ProWorkflow

Chi utilizza ProWorkflow?

Dalle piccole start-up alle grandi aziende ProWorkflow è lo strumento ottimale per tenere traccia di progressi e persone. Personalizzabile e adattabile a tutte le tue esigenze aziendali.

Cos'è ProWorkflow?

ProWorkflow è il software di gestione dei progetti più amato per team composti da 5 a 5.000 utenti. Consente di collaborare con clienti, appaltatori e colleghi, oltre che tenere traccia delle attività e degli orari e rispettare le scadenze.
Flessibile e intuitivo, ProWorkflow consente una visibilità semplice o dettagli approfonditi. Che tu sia una start-up di software, una grande azienda di contabilità o un produttore globale di beni, ProWorkflow ti darà il tempo necessario per concentrarti su ciò che è importante facendo crescere il tuo business.
Inizia la tua prova gratuita oggi stesso!

Dettagli su ProWorkflow

ProActive Software

https://www.proworkflow.com/

Fondata nel 2002

Video di ProWorkflow
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Panoramica dei prezzi di ProWorkflow

ProWorkflow non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di ProWorkflow è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

No

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Implementazione e assistenza di ProWorkflow

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Live Online
  • Documentazione

Caratteristiche di ProWorkflow

  • Collaborazione
  • Condivisione di documenti
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Gestione dei progetti
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  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti

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  • Gestione di feedback negativi
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  • Monitoraggio dei progressi
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  • Monitoraggio di attività e progressi
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  • Supporta il metodo Scrum
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  • Integrazioni di terze parti
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  • Gestione delle modifiche
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  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
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  • Collaborazione
  • Creazione di roadmap
  • Definizione degli obiettivi e monitoraggio dei progressi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione della spesa
  • Pianificazione dei media
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Strumenti di presentazione

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  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Pianificazione del rilascio
  • Pianificazione sprint
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  • Collaborazione
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  • Gestione delle norme aziendali
  • Gestione visiva del flusso di lavoro
  • Mappatura dei processi
  • Modellazione e progettazione dei processi
  • Tracciabilità delle modifiche di processo

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Le migliori alternative a ProWorkflow

Altre alternative a ProWorkflow

Recensioni su ProWorkflow

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Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,3
Servizio clienti 4,6
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4,4

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Jessica rose M.
Managing Director
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2018

"Bring on tick Friday - Love ProWorkFlow"

Commenti: Our team are able to collaborate more. We have a greater transparency with clients & are overall much productive.

Vantaggi: Our team are able to collaborate & we are able to manage both projects (development/design) as well as monthly recurring tasks (agency social media posting/community management). ProWorkflow weekly workload app is a life saver & the team proactively have a "tick Friday" were we go home early if all boards are cleared and completed. Our business is able to see where the profitability lies within our services & where we can make improvements. Highly recommend this tool due to its ease of use & flexibility.

Inconvenienti: For recurring tasks / monthly repetitive services of an agency you cannot just duplicate a current "project" and rename it. This would be an awesome time saving feature to have.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2018
Hayley N.
Project Coordinator
Graphic Design, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2021

"QA Graphics-Pro Work Flow Review"

Commenti: Overall Pro Work Flow has been a great experience. Their online chat and help service always helps when I'm stuck trying to update something or do something specific in a report. My customers have found it very easy to use as well which is a huge plus for me as we deal with hundreds of clients a month and multiple clients per project. The ability for me to be the administrator and to see everything for messaging, time reporting, time auditing, etc has also been a great tool for our business as well for my team.

Vantaggi: I like the ease of functionality on this software. I love being able to toggle between my work and my users and the ability to categorize projects, tasks, etc. The archive function is amazing and very easy to use. The ability to communicate between customers and my staff with the software is very smooth as well. Also, the ability of my customers to respond directly in their email inbox was a game changer. In the world where everyone has a million sites and passwords to remember, they don't necessarily have to remember this one in order to do business with us. My owner and I also really like the reporting that is available for staff time reporting, monthly project updates, etc.

Inconvenienti: I feel like the app could use work. Honestly I don't use it and my clients tend not to use it as well. It's a bit hard to navigate to specific projects and the view is a lot different than the website so it's hard to communicate with them where they need to go.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2021
Carmen E.
Office Manager
Servizi ambientali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018

"Good start but still a lot to be implemented"

Commenti: Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is there, in it's current format it does not meet our business needs, requiring us to use external software sitting outside of PWF's functionality. It appears to be set up for a niche market and would do well to expand its capabilities to provide fuller functionality for all clients.

Vantaggi: I've been using PWF for a year now and see there is potential for this to be a convenient, easy to use tool once development improvements have been implemented. The support staff are friendly and provide assistance where possible. The software enables us to pay per user and grants multiple users to access the platform with individually allocated access rights, allowing us to set security levels pending the role of the user and adjust our monthly payments pending the number of consultants we currently have on board. You are able to live track time which is helpful for our consultants in allocating to billable projects. Review of time entered and staff workload is also a useful function.

Inconvenienti: I feel this software is still in its developmental stage and has a lot of improvements to be implemented. For example, integration with MYOB is poor and non usable, invoicing fields need expanding (ie choice of PO or street address, ABN field for recipient, etc), templates and emailing tools are very basic and limited, contact listings are restrictive and missing vital fields (ie ABN, PO Box, etc) or requiring double handling (ie single contacts need to be connected to a non existent company, for example where no company is applicable you have to create fake one to connect them contact to), reports need to have more functionality and retrospective time reports come up with errors in date ranges making data inaccurate, add/edit tasks need further options such as sort functions, window resizing/positioning needs to be added, pro bono projects cannot be marked as non billable unless you tick them off as "invoiced" (which is incorrect and misleading). These are just a few of the issues we have recently been struggling with.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018
Kendra B.
CEO
Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2021

"I've tried everything else... ProWorkflow is the cream of the crop"

Commenti: I've been a customer for many years. I feel like a value to the company with the communication I get from you guys and support. I love how you take feedback and actually make your product better based on our suggestions. It makes me feel like I'm a part of building this great software.

Vantaggi: The customization is unmatched. You can really make this exactly what you need it to be. I have a very creative and visual brain but need to stay organized. This allows me to create what works best for my brain and has changed the game for onboarding clients, running projects and much more. I now come across like a type-a CEO.

Inconvenienti: I wish there was more automation. That would be really great. I had tried out dubsado for this, but it is a really crap product in comparison. It automates and love the templates they had, but when it came to project management, there's no comparison.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2021
Sarah C.
Creative Director
Graphic Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/2/2021

"ProWorkflow is the best task management tool"

Vantaggi: Easy to use
Easy to customise
Easy to track time and projects
Connects seamlessly with xero
I love it, I tested many demos, it has an attractive interface, accuracy, great support - this task management system gets a 9.8/10 from me :)

Inconvenienti: Sadly there is no pause button on the timer When invoices transfer to xero they keep the hourly rate - so I can't activate auto invoice reminder in xero otherwise i have to remove that rate off each task (no time for that) Large scale project management and team communication tools could have improvements made

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/2/2021