Cos'è RetailEdge?

Software POS conveniente e potente; software integrato di gestione dei punti vendita e dello stock per attività commerciali. Adatto ad attività commerciali con una o più sedi. Boutique di capi alla moda per uomo e donna, negozi di articoli da regalo, rivenditori specializzati e altre imprese con diverse esigenze di stock.

Chi utilizza RetailEdge?

Rivenditori e imprese di piccole e medie dimensioni con esigenze relative a punti vendita e gestione dello stock.

Where RetailEdge can be deployed?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (locale), Linux (locale), Android (mobile), iPhone (mobile)

About the vendor

  • by High Meadow Business Solutions
  • Located in Manchester Center, USA
  • Fondata nel 1989
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas, Barbados e altri 13

Lingue

inglese

About the vendor

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  • Located in Manchester Center, USA
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Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas, Barbados e altri 13

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inglese

Video e immagini di RetailEdge

RetailEdge Software - 1 - anteprima
RetailEdge Software - 2 - anteprima
RetailEdge Software - 3 - anteprima
RetailEdge Software - 4 - anteprima

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Prezzo di partenza

495,00 USD/una tantum
N/D
1,99 USD/mese
29,00 USD/mese

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Caratteristiche di RetailEdge

  • API
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Analisi dell'andamento delle vendite
  • Catalogo di prodotti
  • Contabilità integrata
  • Cronologia clienti
  • Cronologia delle transazioni
  • Database clienti
  • Elaborazione di carte di credito
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dei prezzi e dei margini di utile
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'e-commerce
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della liquidità
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione dello stock
  • Gestione di negozi al dettaglio
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Pagamento elettronico
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Quadro della attività
  • Relazioni sulle vendite
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Riapprovvigionamento del magazzino
  • Riconoscimento di codici a barre
  • Scansione di codici a barre / biglietti
  • Sincronizzazione di dati
  • Sistema multi-locale
  • Sistema multi-valuta
  • Touchscreen

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  • API
  • Accesso offline
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Analisi dell'andamento delle vendite
  • Automatizzazione del processo di ordinazione
  • Avvisi/Notifiche
  • CRM
  • Contabilità integrata
  • Conto clienti
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Cronologia clienti
  • Cronologia delle transazioni
  • Database clienti
  • Elaborazione di carte di credito
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'e-commerce
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione dello stock
  • Gestione pagamenti dilazionati
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Ordini di vendita
  • Pagamento elettronico
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Punto di vendita al dettaglio
  • Quadro della attività
  • Relazioni sulle vendite
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Riconoscimento di codici a barre
  • Scansione di codici a barre / biglietti
  • Sistema multi-locale
  • Terminale di cassa per ristoranti

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  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Analisi dati in tempo reale
  • Analisi dell'andamento delle vendite
  • CRM
  • Contabilità integrata
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia clienti
  • Database clienti
  • Elaborazione di carte di credito
  • Email Marketing
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei resi
  • Gestione del magazzino
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'e-commerce
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione dello stock
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Ordine per corrispondenza
  • Ordini di vendita
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Pagamento elettronico
  • Per negozi al dettaglio
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Quadro della attività
  • Relazioni sulle vendite
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Riapprovvigionamento del magazzino
  • Scansione di codici a barre / biglietti
  • Sincronizzazione di dati
  • Sistema multi-locale
  • Sistema multi-valuta

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Alternative a RetailEdge

Altre alternative a RetailEdge

Recensioni su RetailEdge

Leggi tutte le 123 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,9

Recensioni per valutazione

5
95
4
26
3
2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Eric M.
Eric M.
General Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

We have been using RE since 2007 and have been very happy overall.

5 4 anni fa

Commenti: It's an effective way for us to manage our inventory and reports with out a high cost. I do wish there were a userface update to be more "modern" and the ability to look up customers who haven't been here since, say, 2015. More in depth reporting can be beneficial as well.

Aspetti positivi:

The affordability is nice, compared to others that I've shopped around for. We purchased our setup in 2007 and we have since added to it, and have a total of three key FOB's (2 machines, 1 backup) for our business. I can operate the system in my sleep because I'm familiar w/ it, which makes it very hard to consider changing to another system. After digging into the features I was looking for, I found that with a modest purchase, RE can do everything that I want and need it to do.

Aspetti negativi:

I have asked for some features over the years that seem simple and would be useful for the wide variety of customers as well. However, I think my biggest dislike is the inability to get a beep when a negative item is scanned and we're not looking at the screen. Example: We sell canned cat foods, and often times, we sell 24-72 of them at a time. Most of these cans have to be scanned at least once. Errors happen, and if our inventory is off or the items have arrived before being put in, there will be a negative. If you aren't looking at the screen, you'll simply not see the "are you sure" notification, which another scan of a can hits "ok" We have trained ourself for the most part, but it would still be nice to have an alert.

Kaitlyn H.
Owner (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Retail Edge is great for my business!

5 7 mesi fa

Commenti: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was great helping set up the software, training me on how to enter inventory and use it for everyday use. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was also great along the way answering all my questions and helped us order our gift cards, which we love! The technical support team has been amazing and is always eager to help! They even find problems before you do. Everyone I have come in contact with has been friendly and helpful. I can't say enough great things about this software and how amazing it has been for my retail store. I implemented Retail Edge from day 1 and I am so happy I did! Especially with the pandemic. If I did not have the seamless integrated with Shopify, I can't say I would still be open today. That really saved me and kept customers thinking about my store! I can't say enough good things about Retail Edge!!

Aspetti positivi:

Retail Edge is so easy to use! The checkout process is straightforward and hard to make a mistake. The integration with Shopify is great for my business because I have the same inventory instore and online. The reporting is amazing to help analyze my business. The gift cards Retail Edge offers are nice to offer to customers and easy to use when checking out. The purchase order section is great for retail because you can easily see what hasn't come in and what you should cancel. I also like that the Retail Edge team is constantly updating the software and staying up to date so you don't have to. I have used most features that Retail Edge offers and I love most of them!

Aspetti negativi:

I love so much about this software but if I had to change anything it would be to make the security feature easier to use. I want to be able to lock the sales manager so employees can not see how much money is made, which you can do, but every time I lock it, I mess something else up. Also, one thing I have run into with the online integration is when people buy gift cards in store and want to use them online and vice versa. If there was some way to make gift cards able to use both instore and online, that would be awesome! So, just making those things easier would be so helpful and make this software perfect for my business!

Melissa D.
General Manager (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Mostly good, with a few major frustrations.

3 4 anni fa

Commenti: Ease of checking out customers and keeping track of inventory.

Aspetti positivi:

Pretty simple and explanatory interface. Not difficult to teach new hires how to use. Tech support is usually pretty speedy and efficient.

Aspetti negativi:

Every time there's an update with the software or with Windows 10, we have to call tech support because something becomes incompatible or switched off. Also unhappy that we started out being able to use our POS as a touch screen, and when Windows 10 became the operating system, it was no longer able to operate as touch screen, tacking on time to our checkout speed. Some of the report functions are a bit tedious to use. Many customers unhappy that we can't tell them how far along in the loyalty program they are without us doing some major research; wish it was just automatically tracked in their account.

Dale R.
Managing Director (Trinidad e Tobago)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent Product

5 7 mesi fa

Commenti: Oh! This has been a great experience for managing inventory and for processing sales in a professional manner. Both for the customer and cashier's experience.

Aspetti positivi:

I like that I have the option of Free email tech support and that updates are reasonably priced via the bronze package. The replies are always courteous and helpful. Plus, I know that I have the paid one off tech support service which I used once due to the urgency of the issue. I can't complain about the actual software because I am extremely satisfied.

Aspetti negativi:

I wish that I could refund a store credit via cash instead of only being able to apply it to an invoice. Sometimes, I need to refund a customer their store credit and I have to do lots of work arounds. It would be nicer to have a totally revamped discount system. I find creating promotions and renewing them tedious. The options are adequate, but the interface is not user-friendly for regular changes... it just needs to be an easier faster process for the person inputting the promotions. Again, possibly a total revamp instead of updates. Maybe an up-loadable spread sheet would be an option as there are sometimes so many items to create promotions for that my ability to create promotions becomes frustrating.

Sara T.
Owner (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Feature Rich, Robust & Easy to Use Store Management Software

5 2 anni fa

Commenti: In investigating RE, I emailed the company many, many times. I always got a prompt, complete reply that covered all of my concerns. They were patient and helped me transfer data twice, as the new computer crashed and had to be repaired, then the software reinstalled. In refining the program for my vitamin shop, they have been helpful every step of the way, often offering solutions from their own experience using RE.

Aspetti positivi:

-soft learning curve -excellent reports -feature rich -extreme value for the price - wicked awesome support -easy to update inventory

Aspetti negativi:

- minor tweaks that may well be built in later- just getting used to another system, nothing really against RE