Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems CRM

Cos'è Really Simple Systems CRM?

Il CRM Really Simple Systems ti consente di lavorare in modo più intelligente, mediante la gestione e il monitoraggio dei lead di vendita e dei clienti, permettendoti di continuare a far crescere il tuo business. Progettato per le organizzazioni di piccole e medie dimensioni, questo CRM, conforme al regolamento GDPR, è facile da configurare e utilizzare. Grazie a funzioni di vendita, marketing, assistenza e supporto integrate avrai tutti i tuoi dati in un unico posto consentendo la collaborazione del team, relazioni migliori e favorendo la crescita delle vendite.

Chi utilizza Really Simple Systems CRM?

Organizzazioni B2B di piccole e medie dimensioni.

Video di Really Simple Systems CRM
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Really Simple Systems CRM

4,4 (423)
Really Simple Systems CRM
Non disponibile nel tuo paese
18,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
139
26
4,4 (423)
4,5 (423)
4,6 (423)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
127
85
4,5 (2.683)
4,4 (2.683)
4,5 (2.683)
Perché questo confronto?

Alternative a Really Simple Systems CRM

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Software di gestione dei rapporti con la clientela con ticketing per helpdesk e gestione dei progetti.

Recensioni su Really Simple Systems CRM

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
53%
4
38%
3
7%
2
1%
1
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Will
Managing Director (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Poor customer support and calendar sync, which we rely on heavily just turned off without notice.

1,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

Cheap. Initially it gave us a good intorductoin to CRM but now realise there are better products out there e.g. Zoho one or MS Dynamics.

Aspetti negativi:

Calandar sync turned off. Keep getting glitches, Can't log onto two systems on one web browser etc

Risposta di Really Simple Systems

2 settimane fa

Hi Will, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had trouble with our MailSync feature and are unable to login to two systems at the same time. Our team are always available to help with any issues you find, so please do get in touch with [email protected] and they will be happy to help.

Alexandra
Managing Director (UK)
Organizzazione eventi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good be incredible if I had the time!

4,0 mese scorso Nuova

Commenti: its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring it to what we need so we are not using it in the right way

Aspetti positivi:

I love the company ethos and team - we have enjoyed their organized events. It is well thoughout and could be an incredible tool in our business if we had the time to customize it!

Aspetti negativi:

I would like better integration with 3 party apps, i would like a paid for service that can customize our site to make it more tailored to us and i would like more customization in general

Richard
Marketing Manager (UK)
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

The simplest CRM out there

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: We now have a complete solution for our business. We can keep the customer data, prospect data, email marketing results & reports all in one place, in a GDPR Compliant way

Aspetti positivi:

How customisable the whole UI is, so easy to use. Reports are a breeze & segmentation is very easy

Aspetti negativi:

The Email marketing side - The mailshot builder could have more fonts & the creation wizard could be a little easier to use

Clair
Office Administrator (UK)
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ideal for Our Needs with Lots of Hidden Treasures Still To Uncover

5,0 8 mesi fa

Commenti: It has been very simple to grasp and exciting to see there is so much more which can be done with the system. It provides us with a vital reference log of all activity we undertake with, for and on behalf of our 250+ member businesses. Technical support has also been very good too - we reported a time-stamp bug and it was fixed within 24 hours.

Aspetti positivi:

I am new to the organisation and new to this particular software. However, in my daily use of the program, I can see how it easily solves our basic contact data-base requirements. It's straight-forward, user-friendly and logical. Its user interface is easy to follow and it has become an invaluable piece of software in my working day to ensure our smooth running of our organisation - supporting the 250+ businesses across the industrial estates we serve. There are lots of additional utilities and functions which we need to explore further to fully appreciate the wider opportunities it offers - this in itself is a further 'Pro' as it highlights the comprehensiveness of the system.

Aspetti negativi:

Very little to criticize. The only negative experience I have had was regarding the automatic email integration option. We thought this would be an ideal solution to avoid us having to copy/paste email correspondence as separate activity entries for the relevant contact. Unfortunately, for our specific reporting/logging needs, the automated option didn't present the emails in an appropriate manner - formatting was lost, previous messages were included and the end result was cumbersome to navigate. As a result, we switched this option off and reverted back to our manual approach which better meets our layout and quick reference needs.

Risposta di Really Simple Systems

8 mesi fa

Clair, thank you for your review of Really Simple Systems. I am very pleased to the CRM it is working well for you. If you would like to investigate other features in the system, you might be interested to set up a call with our Technical Customer Success team. Do get in touch on [email protected] and we will send you a diary link to book a date. We can also take a look the email integration problem you have described and get this working for you. Kind regards

Andrew
Managing Director (UK)
Ingegneria meccanica o industriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Moduflow CRM

4,0 8 mesi fa

Commenti: CRM package meets all of our needs. I find the technical response patchy and they try to deal with everyone at arms length, which isn't always helpful.

Aspetti positivi:

The capture of our email traffic for each account is a must. Once you understand the basics the CRM system is easy to understand

Aspetti negativi:

As I've said previously REALLY SIMPLE SYSTEMS should offer set up packages and training when companies begin to start working with the system. In some business people don't have enough time to play around with the programs to investigate how it all works. They need to be able to hit the ground running.

Risposta di Really Simple Systems

8 mesi fa

Andrew, thank you for your CRM review. It's great to hear that our CRM is meeting your needs. However, it's possible you have missed out on one of our customer support services. Included in your subscription is the opportunity to book a call with our Technical Customer Success team who will help you get the most from the system. This can be with training, custom settings, running reports, and any other aspects of the system that you'd like to find out more about. If you contact us on [email protected] we can set up an appointment for you, but I will also email you directly. Kind regards