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Cos'è iCIMS Talent Cloud?

iCIMS Recruit è una piattaforma tecnologica di reclutamento leader del settore che aiuta a ridurre le complessità nell'acquisizione dei talenti attraverso una tecnologia leader di mercato e l'esperienza dei candidati e dei clienti. Ciò consente ai professionisti delle assunzioni di concentrarsi sull'assunzione delle persone giuste più rapidamente. La suite di prodotti iCIMS è integrata dal suo framework Platform-as-a-Service, UNIFi, che supporta integrazioni avanzate che scambiano senza soluzione di continuità dati e analisi tra iCIMS e le tue applicazioni preferite per le risorse umane.

Chi utilizza iCIMS Talent Cloud?

iCIMS ha oltre 3500 clienti con contratto in vari settori e segmenti e negli ultimi 3 anni ha ampliato la propria base di clienti di livello enterprise del 70%.

iCIMS Talent Cloud Software - 1
iCIMS Talent Cloud Software - 2
iCIMS Talent Cloud Software - 3
iCIMS Talent Cloud Software - 4
iCIMS Talent Cloud Software - 5

Hai dubbi su iCIMS Talent Cloud? Confrontalo con un'alternativa popolare

iCIMS Talent Cloud

iCIMS Talent Cloud

4,3 (831)
1.700,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
77
21
4,1 (831)
4,1 (831)
4,4 (831)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
210,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
55
10
4,3 (36)
4,3 (36)
4,7 (36)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a iCIMS Talent Cloud

SilkStart MultiChapter
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Portale degli iscritti
Tipologia di membri iscritti
Rippling
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Sottoscrizione alle prestazioni online
Rival Recruit
Funzionalità più votate
Analisi del curriculum
Gestione candidati
Ricerca di curriculum
SmartRecruiters
Funzionalità più votate
Monitoraggio dei candidati
Pubblicazione di offerte di lavoro
Ricerca di curriculum
Workday HCM
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Controllo degli orari di lavoro
Portale dei dipendenti
ZipRecruiter
Funzionalità più votate
Monitoraggio candidati
Portale self-service
Pubblicazione di offerte di lavoro
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Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Resoconti sulle buste paga
Oracle Taleo Cloud
Funzionalità più votate
Inserimento aziendale
Monitoraggio dei candidati
Profili dei candidati
Jobvite
Funzionalità più votate
Monitoraggio candidati
Profili dei candidati
Pubblicazione di offerte di lavoro

Recensioni su iCIMS Talent Cloud

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
45%
4
41%
3
10%
2
3%
1
2%
Shreshthi
Shreshthi
HRIS Manager
Utente LinkedIn Verificato
Salute mentale, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Icims for Talent Management

3,0 2 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Simone
CISUP Director (Italia)
Istruzione superiore, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Monitoraggio efficiente dei candidati con iCIMS Talent Cloud

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Apprezzo l'interfaccia user-friendly di iCIMS Talent Cloud, che consente un facile monitoraggio e gestione dei candidati.

Aspetti negativi:

Tuttavia, la funzione di ricerca del curriculum potrebbe essere migliorata. Non è compatibile con le stringhe booleane, rendendo difficile la ricerca di candidati specifici

Nissanka
Nissanka
Software Engineer (Sri Lanka)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Made for Talent acquisition &amp; Management

5,0 5 anni fa

Commenti: iCIMS is evolving as a major competitor in this subject and the backing of the passionate
support team has made it a great assistant in reaching our targets. This is a fairly cost effective system.

Aspetti positivi:

Talent acquisition &amp; management is one basic resource and the most powerful resource in the success of organizations and having a powerful tool assistant has become the strength behind the success of this most important aspect. Many solutions have evolved to resolve this task and there is no perfect system available for all situations and conditions. However these solutions keep on improving to find solutions for emerging subjects and situations and comparatively iCIMS Talent Platform has been able to emerge as a successful ‘provider of solutions’ in this endeavor. The difference with iCIMS is that they are ‘responsive’; understands with care the customer requirements/ issues and are enthusiastically attentive to provide solutions while improving the system with the help of the user customers to create more business opportunities as an exciting solution provider. Almost all metrics required for ‘talent management’ is found within the system and the combination of various portals helps in reaching a wider constituency in ‘talent acquisitions’. The system is intuitively designed in filtration and selection of the most suitable talents. The multi platform capabilities are a strong plus for candidates.

Aspetti negativi:

in my user experience no major issues have emerged.

Risposta di iCIMS

5 anni fa

Thank you for your review, Nissanka!

Juan
Talent Acquisition Specialist I (USA)
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Awesome Product!!!

5,0 5 anni fa

Commenti: I have had an awesome experience with iCIMS Recruit. It's a better platform than our last ATS system.

Aspetti positivi:

I love how I have everything in one system. I can post jobs, complete I-9's, and reach out to candidates all in one place.

Aspetti negativi:

I liked everything. Awesome product and system

Risposta di iCIMS

5 anni fa

Thank you for the awesome review! We work hard to meet expectations like yours, and we are happy to hear we hit the mark for you and your organization.

Nicholas
Nicholas
Sr. Director, Talent Acquisition (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Settore automobilistico, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Terrible customer support, over promises and constantly under delivers. A true snake oil product

1,0 2 anni fa

Commenti: I would recommend to all Talent professionals to stay clear of the headache that is iCIMS unless they are prepared to hire a full-time person who can complain in order to get tickets resolved. They have a great sales pitch but close to all of their features do not work fully as described. Save company time and money by choosing Greenhouse or Lever

Aspetti positivi:

The search functionality and report building were great, but require a lot of training in order to use properly.

Aspetti negativi:

Customer support is completely unhelpful in providing answers or fixing bugs. Many cases take 3 weeks minimum to resolve with the more extreme ones taking 6 months. Help desk support just pushes you to the knowledge base center instead of giving real answers to configuration issues. Even when you have taken all the knowledge base steps. The ATS interview scheduling tool is unreliable when syncing with the team’s calendars The feedback form tool rarely operates effectively for our hiring managers to fill out. The Microsoft Teams integration is not as advertised. Does not consistently notify in a timely manner for interviews, job approvals and offers. Often after the fact. The CRM tool with iCIMS was released to us with constant logging out errors, the search fields are incorrectly mapped to bins/status we don’t use in the ATS and our implementation contact went gone completely dark. Data migration did not fully work to allow for resume uploads to attach to candidate profiles like promised. Multiple contracted integrations were never set up due to unresponsiveness. Resulting in needing to find workarounds to keep our hiring moving. The CRM, ATS, and Text engagement are really three systems that loosely sync with each other instead of one like was pitched. All separate products with separate log-ins. The system will routinely log you out after just a few minutes of inactivity.

Jennifer
Jennifer
Director of Talent Acquisition & Onboarding (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Icims is a great ATS

4,0 5 anni fa

Commenti: Overall icims has been great and we have no plans to switch to a different software.

Aspetti positivi:

Icims overall is very easy to use and intuitive.

Aspetti negativi:

Although there are many reporting options it can be cumbersome. It would also be nice to have the ability to run one report that can capture both job and applicant data in one report.