Chi utilizza questo software?

Perfetto per le aziende di medie e grandi dimensioni che abbracciano il lavoro in team e lavorano con più progetti e clienti. Adatta Wrike alle tue esigenze con flussi di lavoro, campi e report personalizzati.

Valutazioni medie

1.525 recensioni
  • Nel complesso 4 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 4.5 / 5
  • Caratteristiche 4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 9,80 USD/mese
    Visualizza dettagli sui prezzi
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita Sì, richiedi una prova gratuita
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Online

Dettagli del fornitore

  • Wrike
  • http://www.wrike.com
  • Fondata nel 2007

Informazioni su Wrike

Wrike è lo strumento di gestione dei progetti ideale per i team di oltre 20 persone. Viene fornito con funzioni di sicurezza e scalabilità a livello aziendale. I project manager, i product manager e i program manager amano le seguenti funzionalità: diagrammi di Gantt, calendari, visualizzazione del carico di lavoro per la gestione delle risorse, dashboard personalizzate, strutturazione tramite cartelle, progetti, attività e auto-assegnazione in base agli stati delle attività. Lavori con un team di marketing o un team creativo? Wrike for Marketers è un prodotto separato con modelli personalizzati, strumenti di correzione e un'estensione per Adobe.

Caratteristiche di Wrike

  • Collaborazione
  • Condivisione di documenti
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Gestione dei progetti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Filtri
  • Gestione dei backlog
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del rilascio
  • Gestione delle attività
  • Rilevamento di problemi
  • Acquisti
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della formazione
  • Gestione finanziaria
  • Parametri prestazionali
  • Programmazione
  • Automazione dei processi aziendali
  • Avvisi/Notifiche
  • Collaborazione
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Gestione delle norme aziendali
  • Mappatura dei processi
  • Process Modeling & Designing
  • Tracciabilità delle modifiche di processo
  • Visual Workflow Management
  • Azioni innescate da eventi
  • Database contatti
  • Email Marketing
  • Gestione dei canali
  • Gestione di potenziali clienti
  • Multi-campagna
  • Brainstorming
  • Controllo della versione
  • Forum di discussione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Modifica in tempo reale
  • Videoconferenze
  • Contenuti audio
  • Contenuti video
  • Controllo della versione
  • Editor di immagini
  • Editor di testo
  • Gestione SEO
  • Gestione di siti web
  • Indicizzazione di documenti
  • Modelli personalizzabili
  • Moduli elettronici
  • Ricerca del testo completo
  • Dashboard privata
  • Dashboard pubbliche
  • Functions/Calculations
  • Integrazione delle sorgenti dei dati
  • Monitoraggio dei KPI
  • Schede di valutazione
  • Visualizzazione di dati
  • Widget
  • App per dispositivi mobili
  • Branding personalizzabile
  • Classificazione degli asset
  • Condivisione degli asset
  • Controllo della versione
  • Creazione di report/analisi
  • File Conversion
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione di metadati
  • Libro cespiti
  • Ricerca/Filtro
  • Conferenze/Congressi
  • Gestione dei badge
  • Gestione dei partecipanti
  • Gestione dei volontari
  • Gestione delle sponsorizzazioni
  • Gestione di esposizioni/fornitori
  • Ludicizzazione
  • Matrimoni/Feste
  • Prenotazione di gruppi di camere
  • Promozione dei social media
  • Sondaggi e feedback
  • Vendita di biglietti
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Database contatti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Online Time Clock
  • Preventivi/Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Riscossione di pagamenti per servizi esterni
  • Spedizioni
  • Avvisi/Notifiche
  • Codice cromatico
  • Gestione delle attività
  • Modelli
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio delle capacità
  • Monitoraggio delle dipendenze
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Accesso remoto
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle licenze
  • Gestione delle patch
  • Inventario di hardware
  • Inventario di software
  • Monitoraggio delle attività degli utenti
  • Monitoraggio delle capacità
  • Pianificazione delle spese IT
  • Programmazione
  • Registro eventi
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di roadmap strategiche per i prodotti
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di test / Controlli di qualità
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Rilevamento di bug
  • Supporta il metodo Scrum
  • Supporto per la metodologia Agile
  • Catalogo dei servizi
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione del rilascio
  • Gestione delle conoscenze
  • Gestione delle risorse IT
  • Gestione di contratti
  • Gestione di incidenti
  • Portale self-service
  • Relazioni sul servizio
  • Dashboard
  • Definizione del piano di risoluzione dei problemi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle mansioni
  • Problemi ricorrenti
  • Verifica dei problemi
  • Analisi predittiva
  • Calendario marketing
  • Collaborazione
  • Definizione degli obiettivi e monitoraggio dei progressi
  • Diagramma di flusso
  • Gestione della spesa
  • Monitoraggio del progetto
  • Pianificazione dei media
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Strumenti di presentazione
  • Benchmarking
  • Gestione degli obiettivi
  • Gestione dei feedback
  • KPI
  • Monitoraggio dei progressi
  • Pianificazione strategica
  • Prioritizzazione
  • Autorizzazioni basate sul ruolo
  • Condivisione di documenti
  • Controllo della versione
  • Gestione delle attività
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Monitoraggio dello stato
  • Strumenti di mark-up
  • Tracciato di controllo
  • Collaborazione
  • Creazione di roadmap strategiche per i prodotti
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del rilascio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di idee
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Raccolta di feedback
  • Collaborazione
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Importazione/Esportazione dei contenuti
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Generazione di proposte
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di idee
  • Gestione finanziaria
  • Metodologie agili
  • Metodologie tradizionali
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Collaborazione
  • Controllo ore e spese
  • Dashboard
  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle risorse
  • Gestione finanziaria
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Pianificazione di progetti
  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban
  • Connettori origine dati
  • Drill Down
  • Esportazione dei report
  • Formulazione di previsioni
  • OLAP
  • Pannello di controllo personalizzabile
  • Rapporti sul marketing
  • Relazioni programmate / automatizzate
  • Relazioni sulle vendite
  • Report finanziari
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Allocazione delle risorse
  • Gestione dell'utilizzo
  • Gestione delle capacità
  • Individuazione delle competenze
  • Pianificazione del personale
  • Previsione della domanda
  • Ricerca con filtri
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Visualizzazione di dati
  • Avvisi/Notifiche
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione delle risorse
  • Pianificazione di gruppi
  • Pianificazione in tempo reale
  • Programmazione appuntamenti
  • Programmazione di infrastrutture
  • Sistema multi-locale
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione di task subordinati
  • Gestione delle attività ricorrenti
  • Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
  • Ludicizzazione
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Strumenti collaborativi
  • Visualizzazione della lista delle cose da fare
  • Visualizzazione pannello delle attività
  • Visualizzazione su foglio di calcolo
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Database impiegati
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione foglio presenze
  • Molteplici importi da fatturare
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento del tempo offline
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Automazione dei processi aziendali
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Editor grafico di flussi di lavoro
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei moduli
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio della conformità
  • No-Code
  • Pannello di controllo personalizzabile

Le recensioni più dettagliate su Wrike

Wrike truly delivers on its promise

Data della recensione: 31/5/2019
Prince G.
Project Manager
Design, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall is simply one of the best team management and projects software out there in the market, even when you compare it to its peers and its competitors it holds its own, it simply does the job it needs to do and sometimes it does more in value considering the price. I'm futuristically it is a software to look out for because if it keeps improving the way it has done in the last two years I think he's going to just be an A+ software soon rather than later

Vantaggi: For what is what Wrike has improved the way our team works, in fact, to put it simply he can simply change our level of efficiency. As a member of a team under a small business, we usually used to outsource team projects two other companies that will oversee how our team is working on projects and that used to accrued extra cost to a business that already struggling to compete and make it in the marketplace. But on discovering Wrike we were able to do things better, do things within the confines of the company overview and also save cost why being more efficient in all projects. It has helped reduce miscommunication, misinterpretation and common mistakes between team members have brought about more transparency and a better understanding amongst team members. Another thing I personally like is the fact that it is web-based and I can log in to assess what the team is doing, I can also send out weekly notification reports which come in handy whenever you're managing any projects, also the fact that I'm able to create custom folders and even subfolders, task, and subtasks, add users and include due dates is perfect for anyone who's trying to manage a project. I think it is a one-stop-shop for anything project management, and that's how much it has revolutionized the way we do business.

Inconvenienti: One of the challenges I face with Wrike is the fact that it is not really easy to set up. In our today's business environment where we are more in need of software and products that could assist us in being more effective such products being user-friendly both at setting up and during operation must be given more consideration. I also feel that there should be an offline version so that users don't need to always connect to the internet to be able to use it effectively. Another thing is that it takes a little bit of time to get used to, so businesses that are planning to use Wrike it must give room for an adequate learning curve. And in all these little challenges are few things that can you get around with time.

Highly Recommend

Data della recensione: 5/3/2019
Michelle K.
Social Media Specialist / Analytics & AdWords Assistant / Proofreader
Marketing e pubblicità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We have been able to get organized and store a ton of information in one place. This has also given us great insight as to what everyone’s workloads are like. Even if not everything is in the program, you can still get a good idea of what they’re up to or have time to work on. It’s a great way to group your tasks and you can create custom dashboards to make it so you see important tasks and what needs to get done at a glance. Despite some of the quirks, I recommend it.

Vantaggi: For the most part, I really like this product. It has allowed us to easily organize, group and assign projects to our team and really helped us get more organized. I like that it has a nice, simple look with lists. It is easy to create a task and assign it to yourself or someone else, set dates, change priorities, add attachments, links, format text in your task description, and group them into folders. I also like that you can put the same tasks in different locations so, if it applies to 2 different categories, then it can live in both places. It is also great that you can set it up so that certain tasks set their dates according to other task dates.

Inconvenienti: There are some features that would really make this a great product and whenever I have contacted support, they basically try to upsell us to a different level plan that still doesn’t solve the problem we’re having. One thing that’s funny is that it will gladly notify you when someone has assigned a task to you... but if you assign a task to someone and they mark it complete... it won’t tell you. It’ll wait until all the sub tasks are complete and then tell you after a certain period of time that you can mark the task complete. This has literally NEVER been useful to me. It also has a funky set up when it comes to grouping related tasks underneath another tasks so you have to play around with a set up that works for you. Lastly, they have a desktop app that they always prompt you to use when you click links to Wrike in other locations like your email. The app was just another thing I had to have open that did not help with my programs and it doesn’t seem to allow you to not receive that notification each time you click a Wrike link.

Brought sanity and transparency to our work

Data della recensione: 8/1/2019
Jessa D.
Servizi finanziari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
4 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: I choose Wrike specifically for the ability to submit project requests. 99% of our projects have to go through some sort of compliance approval, and auditing through a bunch of emails and folders that hopefully had everything was a recipe for disaster. Wrike allows us to have reporting and automatically assign tasks It's incredibly, almost overwhelmingly customizable, so I can have my own workflows to manage website issues while print projects can have their own process, etc, and these templates are automatically assigned, filled out, and dated when the requester fills out the form. The dashboards are nice so you can customize how you want to view your projects, and you can also monitor your team's projects to make sure everything is moving along, and easily step in and request help. Another pro is the collaborator user role, so coworkers not in our department can track, comment, and answer questions within tasks without seeing the other projects, and all of their communication is attached to the project and on record for everyone, including compliance, and not just trapped in one person's email.

Inconvenienti: Set up is daunting. Although we paid for someone to help us set up the process, we quickly realized that their orientation instructions weren't suited for our situation at all, so it took a few weeks for us to get everything into place. And I don't think our situation was particularly unusual, we're an in-house marketing department that needed to accept tickets. While Wrike is really good about constantly releasing updates, there are some common sense things that have yet to be ironed out, for example, someone requesting a project can set a due date in the past.

Wrike: A Great Tool for Small Teams (probably big teams too!)

Data della recensione: 29/3/2017
Nicole H.
Marketing e pubblicità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We're a small team of about 15 employees and were originally hesitant to bring on a project management software since email seemed to be working alright for our needs but after realizing things were getting lost in the shuffle, we decided to try Wrike out. I'm so glad we did. We've been using them for about three years and it's really helped us move forward in project planning and scoping. Right off the bat, Wrike held a training for our company. They did an in-depth training for those of us who were looking to learn the application inside/out and an overall training for the rest of the team. Sure, lots of people do training but then they followed up about 30 days later to uncover what we felt was lacking. From there they did a second training where they helped us customize our work space. I thought that was a really nice touch. Currently we use Wrike to manage internal and external team hours, create project scoping timelines, uncover potential roadblocks and to get everyone on the same page about changes/updates/etc. It's a great tool. One of my favorite features is that you can print individualized reports for a person or print out the total hours by project. I'd love for Wrike to add more color and font customization options just because it's hard to see changes sometimes in the comment boxes. I'd also like to see more customization options for the interface for individual users. Overall, I'd recommend Wrike if you're looking to grow your business efficiency.

Vantaggi: Multiple chart options for displaying timelines
Easy comment buttons (can just reply to an email and everything is captured)
Ability to create custom folders and other set up features
Can grab a visual of a project in under 30 seconds
Customized reporting options

Inconvenienti: If you don't do the training up front or keep up with updates you can easily get lost. Wrike has some awesome features but you have to stay on your toes to take advantage of them.

Why do we need to give our attention for this App?

Data della recensione: 9/3/2017
Andrei P.
Consultant
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
3 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Wrike is my favourite Saas decision for my work and personal life. I have two accounts - one is for personal GTD and the second is for my teams, where I do my tasks, even if in reality there are no people in these projects - just for self-registration of completed tasks. - What are the features you like most in Wrike? 1. A flexibility of projecting regimes - you can do it under waterfall, or kanban (boards), or even scrum . 2. A flexibility of tasks views. 3. You can have a deal with numbers and a resource management inside your project management in Wrike. 4. http://club.wrike.com - a place where you can earn additional bonuses and a real money on amazon! 5. vote.wrike.com - a place where you can source the devs about new features and they usually respond! 6. wrike labs - a place where you can switch on/off the prototypical features - What are some of your favorite Wrike updates? Custom Statutes, Custom Fields, Reports, Dashboards/Boards - What would you add to Wrike features? Oh, there are many of them. A good normal integrated calendar, not a current one, a normal internal instant messenger, which will be a really instant - a current system of commentaries doesn't work properly with a really needed for a typical burst conversation without pressing f5, some lacks in the dashboards and widgets interface are needed to neutralized, a desktop client version is strongly needed, because chrome browser could have too many opened pages, including custom statuses feature in a professional plan is strongly needed for those who don't need the other functionality of a business version! - Who would take advantage of using Wrike? Pms, marketers, freelancers, small agile taskforces - How did Wrike change the way you work? I'm trying to register all my life in it from a moment

Vantaggi: ? 1. A flexibility of projecting regimes - you can do it under waterfall, or kanban (boards), or even scrum . 2. A flexibility of tasks views. 3. You can have a deal with numbers and a resource management inside your project management in Wrike. 4. http://club.wrike.com - a place where you can earn additional bonuses and a real money on amazon! 5. vote.wrike.com - a place where you can source the devs about new features and they usually respond! 6. wrike labs - a place where you can switch on/off the prototypical features

Inconvenienti: What would you add to Wrike features? A good normal integrated calendar, not a current one, a normal internal instant messenger, which will be a really instant - a current system of commentaries doesn't work properly with a really needed for a typical burst conversation without pressing f5, some lacks in the dashboards and widgets interface are needed to neutralized, a desktop client version is strongly needed, because chrome browser could have too many opened pages, including custom statuses feature in a professional plan is strongly needed for those who don't need the other functionality of a business version!

Leggi altre recensioni