Chi utilizza Wrike?

Perfetto per aziende di medie e grandi dimensioni che lavorano in team con più progetti e clienti. Adatta Wrike alle tue esigenze con flussi di lavoro, campi e report personalizzati.

Cos'è Wrike?

Wrike è lo strumento di gestione dei progetti ideale per i team di oltre 20 persone. Viene fornito con funzionalità di sicurezza e scalabilità adatte all'ambiente aziendale. I project manager, i product manager e i program manager apprezzano le seguenti funzionalità: diagrammi di Gantt, calendari, visualizzazione del carico di lavoro per la gestione delle risorse, dashboard personalizzate, strutturazione tramite cartelle, progetti, attività e auto-assegnazioni in base agli stati delle attività. Lavori con un team di marketing o un team creativo? Wrike for Marketers è un prodotto separato, con modelli personalizzati, strumenti di correzione e un'estensione per Adobe.

Dettagli su Wrike

Wrike

http://www.wrike.com

Fondata nel 2007

Video di Wrike
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Panoramica dei prezzi di Wrike

Wrike dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Wrike è disponibile a partire da 9,80 USD/mese.


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Implementazione e assistenza di Wrike

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
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Implementazione

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  • Cloud, SaaS, Web
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  • Dispositivi mobili - iOS nativo
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Formazione

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Caratteristiche di Wrike

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  • Pianificazione/previsione delle spese
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  • Monitoraggio delle conversioni
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  • Definizione di obiettivi
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  • Pianificazione di scenari
  • Pianificazione e previsione delle spese
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  • Gestione del riapprovvigionamento
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  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Pianificazione del lancio del prodotto
  • Pianificazione delle capacità
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Le migliori alternative a Wrike

Altre alternative a Wrike

Recensioni su Wrike

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Valutazione complessiva

4,2/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4
Servizio clienti 4,3
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4

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Giorgio M.
CEO
Banche di investimento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/8/2020

"Esperienza totalmente negativa"

Commenti: Un'esperienza totalmente negativa. Il venditore ci aveva promesso uno sconto sul prodotto all'acquisto di determinate quantità di licenze e lo sconto non è stato quello pattuito. Oltre ad averci detto che una funzionalità era compresa e invece era a pagamento oltre il canone per utente mensile.
Disdire il servizio una volta siglato il contratto è impossibile, non accettano neanche 2/5 giorni di recesso dal contratto. Una volta siglato il contratto è attivo per anno quindi fate attenzione perché continuato a fatturare incuranti dell'utilizzo o meno. E poi alla prima fattura insoluta cedono il credito ad una società di recupero crediti che scrive in continuazione.

Vantaggi: Il software è ben strutturato e anche facile da comprendere ma attenti alle cose che sono incluse o meno nel contratto.

Inconvenienti: Alcune funzionalità non sono chiare, come i collegamenti alle APP di terze parti e soprattutto alcune funzionalità del software sono a pagamento e non costano poco.

Risposta del fornitore

da Wrike il giorno 2/9/2020

Thank you for your feedback. We want to hear about both what's working with our product and what we can do better. We'd like to talk with you to better understand your needs and address your concerns. We were unable to identify your account from the information here, so please contact us directly at [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/8/2020
Sanskriti G.
Senior Software Engineer
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/10/2020

"Wrike; a comprehensive project management tool"

Commenti: Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able to get optimum results. We were able to manage 250+ employees from a single application. With wrike we were able to track everything including project schedules, working hours, ongoing tasks with detailed reports and analytics with visualizations and work flows. So, I would prefer wrike when it comes to project management, and it has been a great asset for team collaboration and event handling.

Vantaggi: Wrike is quick and easy to setup. It has clean interface with variant functionality. Well its initutive with smooth navigation and flexible for team collaboration where users are able to organize the workforce and utilize the resources at work.

Inconvenienti: With its rock- solid performance at work, I couldn't notice demerits with the app. However, its quite expensive when it comes to pricing. But the features we are getting up with the app purchase is at the top, and can't deny that its way better than other competitive project management tools.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/10/2020
Laetitia B.
Office Manager
Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/1/2021

"Wrike for small businesses"

Vantaggi: It's flexible and there are multiple ways to look at projects/task depending on how users like to see things. For example as a list, Gantt chart, table or Boards which is really handy as we have designers and programmers who work very differently. The decision to go with Wrike was also skewed by the ability to have external collaborators join the team. The ability to add custom fields makes it easy to add information required. Different views enable tasks to be seen by project, person, folder etc. Being able to track time on each task is also really useful and easy for everyone. New features are being rolled out frequently and Wrike is fast catching up on the areas I thought were lacking initially.

Inconvenienti: The flexibility and customisation makes it a bit confusing to start with, and I also found that the initial set up we had was not optimal. This was the first time we used a Project Management system to this extent, so this may be more of a user error issue. The "CRM" workaround I don't think is worth the trouble. The pricing model is the one that I think lets Wrike down the most. I understand the reason for a minimum of 5 seats, but every increment after this is in 5 seats as well. For a small business, this is a real issue in my view. This is also the case for additional features, many of which are only used by Admin, but are invoiced for each seat.

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  • Data della recensione: 13/1/2021
Joelle L.
Director of Customer Success & Services
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/11/2019

"Not My Favorite Product"

Commenti: We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy. A few things solidified my decision in discontinuing use of the software: At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler. Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid

Vantaggi: I liked the ability to collaborate, both internal and external. I also liked the Trello style boards for tasks, as well as the ability to mention people and easily improve communication flows. The implementation was decent.

Inconvenienti: The scheduling feature was very buggy, the drag and drop feature was not flexible, and the customer service was non existant. The billing wasn't right, they do not contact you unless they want something, and the product purpose can be replicated using other tools (Monday, MS Project, Excel/Trello)

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  • Data della recensione: 8/11/2019
Mike H.
CIO
Gestione formativa, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
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  • Data della recensione: 19/10/2020

"Excellent tool for PM's, Easy to use for non-PM's"

Commenti: This has been a fantastic addition to our Projects Division toolkits, and has been integral in the success of several projects we have run via Wrike. Without this tool we would not have been able to properly organize all of the steps and milestones, and undoubtedly would not have had such success with each project we completed.

Vantaggi: We were looking for a full project management suite our PM was focused on a robust tool that met all of the PM standards and requirements. As we reviewed various software suites we found that although many met their needs, they were very difficult to use and understand for non-project oriented staff; this was critical for us many staff are required to interact with the Projects Division as part of their stakeholder and SME roles. We were very happy to see Wrike had a friendly and very usable interface that non-PM focused users could interact with easily.

Inconvenienti: As an admin level user for myself it is very easy to get 'lost' within Wrike, as I have access to all projects, tasks and PM features. Although note that this isn't a fault of the software but rather how we configured our environment and user access.

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  • Data della recensione: 19/10/2020