Chi utilizza questo software?

Well-suited for senior financial roles in mid-sized organizations.

Valutazioni medie

282 recensioni
  • Nel complesso 4 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 4 / 5
  • Caratteristiche 4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Sage Intacct
  • https://www.sageintacct.com/
  • Fondata nel 1999

Informazioni su Sage Intacct

Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entities in minutes not days to grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance.

Caratteristiche di Sage Intacct

  • 1099 Preparation
  • Aging Tracking
  • Avviso per doppio pagamento
  • Compilazione di assegni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Elaborazione delle fatture
  • Electronic Funds Transfer
  • Estrapolazione di dati
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione della liquidità
  • PO Reconciliation
  • Recurring Payments
  • Rilevamento delle frodi
  • Aging Tracking
  • Elaborazione dei pagamenti online
  • Elaborazione di assegni
  • Elaborazione di pagamenti in eccesso
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Fatturazione ricorrente
  • Gestione dei pagamenti ACH
  • Gestione incassi
  • Pagamenti parziali
  • Receivables Ledger
  • Testimonianze del cliente
  • Crediti concessionarie
  • Fatturazione ricorrente
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle finanze
  • Gestione delle parti
  • Gestione delle spese
  • Gestione delle vendite
  • Gestione incassi
  • Lease-Here-Pay-Here
  • Ufficio del servizio clienti
  • Calcolatore delle tasse
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione di spese impreviste
  • Fatturazione online
  • Fatturazione per ore
  • Fatture personalizzabili
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Pagamenti online
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Portale di fatturazione
  • Sistema multi-valuta
  • Asset Planning
  • Consolidation/Roll-Up
  • Contabilità generale
  • Controllo della versione
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione della liquidità
  • Multi-Department/Project
  • Profit/Loss Statement
  • Scenari possibili
  • Sistema multiaziendale
  • Stato patrimoniale
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità generale
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle donazioni
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Contabilità integrata
  • Contabilità integrata
  • Controllo ingresso bambini
  • Directory degli iscritti
  • Donazioni online
  • Gestione dei volontari
  • Gestione delle promesse di donazione
  • Gestione di piccoli gruppi
  • Gestione eventi
  • Gestione multisito
  • Monitoraggio delle presenze
  • Portale degli iscritti
  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della catena logistica
  • Gestione della distribuzione
  • Gestione delle risorse aziendali
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione finanziaria
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della spesa
  • Controllo ore e spese
  • Gestione dei risarcimenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione delle ricevute
  • Sistema multi-valuta
  • Assegnazione di attività di gruppo
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio dell'influenza
  • Monitoraggio delle relazioni
  • Monitoraggio famiglie
  • Notifiche account
  • Tracciabilità delle spese
  • Consolidamento / Incorporazione
  • Contabilità generale
  • Conto profitti e perdite
  • Dichiarazione dei redditi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione della liquidità
  • Gestione di più divisioni / progetti
  • Scenari possibili
  • Sistema multiaziendale
  • Stato patrimoniale
  • Tracciato di controllo
  • Acquisto e ricezione
  • Contabilità di partnership
  • Contabilità generale
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione della conformità
  • Gestione donatori
  • Monitoraggio delle attività
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Avviso di pagamento
  • Claims Processing
  • Claims Scrubbing
  • Cronologia delle fatture
  • Gestione della clinica
  • Gestione solleciti
  • Inserimento di codici e spese
  • Insurance Verification
  • Monitoraggio della conformità
  • Pannello di controllo personalizzabile
  • Preventivi/Stime
  • Acquisto e ricezione
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle sovvenzioni
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Tracciabilità delle donazioni
  • Banca dati di iscritti
  • Contabilità
  • Gestione dei social media
  • Gestione dei volontari
  • Gestione della raccolta di fondi
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle quote
  • Gestione donatori
  • Gestione eventi
  • Deferred Billing
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione ricorrente multi-periodo
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Portale self-service
  • Recurring Invoicing
  • Sistema multi-valuta
  • Acquisti
  • Caricamento di corsi
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità generale
  • Debiti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle presenze
  • Per scuole private
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Scuola materna, elementari e medie
  • Calcolo e contabilizzazione delle spese
  • Compilazione di assegni
  • Contabilità per competenza
  • Convalida incrociata dei libri mastri
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle tasse
  • Monitoraggio delle attività
  • Relazioni su utili e perdite riferibili agli asset
  • Testimonianze del cliente

Prodotti alternativi

Le recensioni più dettagliate su Sage Intacct

Overall great software for accounting professionals

Data della recensione: 15/5/2019
Kat P.
Finance Associate
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: One major problem with some accounting softwares is that the reports needed to perform analysis, checks, etc. are unavailable. Intacct's wide report customization is a great solution to this that has resulted in an overall positive experience with the software.

Vantaggi: For those businesses and organizations looking to step up their accounting software from Quickbooks (or something similar), Sage Intacct is a great solution. While not as intuitive and user friendly as the systems designed for non-accounting professionals, Sage Intacct offers a myriad of features and functionality that is an accounting professional’s dream.
One of the best features of Intacct is its reporting system. Users can run any report they could ever dream of that includes GL, AP, AR, Time & Expenses, Order Entry, Purchasing, etc. Reports are not only customizable, but savable too.
Another great feature of Intacct is that the company is constantly releasing updates, which means the system is always evolving and getting better. Overall, Sage Inacct offers massive capability and is great for organizations who have outgrown smaller systems or who need greater customization.

Inconvenienti: For those accustomed to the hand holding of a software like Quickbooks, Sage Intacct can make you feel a bit alone in the woods. It, for the most part, assumes that whoever is using it is an accounting professional, capable of understanding the inner workings of AP, AR, etc. For this reason, I would not recommend the system to those who are unfamiliar with accounting procedures and systems.

Risposta del fornitore

da Sage Intacct il giorno 16/5/2019

Thank you for your review, Kat! I'm glad to hear that you're benefiting from the robust reporting within Sage Intacct. If you have any questions or if we can help with anything, please don't hesitate to reach out to Sameera at [email protected]

Great and attentive customer service. Very accommodating with our customization and concerns.

Data della recensione: 7/5/2018
Joseph C.
Manager of Accounting
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: I like the flexibility and ease of the software. It is overall simple to correct errors. I enjoy the import features for invoices and journal entries. Saves a lot of time and is user friendly, even for less experiences computer users.

Inconvenienti: The restrictions of some features and functions. I feel like the functionality is more designed by computer programmers than by actual day to day users. For example, if you are trying to create a custom report, vendor ID is stored one way when entering invoices, and another way when entering journal entries. Customer service suggested to me that I enter the vendor ID in 2 different fields (I believe Vendor_ID and APBillItem_VendorID) for all invoice imports so that I can use 1 f. This is redundant and frustrating. Also for example, you can set invoices to "warn" you if duplicate invoice numbers when manually entering, but if you are using the import feature, it will just crash. You have to de-select the "warn" option, upload the file, and then turn the "warn" function back on. This is not practical. There should be some type of override function for intentional duplicate invoice #s.

Risposta del fornitore

da Sage Intacct il giorno 30/11/2018

Hello Joseph,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you find Sage Intacct easy to use and flexible. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Best Saas Accounting solution

Data della recensione: 20/11/2018
Amanda G.
Senior Accountant
Servizi finanziari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
4 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Sage Intacct is a great company to work with. Their software solution is great and easy to use. If your looking to change from an outdated solution, this should make the transition easier.

Vantaggi: The software is great. It is super easy to use and almost impossible to break. It can be used for more than your monthly accounting. We use it to track our valuation process. It is easy to track everything in the software and perform your monthly accounting tasks. You can track t&e, ap, ar, fixed assets, and do your cash management in this solution. There are many other features that make it a best in class solution

Inconvenienti: The software itself is great. There are certain things we would like to be able to track in the software, like irr, but we also don't expect one software to do anything. There may sometimes be a lag in support getting back to you when you have issues, but nothing that is too extreme

Risposta del fornitore

da Sage Intacct il giorno 26/11/2018

Hello Amanda,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you find Sage Intacct easy to use when you are tracking t&e, ap, ar, fixed assets, and cash management. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Customer support was great from the start and the program is flexible in regards to creating reports

Data della recensione: 8/5/2018
Toni A.
AVP Finance
Servizi finanziari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: The software allowed ability to perform accounts payable to issue cheques and to produce financial statements quickly. The 12 month report is very useful to pick up changes to values in account. The budgeting aspect is also useful for variance analysis.

Vantaggi: I like the ability to create the financial reports and also the Dashboard reports. The payables area is easy to perform functions and the year-end close is very simple.

Inconvenienti: This program is mainly written for the US market and is not able to create an EFT file (Canadian) that can be uploaded to the bank and create journal entries simultaneously. That would benefit us to make payments that are not by cheque. The "cash" payment types are good because an e-mail can be sent: however still requires for us to do a separate EFT payment on the bank.

Risposta del fornitore

da Sage Intacct il giorno 29/11/2018

Hello Toni,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that have had a good experience with customer support and have been able to take advantage of Sage Intacct's flexibility. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Sage Intacct product review

Data della recensione: 5/10/2018
Verified Reviewer
Finance Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall the system is easy to use and they are constantly making improvements. They are also taking user feedback into consideration and implementing it into new updates every quarter.

Vantaggi: I really like the automatic billing capability, I can now send my invoices in 2 hours instead of 2 days. The level of details in the financial reports is exactly what our company was looking for when we switched to Intacct. The ease of having our expense reporting system and Intacct communicate is super helpful, means less manual work.

Inconvenienti: I would like to have more features when I record payments and I can't edit certain transactions. I like to drill down on come of the reports and you can't do that so finding out where that information came from is sometimes a challenge.

Risposta del fornitore

da Sage Intacct il giorno 29/11/2018

Hello,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you are having a positive experience using Sage Intacct and that you're saving time on invoicing. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

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