but needs more

3,0 6 anni fa

Commenti: We are are active users of this service but there are many things that it doesn't do well. We find that getting this integrated with our other systems is a challenge and that other products on the market are beginning to offer attractive features. As changing platforms means that we need to change our business practices we are not looking to move (at least in the near term) but at some point other features may attract us to other platforms. One challenge is integration with our accounting software Saasu. The ability to invoice within Intervals is OK but it isn't an accounting tool. There are many features that would be useful and I have suggested adding tags to all of the levels as a feature request in the past so that we can better identify groups of tasks or projects. Reporting isn't great and we find that we have to export the data and use other services to get the reports that we need. New features don't seem to appear that often which does make me wonder whether this service is seen more as a cash cow for the company than an actively developed service that will maintain its competitive edge over time.

Aspetti positivi:

Price point is good. It is easy to use.

Aspetti negativi:

Lack of features, difficulty in integration

Risposta di Pelago

6 anni fa

Thank you for taking the time to give us feedback. We understand how integrating Intervals with third-party tools can be a challenge, and it's one of the areas we are improving. We've recently launched a few more integrations, and we're currently evaluating which ones to add next. Our goal is to continue adding the features and integrations that will benefit the majority of our customers the most. We'll be taking your notes into consideration as we do so. Thank you, again, for sharing.

Utente Verificato
Member (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Organizzazioni civiche e sociali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The best time & project tracking system for our consulting business

5,0 4 anni fa

Commenti: Over 20 years, we've gone from Excel-based time reports to one or two other systems in our office. They all were not that great but got the job done. Then we tried Intervals and it was like a breath of fresh air. It is an easy to use (once you get used to it and go through the training), logically laid out system, that is reliable and has good support. Our whole firm has used it for over 5 years. It has evolved nicely during that time. The company that makes it seems to be led by good people. I've introduced several other firms to it and they have been happy with it also.

Aspetti positivi:

First, we've been a user for 5+ years and Intervals has been rock-solid. No disasters, no corrupted data, etc. Second, the system is very logical in how you work with it Third, Time entry is a breeze, which makes billable time tracking across a group of 30 people much easier to do, because we get good participation from our team members Fourth, the ability to export any report to Excel, PDF, etc. is fantastic. Every app should provide consistent output format in various file formats, if that makes sense. No matter which export format you choose, it looks like it should when it is displayed, printed or emailed, etc. Fifth, I think their support is great, although we don't need to use it much given how easy it is (once you get used to it) Sixth, these guys don't rest on their laurels and instead, continually improve the software

Aspetti negativi:

It has needed a mobile app for a long time. We've been waiting for it for a couple years. I've heard it is coming soon, I'm guessing early 2019. We'll see. It absolutely needs one more access level for managers, project managers and executives. It kind of has two of the three, as well as a couple others, but this has been needed for a while.

Clark
CEO (USA)
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

RidgeRun Engineering Review

5,0 6 anni fa

Commenti: The tool is excellent for cross / site, global task management, time tracking and invoicing for time billed on an hourly basis. We also sell software and had to work around some issues to reflect invoices for software sales in the system. We are really looking for request tracking, estimating and resource planning in the same intuitive, simple method as the other features. Intervals folks are fantastic at customer support.. Great rating for the features that exist!

Aspetti positivi:

Simple task management and time management in a great web based tools. Intuitive, not over featured which is the plague of many tools. Good reporting, fantastic customer support

Aspetti negativi:

We really would like a simple customer inquiry, estimating and resource planning front-end with the same simple interface, not over featured, but covering the 80% of common requests. Invoicing should have an ability to have non-labor invoices kept out from the labor reporting. Payments made on non-labor items seem to subtract from the outstanding balance report which is what is used to determine which customers have outstanding labor items to bill. This has lead to some time against customers projects to not get billed. We have worked around it in a clunky way by creating "For billing purposes only" projects. All these extra projects take from the number of active projects which drives our license cost, but is necessary to avoid missing billing for labor spent on projects

Risposta di Pelago

6 anni fa

Thank you for the review. We appreciate you taking the time to give us feedback. We've been considering some lightweight estimating and resource planning tools, so thank you for sharing how that would be useful. we'll be sure to update our roadmap if we move forward with any of them. Meanwhile, take a look at the request queue, found under the Tasks tab, for managing customer inquiries. We've also added a lightweight resource allocation report that may help with resource planning.