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Cos'è Homecare Homebase?

HCHB è stato creato da un gruppo di esperti di assistenza a domicilio, per offrire soluzioni pratiche e reali ai professionisti sul campo in prima linea nell'assistenza domiciliare. L'esperienza dei produttori permette loro di comprendere le sfide uniche dell'assistenza a domicilio. Rimuovendo gli ostacoli, migliorando l'accuratezza e offrendo un accesso rapido e facile ai dati in tempo reale, ti offre molto di più, oltre a consentirti di risparmiare tempo, fatica e denaro. Ti offre la possibilità di avere un impatto maggiore e migliore sulle vite di tutti i tuoi assistiti.

Chi utilizza Homecare Homebase?

Agenzie di assistenza domiciliare e case di cura per lungodegenti che desiderano fornire il meglio dei modelli di assistenza moderni in tutti gli aspetti dell'assistenza domiciliare, con un interesse per il futuro e l'evoluzione dell'assistenza a domicilio.

Hai dubbi su Homecare Homebase? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Homecare Homebase

Homecare Homebase

2,7 (48)
1,00 USD
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
57
Nessuna integrazione trovata
2,5 (48)
2,8 (48)
2,8 (48)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
35
Nessuna integrazione trovata
4,0 (372)
4,0 (372)
4,2 (372)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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EpicCare
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Creazione di grafici
Portale clienti
Alora Home Health
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
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Programmazione
WellSky Personal Care
Funzionalità più votate
Gestione dei clienti
Gestione di piani d'assistenza
Programmazione
Jotform
Funzionalità più votate
Campi personalizzabili
Creazione e design di moduli
Moduli personalizzabili
ContinuLink
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Gestione dei clienti
Gestione dell'assistenza sanitaria domiciliare
AxisCare
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Programmazione
Programmazione badanti
Carecenta
Funzionalità più votate
Conforme alla legge HIPAA
Gestione di piani d'assistenza
Programmazione
Careficient
Funzionalità più votate
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione della conformità
Programmazione
AlayaCare
Funzionalità più votate
Gestione appuntamenti
Gestione di documenti
Programmazione delle attività

Recensioni su Homecare Homebase

Punteggio medio

Nel complesso
2,7
Facilità d'uso
2,5
Servizio clienti
2,8
Caratteristiche
2,8
Rapporto qualità-prezzo
2,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
21%
4
15%
3
17%
2
8%
1
40%
AMY
RN Case Manager (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Excellent

5,0 4 anni fa

Commenti: I love this software...I've used brightree/Matrixcare also in another position and HC/HB is sooo much better! Easy to navigate. All your info is readily available from main screen. Adaptable by admin. Cant praise it enough!

Aspetti positivi:

Ease if use/user friendly. Information readily available and easy to find. Well organized

Aspetti negativi:

Some issues with glitches, like not syncing sometimes. Supply list can be confusing. Confusing to update/change plan of care. Difficulty updating aide care plan (I can change it but it doesnt "stick") but i probably just need to read up on how to do that correctly. So much good about everything else, these are minor.

Sarah
Volunteer coordinator (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Home care Home base

4,0 2 anni fa

Commenti: I actually do like working it hchb it is a bit of a learning curb but once you get the hang of it you can really get going with a lot of things moving at the same time. I will also say it would be better if the person working in it uses two screens

Aspetti positivi:

I do like the reports and the scheduling from the calendar. I also like the quickness of putting in refereeing the prompts.

Aspetti negativi:

I wish the workflow would only filter to certain people so there isn’t people with more things and some of it sitting in numerous peoples que

Risposta di Homecare Homebase

2 anni fa

Thank you for leaving us a review. I passed your feedback onto our team. If you would like to share your organization name with me, our Client Success team will be happy to take a look at ways the workflow might be improved for your company. There are a lot of customization options with HCHB, so we'll have to look at your organization's specific settings to see what options will work best for your team.

Sandra
Director of Nursing (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Performed poorly.

3,0 2 anni fa

Commenti: I would describe my overall experience as a flop.
I would advise organizations to think carefully before making a decision and at the least do not get locked into a contract with Homecare Homebase before having the oppurtunity to extensively test it.
I was tasked with selecting and deploying a new home health care solution and I personally chose Homecare Homebase.
Right away the poor layout caused time management to suffer.
Malfunctions started to disrupt our entire workflow. I waited days to hear back from support, something I don't like to experience. I don't believe the agents have the ability to provide any assistance.
Later on I found reviews of Homecare Homebase and almost every reviewer voiced the same complaints.
The importance of research and reviews is something I won't forget -- ever again.

Aspetti positivi:

- Manage multiple components of home health care. - Billing features. - Freedom to choose add-ons. - Parent company established prior to 2000. - Company is located in Kentucky, United States.

Aspetti negativi:

- Poor performance in all. - Disruptive malfunctions. - Missing features and poor feature quality. - Time management suffers, efficiency and case load suffers. - Workflow feature is locked into place. - Impractical layout that's changed again and again. Senseless restrictions. - Complaints were heard but were never addressed. - Poor support.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Top billing software but has some downfalls....

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

They have been great to add programs to the software so that we can keep everything in house. We have multiple lines of business and in that respect they are very accommodating. We have been with them for years so most of our staff is familiar with the software and how it operates.

Aspetti negativi:

It can become super costly. They charge enormous amounts for each add-on you purchase. Also, customer service has always and still is very slow to respond at times. There are times we will wait 2-3 days for a response to what seems like a simple fix. Also not fond of a lot of the updates they do (which is often) They seem to change the look and feel of the site far too much.

Nancy
Rn (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Field RN user

1,0 5 anni fa

Commenti: Poor so far

Aspetti positivi:

Can sync quickly. That's it. Being able to use small device is kinda of nice .

Aspetti negativi:

From field staff point of view hchb is very poor program. Pathways do not reflect care provided. Waiting around for office staff to change codes, add visits, process work que is extremely slow. Buddy codes are a mess for large organization. We end up with visits on one nurse and buddy codes on another. Makes no sense that buddy codes can be moved separate from a visit.There are repetitive questions in some areas of assessment that are not needed nor appropriate. I spend more time "looking" at my phone during a visit than I do the patient. No ability to self schedule my case load.Writing exceptions all the time as to why i wasn't in home 30 minutes, when I actually was is annoying now. The system we have on scanning documents that MD have written by hand is not legible half the time so make figuring orders a concern. I'd rather go back to epic.