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Cos'è Akada?

Si tratta di una suite di strumenti basata sul web, che ti permette di padroneggiare i dettagli e acquisire una maggiore sicurezza nella gestione del tuo centro. Dalla gestione dei dipendenti amministrativi alla registrazione del coinvolgimento dei genitori nelle lezioni. Se non fa al caso tuo, non ti sarà addebitato nulla. Usa Akada Online per assumere il controllo totale del tuo centro.

Chi utilizza Akada?

Akada Software è utilizzato dai centri di danza, grandi e piccoli, dal 1994.

Hai dubbi su Akada? Confrontalo con un'alternativa popolare

Akada

Akada

3,3 (12)
45,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
20
Nessuna integrazione trovata
3,8 (12)
3,3 (12)
2,8 (12)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
120,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
100
13
4,2 (257)
4,1 (257)
4,6 (257)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Elaborazione di pagamenti
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Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
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Gestione di corsi

Recensioni su Akada

Punteggio medio

Nel complesso
3,3
Facilità d'uso
3,8
Servizio clienti
2,8
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
33%
4
17%
3
17%
2
17%
1
17%
Hillary
Director/Studio Owner (USA)
Servizi e attività ricreative, Lavoratore autonomo
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great Software, Easy to Use

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Our studio uses this program on a daily basis for all of our studio needs (registration, billing, reports, etc.). Its ease of use is great for someone just learning the software and even better for those who use it daily. DanceWorks is also a reliable program. In our 7 years of using DanceWorks, we have never experienced any glitches or errors while using the software. And if we ever have a question about how to do something (for example: running a certain report), the customer service is quick to respond. We highly recommend DanceWorks for all of your studio needs.

Aspetti negativi:

There are no cons to list. We have not had any negative experiences.

Dana
President (USA)
Servizi ai consumatori, 11-50 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great to work with!

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

We have been using this software for many years and have been very happy. The team at Akada is great about taking feedback and trying to implement changes and customization. The customer service is very quick to respond and they are friendly and kind. I would definitely recommend Danceworks to other studio owners.

Aspetti negativi:

We really do not have any cons. We have been happy with the software and company!

Ian
Studio Support Administrator (USA)
Arti dello spettacolo, 11-50 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Lost thousands due to their ineptitude for basic B2B services

1,0 5 mesi fa

Commenti: Customers are forced to use their payment processor sister company, and working with that company is very difficult -- we tried to switch bank accounts for over a year and could not achieve this. Their efforts actually lead to us being double-charged for months, despite numerous hours spent on the phone in an attempt to resolve this. When we only paid one bill, we were threatened with termination of service -- not exactly what you want for critical operations. In the end, we were forced to evaluate if legal action was worth the time investment to recoup the money. Eventually we transitioned to other software as a result of this costly and emotionally draining experience. Losing thousands of dollars aside, the software otherwise wasn't pretty or particularly intuitive, but it did generally work.

Aspetti positivi:

It generally worked as advertised. They encouraged feedback for the software itself, and the amount of feature support offered seems reasonable compared to competitors.

Aspetti negativi:

We lost thousands of dollars due to their payment processing and business practices. This more than negated any reasons for using it.

Samantha
Account Specialist (USA)
Gestione delle risorse, 10.000+ dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

So/So, Better for Beginners

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

This is a very convenient software to use when managing invoices, costumes, scheduling, FOH, and BOH all in one place.

Aspetti negativi:

The website version of this software is far less user friendly.

Mitzi
QA Engineer (USA)
Software informatici, 201-500 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very easy to use. I can quickly see my balance due and the schedules for more than one dancer.

4,0 7 anni fa

Commenti: Easily see what I owe the studio and what I have paid throughout the season.

Aspetti positivi:

Able to see fees paid in for an entire season on one screen. Email notices are sent when money is due.

Aspetti negativi:

A nice to have would be a report offering for the general user of fees paid throughout the dance season.