Cos'è inFlow Inventory?

Il software inFlow Inventory offre un modo semplice per eseguire e gestire la tua attività basata sugli articoli. È il segreto che si nasconde dietro oltre 940.000 piccole imprese che operano nei settori di commercio all'ingrosso, distribuzione, vendita al dettaglio, produzione ed e-commerce di tutto il mondo. Ed è probabile che sia la soluzione adatta anche a te. inFlow ti consente di tenere traccia delle scorte, gestire gli ordini, fatturare, spedire, ottenere report e altro ancora. Supporto di livello mondiale disponibile tramite live chat, e-mail e telefono. Fai clic su Visita il sito web per ottenere subito la prova gratuita di 14 giorni.

Chi utilizza inFlow Inventory?

inFlow è stato progettato per eseguire e gestire qualsiasi attività commerciale che tratta articoli ed è adatto per grossisti, distributori, rivenditori, produttori e venditori online. I clienti sono situati in oltre 121 paesi.

Video di inFlow Inventory
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Hai dubbi su inFlow Inventory? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

inFlow Inventory

4,6 (449)
inFlow Inventory
Non disponibile nel tuo paese
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
92
13
4,6 (449)
4,5 (449)
4,6 (449)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
315
13
3,8 (936)
3,7 (936)
3,7 (936)
Perché questo confronto?

Alternative a inFlow Inventory

Apprezzato software basato sul cloud per magazzino/stock, su misura per le attività di e-commerce online, all'ingrosso e di terzi prestatari di servizi logistici.
QuickBooks Online è un software contabile per piccole imprese che consente di gestirne le attività ovunque e in qualsiasi momento.
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
Controllo dello stock della forza industriale per utenti QuickBooks, grossisti, distributori, dettaglianti e produttori.
Soluzione open source gratuita per presentare fatture ai tuoi clienti online. Tieni traccia dei tempi, crea attività e automatizza il processo di fatturazione.
Sage 100cloud è una piattaforma ERP per distributori e produttori in crescita e di medie dimensioni.
ERPAG è un servizio cloud ERP che copre tutti i processi aziendali per le piccole e medie imprese.
Una soluzione ERP moderna e completa: include contabilità, distribuzione, CRM e altro ancora. SaaS o sui tuoi server. Funzionalità mobili incluse; il prezzo non è stabilito in base al numero di utenti.
Software di gestione del magazzino, distribuzione e gestione dei trasporti, per aumenti significativi dell'efficienza operativa e della precisione degli ordini.
Software di gestione di ordini, spedizioni e stock. Adatto a dettaglianti, grossisti, dropshipper, distributori e produttori.
Software di gestione delle scorte basato sul cloud per piccole imprese, strettamente integrato con QuickBooks Online.
ArbiMed è un software di gestione dello stock per aiutare le cliniche mediche ad aumentare i profitti analizzando i dati delle transazioni di stock.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
NetSuite è un ottimo sistema ERP cloud che ti offre la visibilità e il controllo necessari per prendere decisioni intelligenti e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora. Ulteriori informazioni su Odoo
Cin7 offre gestione dello stock e automazione dagli ordini, dalla produzione al magazzino/3PL a qualsiasi canale di vendita B2B/B2C che utilizzi.
Adatto a imprese che operano nei settori della vendita al dettaglio e all'ingrosso, manifatturiero e alimentare che devono gestire i livelli dello stock.
Leading inventory and order management platform designed to consolidate all businesses operations into one platform
TradeGecko è un potente software di gestione delle scorte e degli ordini per marchi multicanale, attività e-commerce e grossisti.

Recensioni su inFlow Inventory

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
62%
4
33%
3
4%
1
1%
Manny
Manny
Network Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Sales & Purchase made simple

5,0 5 anni fa

Commenti: Software is one of my favorites for companies with no purchase order system.

Aspetti positivi:

Great for small companies who need sales and purchasing. Sales has records of customer quoted sales and purchases can see what to order. Great way for a company to keep track of purchases and data can be exported to third part software. Purchasing software even has serial column for warranty verification of products. Was great for HVAC and appliance repair company. Great software for company with no purchase order system. Can make everything paperless and user's can view inventory, content and prices with no license. User license is portable.

Aspetti negativi:

Software lacks year end inventory count reset. Reports could be better to show year to date expenses. I had a tough time getting year to date reports.

Ricardo
Ricardo
Owner (Colombia)
Utente LinkedIn Verificato
Cosmetica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Practical

4,0 anno scorso

Commenti: It has all the we currently need in terms of order management and inventory management, and such basic functions are enough so far. But the SQL engine tends to jam very often... it is annoying yet not a cause to discard the software yet.

Aspetti positivi:

Easy to use, easy to deploy and configure

Aspetti negativi:

Unstable, tends to lag frequently. Consumes too much resources. Must be restarted once per day

Jessica
Owner/ Accounts (USA)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Inflow Inventory is my go to product

5,0 2 mesi fa

Commenti: 10/10 would recommend. Keeps track of orders, customers , and inventory in one stop shop.

Aspetti positivi:

I like the user friendliness of this software. Being a small business it makes life a lot easier.

Aspetti negativi:

Sometimes I have trouble uploading price sheets.

Peter
Manager (Canada)
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Very intuitive, and such an easy entry into the world of bar-coding.

3,0 7 anni fa

Commenti: I went to the internet with a need, and that was to get our small business bar-coded, since the old words-only tags were taking so long to process at the point of sale, ie. hand written receipts and all, causing lineups that were too long at times and likely costing us business. I found your book offer "Bar-code Your Business" and ordered a copy. It was well written, very concise, and of course, led me to purchase Inflow. What I REALLY like about Inflow is how intuitive it is. I didn't need to take a course to figure it out, as it feels very Windows-like. I purchased a no-name bar code gun online, devised a model code scheme for our products, and was up and running in no time. Thanks. On the "not so shiny" comments side, I can't say I liked the upgrade from v2 to v3. The original v2 did everything I needed, and required less explanation to my helpers as to it's function. Suddenly with v3, we now had to hit Save, Fulfill and Mark Paid, all of which ended up with me having to fix this by cheating the date on my computer and closing orders after the fact, when the helpers didn't do it the first time. I was also broadsided one day when on the job, Inflow v3 just froze up on me and I didn't know what to do, exactly when I needed it the most. Well, it turns out that I had to be connected to the internet to use it, obviously so Inflow could monitor licensing/usage status. This was not good, although your customer service was quick to help me with this. If you could find another way to police the licensing, that would be nice. And finally, the one thing that drives me nuts (did again yesterday) is the fact that if I fill in the "customer name" field AFTER having filled in the sales order details, any discounts applied off original price get erased. This has on a number of occasions caused me to inadvertently overcharge customers, and is extremely embarrassing when it's they who notice it first and think I'm trying to "pull a fast one" on them. PLEASE fix this! (although I'm outside of my customer support time window, you can spare others the same issue). Once again, I must compliment your customer service (hen it still applied to me) for their very prompt responses to any query I ever had. Peter

Bas
Sr. Logistics manager (Paesi Bassi)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

the one that does it all

4,0 4 mesi fa

Commenti: Now that we have it working and implemented, it is so much more fun to work with. there is an overview for al you can think of...... all reports you want, but also clear and up to date data

Aspetti positivi:

The programm covers almost everything in 1 program. from buying, receiving, selling through the web-site build in or external, to delivering and invoicing. There are a lot of other programs, but only a few with all these functionalyties in 1 programm

Aspetti negativi:

in the beginning we had problems, by picking the goods they forgot to also ship the goods.... in my inventory reports the goods only left after i shipped the orders. I would love it if there would be a link in the programm to a tutorial page.... if you have questions or doubts...that you can look it up easely. I think there are to low limits on orders per month and users...the programm will be expensive for us! ( we are not selling, the orders are to deliver what the doctors are in need of..... so no revenue will come out)