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Cos'è LiquidPlanner?

LiquidPlanner offre ai team un modo migliore per pianificare ed eseguire il lavoro. I team di oltre 2.000 organizzazioni utilizzano questa tecnologia di pianificazione e gestione dei progetti online per concentrarsi sul lavoro che conta, prendere decisioni basate sui dati e consegnare in tempo i progetti.

Chi utilizza LiquidPlanner?

Team tecnologici che devono tenere traccia del tempo, gestire le risorse, collaborare, pianificare più progetti, gestire portfolio di progetti e caricare documenti in un'unica posizione.

LiquidPlanner Software - 1
LiquidPlanner Software - 2
LiquidPlanner Software - 3
LiquidPlanner Software - 4
LiquidPlanner Software - 5

Hai dubbi su LiquidPlanner? Confrontalo con una delle alternative più popolari

LiquidPlanner

LiquidPlanner

4,3 (667)
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
90
2
3,9 (667)
4,0 (667)
4,4 (667)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
202
70
4,1 (6.730)
4,3 (6.730)
4,1 (6.730)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Funzionalità più votate
Gestione delle attività
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Monitoraggio del tempo online
Teamwork.com
Funzionalità più votate
Gestione delle attività
Monitoraggio delle attività
Progetti vari

Recensioni su LiquidPlanner

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
3,9
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
45%
4
43%
3
10%
2
1%
1
1%
Brandon
Brandon
VP and GM (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Happy Customer

5,0 3 anni fa

Commenti: The product itself is great and we rarely need assistance from the LP team to get the most out of the platform. Our reporting and ability to manage multiple projects has greatly improved since implementing LiquidPlanner into our operations.

Aspetti positivi:

The ability to dynamically update your entire portfolio based resource availability or task completion helps our small team set the right expectation and understand the impact each project produces across our customer base.

Aspetti negativi:

Its built for enterprise integration, so in our industry the lack of integration into our CRM systems was limited.

Oluwadamilola
Operations Manager (Benin)
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

An In-Depth Review of LiquidPlanner

5,0 anno scorso

Commenti: Overall, LiquidPlanner is a great tool for managing projects. It has an intuitive user interface and powerful features that help users plan, track, and manage projects with ease. The cost can be a bit steep for some, but it is definitely worth it for those who need a comprehensive project management solution.

Aspetti positivi:

LiquidPlanner is an incredibly powerful project management tool that helps users plan and manage projects with ease. It provides an intuitive user interface to help users easily navigate through the software, allowing them to quickly understand the process and get started. With LiquidPlanner, users can easily manage tasks and resources, track progress, collaborate with team members, and make sure that deadlines are met.

Aspetti negativi:

While LiquidPlanner is a great tool, there are a few drawbacks. The cost of the software can be quite expensive for a small business, and the learning curve can be quite steep for new users. Additionally, the customer support could be improved, as sometimes it can take a while for them to respond to inquiries.

DENNIS KUBAI
Head of Operations (Lituania)
Servizi finanziari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Project Tracking Evolved,Time and Expenses Management Simplified

5,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Harnessing an excellent and robust cloud project management and related activities.
Task scheduling and rescheduling.
Team collaboration and productivity optimisation.

Aspetti positivi:

Ease of tracking project's progress,time and expense. Multi-project management and monitoring. Online project budgeting and planning. Tasks scheduling, planning, editing and updating. Online proofing and file sharing. Internal team communication via BIM persistent thread chats.

Aspetti negativi:

LiquidPlanner software over delivers all in its performance, I crown it.

Jason
Sr Director, Ops (Canada)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

[LiquidPlanner Classic] Decent product, feels dated

3,0 2 anni fa

Commenti: Overall, LiquidPlanner does very well in a very limited capacity. However, as our company grows, we are beginning to feel that we have outgrown the platform.

Aspetti positivi:

We use LiquidPlanner to track ongoing tasks and client budgets/burn rates. In this regards, it is easy to set up clients, projects, and tasks, and from there, to log our efforts to those tasks.

Aspetti negativi:

Given that prioritization works by the 'higher' a task is in the list, the greater priority it is given, prioritization has been difficult as we list projects alphabetically. That means that all tasks in project "A" will be prioritized over project "Z". We've had to create separate packages for prioritization, which leads to a lot of overhead.We have a lot of 'retainer' type clients, who have monthly budgets. We need to track ongoing work, as well as remaing budgets. In order to calculate how much is remaining in some of our reports, we have had to create tasks with assigned roles (such as "Sr Consultant" or "Jr Consultant") to 'hold' time on accounts for specific skills sets, and then, on a daily basis, go and update those 'holding' tasks. We have validated with LP support and they felt this was the easiest approach, but again, leads to a lot of overhead.The platform has not really changed since I have been using it (the last 6 years). A new version of LiquidPlanner is rolling out, but would require a full migration in order to benefit from new features. We have seen some other platforms that appear to offer significant upgrades in certain areas.

Ronald
Project Officer (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Evolving Exceptional Online Project Tracking

5,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Prioritizing task in order of their urgency. Tasks editing and updating. Collaboration of tasks and project. Cloud invoicing and billing. Time ,expense (budgeting) and activity tracking. Impressive architecture and web-user-interface as well as GUI design.

Aspetti negativi:

Considering its Incredibility, nothing to regret.