Cos'è Frontdesk Anywhere?

Progettato e sviluppato a San Francisco, Frontdesk Anywhere PMS è il pluripremiato software per la gestione alberghiera basato sul Web e dedicato a hotel indipendenti, gruppi di gestione, resort e motel.
Le sue potenti funzionalità comprendono la facile gestione delle prenotazioni, la creazione di report, le prenotazioni di gruppo, il motore di prenotazione senza canoni, la gestione delle entrate, l'integrazione delle carte di credito e l'integrazione bidirezionale con oltre 140 canali di distribuzione e sistema di distribuzione globale.
Leggi le recensioni e inizia una prova gratuita oggi stesso.

Chi utilizza Frontdesk Anywhere?

Hotel, motel, resort e gruppi di gestione indipendenti.

Frontdesk Anywhere Software - 1
Frontdesk Anywhere Software - 2
Frontdesk Anywhere Software - 3
Frontdesk Anywhere Software - 4
Frontdesk Anywhere Software - 5

Hai dubbi su Frontdesk Anywhere? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere

4,4 (122)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
53
2
4,5 (122)
4,4 (122)
4,5 (122)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
54
1
4,2 (144)
4,0 (144)
3,9 (144)

Altre alternative interessanti a Frontdesk Anywhere

Little Hotelier
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione dell'inventario
Gestione della reception
Hotel Effectiveness
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Database impiegati
Orari e presenze
WebRezPro
Funzionalità più votate
Gestione della reception
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
innRoad
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione della reception
Gestione delle prenotazioni
GraceSoft Easy InnKeeping
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Gestione tariffaria
Prenotazioni online
ResNexus
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
NewBook
Funzionalità più votate
Gestione della clientela
Gestione delle prenotazioni
Sincronizzazione multi-canale
RMS Cloud
Funzionalità più votate
Assistenza clienti
Gestione tariffaria
Prenotazioni online
AvaiBook by idealista
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Per affitti turistici
Prenotazioni online

Recensioni su Frontdesk Anywhere

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
61%
4
28%
3
7%
2
2%
1
2%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Host Team for Del Webb at Dove Mountain

5,0 4 anni fa

Commenti: I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.

Aspetti positivi:

Front Desk Anywhere is an efficient and user friendly software. I appreciate the technical support. The more familiar one is with the software the easier it is to make adjustments. Your technicians are most appreciated for their depth of knowledge of how the software works.

Aspetti negativi:

I have no complaints to make. I look forward to the up-dated software.

Dorn
Reservations Manager (Cambogia)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best and very flexible

5,0 3 anni fa

Commenti: This system is adapted to the new technologies and productivity.

Aspetti positivi:

I could work anywhere and anytime. Help to reduce human work and more productive.

Aspetti negativi:

Some functions not full and delays some of hotel required to changed

Nicki
General Manager (Canada)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Has great potential

3,0 6 anni fa

Commenti: I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.

Aspetti positivi:

User friendly, customer service is friendly and quick to respond, I can integrate it with all of the OTA's and manage rates from one site.

Aspetti negativi:

Many functions don't work. The Work Order, Lodging Statistics Report and Trial Balance Report. If I see the report or the function it should work. Apparently updated version is not available to existing customers. Please allow for telephone integration for in room phones!!!!

Henry
Owner (USA)
Circuiteria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

So easy to use!

5,0 4 mesi fa

Commenti: Makes online booking so much easier!

Aspetti positivi:

Great with online reservations and payment processing options.

Aspetti negativi:

Nothing really because it is very easy to use software.

Amu
General Manager (USA)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great PMS

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

It is intuitive easy to use and has everything I need.

Aspetti negativi:

The online booking engine is perfectly fine but it could be better