Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Stamps.com?

Stamps.com (indice Nasdaq: STMP) è un fornitore leader di servizi postali basati su Internet. Il servizio di affrancatura online di Stamps.com consente alle piccole imprese, alle grandi aziende e ai rivenditori online di stampare francobolli approvati dal servizio postale degli Stati Uniti, utilizzando soltanto un computer, una stampante e una connessione Internet, direttamente da casa o dall'ufficio. L'azienda rivolge i propri servizi alle piccole imprese e agli uffici domestici e attualmente vanta partnership basate su PC Postage con Avery, Microsoft, HP, US Postal Service e altre aziende.

Chi utilizza Stamps.com?

Stamps.com è ideale per rivenditori online, piccole e medie imprese, venditori e-commerce e privati che desiderano stampare francobolli USPS ed etichette di spedizione direttamente dal proprio computer.

Hai dubbi su Stamps.com? Confrontalo con un'alternativa popolare

Stamps.com

Stamps.com

4,4 (926)
19,99 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
27
6
4,3 (926)
4,0 (926)
4,1 (926)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
17
Nessuna integrazione trovata
4,3 (39)
4,4 (39)
4,1 (39)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Stamps.com

FedEx Ship Manager
Funzionalità più votate
Calcolo del costo di spedizione
Monitoraggio delle spedizioni
Stampa di etichette
PayPal Zettle
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Elaborazione di pagamenti
Relazioni sulle vendite
Shippo
Funzionalità più votate
Calcolo del costo di spedizione
Etichette di spedizione
Monitoraggio delle spedizioni
Endicia
Funzionalità più votate
Invio di pacchetti
Monitoraggio delle spedizioni
Spedizioni via terra
Pirate Ship
Funzionalità più votate
Calcolo del costo di spedizione
Etichette di spedizione
Monitoraggio delle spedizioni
PayPal
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online
Sicurezza dei dati
QuickBooks Online
Funzionalità più votate
Rendicontazione finanziaria
Riconciliazione bancaria
Tracciabilità delle spese
ShippingEasy
Funzionalità più votate
Calcolo del costo di spedizione
Etichette di spedizione
Monitoraggio delle spedizioni
ShipStation
Funzionalità più votate
Calcolo del costo di spedizione
Etichette di spedizione
Stampa di etichette

Recensioni su Stamps.com

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
21%
3
10%
2
4%
1
3%
Melanie
Owner
Utente LinkedIn Verificato
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Comparable to USPS

5,0 3 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Michelle
Michelle
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Ship right from your desk

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Ease infuse, convenience...not having to go to the post office

Aspetti negativi:

Nothing really. I like it a lot and am considering reinstating my account

Cerenity
Teacher (USA)
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

User Friendly and Convenient

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

I like how convenient stamps.com is. I can print my postage so much fast at home than driving to the post office, waiting in line and then driving back.

Aspetti negativi:

I haven’t had any negative experiences with stamps.com.

Maribeth
Office Manager (USA)
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Discount vs. Cost of Supplies is a Very Thin Margin

3,0 anno scorso

Commenti: For all of our daily postage needs the software is helpful. While the discount is good, the supplies needed for special services (labels for Certified, Register, and Certified Return receipt are costly. Problems with printing those labels creates waste and if I don't save the data in PDF form, I am forced to requests refunds. I have had difficulty trying to get a support person to tell me why certain labels are not printing on the labels.

Aspetti positivi:

The discount on postage is a saving grace. It is convenient because we do not need to go to the USPS to send out extra service shipments.

Aspetti negativi:

I've had difficulty (still do) getting an answer about price increases and what affect they have on my already printed postage. I tried support and they said that was a question for the post office and the post office said they couldn't tell me - primarily because they aren't individually knowledgable about the software.

Jan
Administrative Assistant (USA)
Studi legali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great for our medium-sized office

5,0 anno scorso

Commenti: Very good. (PLEASE only use: Jan D. if you post this review online. Thank you!)

Aspetti positivi:

Stamps.com makes it easy to send letters and packages. We are thankful for the program.

Aspetti negativi:

We have had some issues sending documents to Europe. And, the customs sheet for shipping to Canada and other countries is not real reliable; sometimes, I have to fill it out three times to get it to work. After that, we end up just taking the package to the post office. The past month, there have been some glitches that affected the program; thankfully, they were fixed.

Rafael
VP Operations (Portorico)
Produzione di alimenti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Poor Customer Service

4,0 11 mesi fa

Commenti: I’ve been a customer for more than 10 years. I lost my password and haven’t been able to reach customer service to resolve the issue. Their system “sends” a temporary password that is never received and the toll free number is not reachable from Puerto Rico.

Aspetti positivi:

Their online platform is easy to use, as is the desktop app. Funding for postage is easy and fast.

Aspetti negativi:

The inability of a stamps.com customer living in a U.S. territory to reach customer service by phone is unconscionable. Their password recovery procedure doesn’t work.

John
CEO (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

If you need to mail things, save a trip to the Post and use Stamps.com

5,0 10 mesi fa

Commenti: Very good service for over 20 years. Recommended.

Aspetti positivi:

Since I first started using stamps.com, in the late 90s, it has been my go-to for printing my labels/mailers for mailing packages. Never any issues, easy to use, and reliable.

Aspetti negativi:

I do not have any issues with stamps.com, it works as promised.

Ahmad Farhad
Vice President (USA)
Consulenza manageriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Ship your mails Quikly!

5,0 anno scorso

Commenti: The product is amazing, we save much more time with this tool for mailing our letters to different designations. It's an affordable and convenient tool for our business. Thank you Stamps.com.

Aspetti positivi:

We use this product to send our letters to our clients, employees, and partners in the most convenient way easily to anywhere in the United States. The services are great, and the customer support is awesome. We save so much time with our shipping and mailing through this product.

Aspetti negativi:

We haven't noticed any issues with using of this product, we like it so far!

Deidre
Sr. Pastor (USA)
Istituzioni religiose, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent!

5,0 8 mesi fa

Commenti: I send out products and mailers every month to my members and I'm so glad to have stamps.com

Aspetti positivi:

The ease of use and ability to quickly print stamps and labels as well as add funds to my account instantly

Aspetti negativi:

That I can't find or buy some of the stamps or labels I used when I first started with stamps.com - or that my local office supply story doesn't carry them.

cristian
finance manager (USA)
Settore automobilistico, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

must have for small offices

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

everything in one place saves so much time over the way we used to do it

Aspetti negativi:

the website can be a little cluttered and slow to find what you need until you get used to it. after that is super easy

Nisha
pic (USA)
Industria farmaceutica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Mailing became easier

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

We use stamps.com almost every month! As a pharmacy we have the ability to mail out up towards 300-400 mailings throughout each month so we use stamps.com mostly to get our discount on mailers and stamps! Definitely is better than buying and shipping through other companies

Aspetti negativi:

It does take a little longer in shipping if you dont pay for it

David
Manager (USA)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to set up, difficult to keep

3,0 2 anni fa

Commenti: Fair product. Other options may be superior

Aspetti positivi:

Easy to set up and begin using. Keeps Costa down a bit at first

Aspetti negativi:

Over time, can cost more and gets cumbersome.

Cindy
legal secretary (USA)
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Stamps.com convenient and reliable

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Immediately able to print stamps and mail information quickly.

Aspetti negativi:

When you make a printing error. You have to mail in the error and it is usually not worth cost wise to mail it.

Angela
Manager (USA)
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Stamps.com helps me get things done.

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Gone are the days where you have to leave the comfort of your own home or office to ship packages or letters. This beats the long lines especially when you only have a short lunch break to get things done, or even during the busy holidays.

Aspetti negativi:

I have not experienced any cons at the time being.

Mary
owner (USA)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Mary

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

It was simple to use once I figured it out

Aspetti negativi:

It was difficult to figure out how to get the postage to print properly on the envelope

Brandi
Owner (USA)
Cosmetica, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Stamps.com

5,0 2 anni fa

Commenti: My overall experience has been pleasant using Stamps.com. I continue to use their product today.

Aspetti positivi:

The features I like and use the most on Stamps.com are the shipping and tracking features. I love how simple it is to ship and track packages from my online beauty store.

Aspetti negativi:

I don't think there is anything about Stamps.com that I don't like. They are easy to use and reliable.

Lisa
Billing Administrator (USA)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Stamps.com saves you a trip to the post office One stop postage and shipping.

5,0 2 anni fa

Commenti: I've greatly appreciated the ease of using Stamps.com with other software, as well as the ability to print postage quickly and easily from the app itself.

Aspetti positivi:

I love the ability to print labels and a page of stamps for later use. I love that Stamps.com integrates with our software so postage can be automatically added to a printed envelope for mailing. I also love that you can have postage refunded through the app if it is printed improperly.

Aspetti negativi:

The integration of Stamps.com and TrialWorks was an easy process. You have the ability to turn it on with a checkbox in the TrialWorks software. We have also implemented an integration with our new software, Neos.

Chad
Manager (USA)
Materiali da costruzione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Fun

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

My office lady uses it all the time and loves it. I just told her about it.

Aspetti negativi:

I have nothing bad to say about this company.

Josh
owner (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The juice not worth the squeeze

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

It is very convenient once you figure it out.

Aspetti negativi:

The set up of the printer and different formats is confusing

Jen
CEO (USA)
Cosmetica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It's more expensive than 3rd party shipping apps!!

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

I don't love this app. It does work and is functional, but is pricier than the 3rd party shipping apps.

Aspetti negativi:

You would think you could save $$ on shipping by buying the postage direct from USPS, but no, it's more expensive. So we usually just order a pick-up of our packages from this app.

Tisha
Vic president (USA)
Logistica e catena di approvvigionamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

easy

3,0 anno scorso

Aspetti positivi:

I didn't have to go the post office as often and stand in line.

Aspetti negativi:

No comment for this part of questioning

Alyssa
Manager (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Shipping made easy

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Super easy to use for shipping and mailing services. Almost foolproof!

Aspetti negativi:

No issues. Love never having to go to the post office

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Extremely flawed program

3,0 2 anni fa

Commenti: Poor. Will not use again.

Aspetti positivi:

Printing labels quickly.

Aspetti negativi:

Everything else. No ability to reprint labels, refund process for mistaken or unused labels is absolutely ridiculous. Also, dont fall for the postcards that say you'll get $10 in credit if you mail in a postcard with their stamp. I mailed in multiple and never got credit until I complained to customer service.

Brian
Scheduler (USA)
Settore automobilistico, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Stamps .com gets my stamp of approval

5,0 2 anni fa

Commenti: It’s very user friendly and spot on

Aspetti positivi:

It’s fast easy and very timely and efficient

Aspetti negativi:

No issues and I can’t complain about the service

Jenna
Front Desk Associate (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Simple and User Friendly!

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall, I would recommend Stamps.com to any business. Saves you a trip to the Post Office and stamps are delivered right to your workspace.

Aspetti positivi:

I love being able to print sheets of stamps quickly and easily.

Aspetti negativi:

The online support has been difficult to work with occasionally.

Ammy
Training Coordinator (USA)
Servizi finanziari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Stamps.com Review

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Up-to-date technology, simple to use, fast and easy, user friendly, customizable

Aspetti negativi:

The tracking on packages being current and it would be a great to have customizable stamp options