RetailEdge

da High Meadow Business Solutions

Chi utilizza RetailEdge?

Rivenditori e imprese di piccole e medie dimensioni con esigenze relative a punti vendita e gestione dello stock.

Cos'è RetailEdge?

Software POS conveniente e potente; software integrato di gestione dei punti vendita e dello stock per attività commerciali. Adatto ad attività commerciali con una o più sedi. Boutique di capi alla moda per uomo e donna, negozi di articoli da regalo, rivenditori specializzati e altre imprese con diverse esigenze di stock.

Dettagli su RetailEdge

High Meadow Business Solutions

http://www.retailedge.com

Fondata nel 1989

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installazione eseguita - Windows

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
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Panoramica dei prezzi di RetailEdge

RetailEdge dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di RetailEdge è disponibile a partire da 495,00 USD/una tantum.


Prezzo di partenza

495,00 USD/una tantum

Versione gratuita

Prova gratuita

Caratteristiche di RetailEdge

  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Touchscreen

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  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale

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  • Firma elettronica
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei resi
  • Gestione delle commissioni
  • Profili conti clienti personalizzati
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita al dettaglio
  • Scansione di codici a barre
  • Sistema multi-locale
  • Terminale di cassa per ristoranti
  • integrazione e-commerce

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Le migliori alternative a RetailEdge

Altre alternative a RetailEdge

Recensioni su RetailEdge

Stai visualizzando 5 di 114 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,9/5
Eric M.
General Manager
Vendita al dettaglio
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017

"We have been using RE since 2007 and have been very happy overall."

Commenti: It's an effective way for us to manage our inventory and reports with out a high cost. I do wish there were a userface update to be more "modern" and the ability to look up customers who haven't been here since, say, 2015. More in depth reporting can be beneficial as well.

Vantaggi: The affordability is nice, compared to others that I've shopped around for. We purchased our setup in 2007 and we have since added to it, and have a total of three key FOB's (2 machines, 1 backup) for our business. I can operate the system in my sleep because I'm familiar w/ it, which makes it very hard to consider changing to another system. After digging into the features I was looking for, I found that with a modest purchase, RE can do everything that I want and need it to do.

Inconvenienti: I have asked for some features over the years that seem simple and would be useful for the wide variety of customers as well. However, I think my biggest dislike is the inability to get a beep when a negative item is scanned and we're not looking at the screen. Example: We sell canned cat foods, and often times, we sell 24-72 of them at a time. Most of these cans have to be scanned at least once. Errors happen, and if our inventory is off or the items have arrived before being put in, there will be a negative. If you aren't looking at the screen, you'll simply not see the "are you sure" notification, which another scan of a can hits "ok" We have trained ourself for the most part, but it would still be nice to have an alert.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017
Sara T.
Owner
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/11/2019

"Feature Rich, Robust & Easy to Use Store Management Software"

Commenti: In investigating RE, I emailed the company many, many times. I always got a prompt, complete reply that covered all of my concerns. They were patient and helped me transfer data twice, as the new computer crashed and had to be repaired, then the software reinstalled. In refining the program for my vitamin shop, they have been helpful every step of the way, often offering solutions from their own experience using RE.

Vantaggi: -soft learning curve
-excellent reports
-feature rich
-extreme value for the price
- wicked awesome support
-easy to update inventory

Inconvenienti: - minor tweaks that may well be built in later- just getting used to another system, nothing really against RE

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/11/2019
Donna S.
CIO
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/7/2020

"Reliable, full featured and affordable POS"

Commenti: I can perform all of my inventory management processes and sales from anywhere. Even when I travel to Trade shows across the country, I am never impacted by internet issues.

Vantaggi: This is a full featured POS and inventory management application that can run with or without an internet connection. All of this at a very reasonable initial investment price.

Inconvenienti: It does not integrated with my website database, Magento.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/7/2020
Melissa D.
General Manager
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017

"Mostly good, with a few major frustrations."

Commenti: Ease of checking out customers and keeping track of inventory.

Vantaggi: Pretty simple and explanatory interface. Not difficult to teach new hires how to use. Tech support is usually pretty speedy and efficient.

Inconvenienti: Every time there's an update with the software or with Windows 10, we have to call tech support because something becomes incompatible or switched off. Also unhappy that we started out being able to use our POS as a touch screen, and when Windows 10 became the operating system, it was no longer able to operate as touch screen, tacking on time to our checkout speed. Some of the report functions are a bit tedious to use. Many customers unhappy that we can't tell them how far along in the loyalty program they are without us doing some major research; wish it was just automatically tracked in their account.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017
Melissa C.
Owner
Stampa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/10/2019

"Great system especially if you're internet is not stable"

Commenti: It works well with our current system.

Vantaggi: We chose this software because we didn't have to pay a monthly fee (except for support). We liked that the inventory and reports are all included.

Inconvenienti: The software was a little confusing in the beginning. It's expensive to get new workstations but it pays for itself eventually when you use it for a longer amount of time.

Risposta del fornitore

da High Meadow Business Solutions il giorno 1/11/2019

Hi Melissa, great feedback! We aim to keep your cost of ownership low with reasonable prices and little to no monthly fees so more money stays in your pocket. :) Thanks again! -Kayla

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/10/2019