Acctivate Inventory Management

Acctivate Inventory Management

Cos'è Acctivate Inventory Management?

Il miglior software di gestione dello stock per QuickBooks: permette di potenziare magazzino e operazioni aumentando i profitti e i clienti soddisfatti. Permette di gestire ogni fase dell'attività in tempo reale e a livello di intera azienda con funzionalità potenti e facili da usare per la gestione di stock, acquisti, clienti, deposito, codici a barre, costi di logistica, tracciabilità di lotti e numeri di serie e altro ancora. Inoltre, si integra con le principali piattaforme di e-commerce, i fornitori di EDI e altre soluzioni leader di settore.

Chi utilizza Acctivate Inventory Management?

Piccole e medie imprese di distribuzione all'ingrosso e produzione che necessitano di ampliare QuickBooks con funzionalità avanzate di gestione dello stock.

Video di Acctivate Inventory Management
Acctivate Inventory Management Software - 1 Acctivate Inventory Management Software - 2 Acctivate Inventory Management Software - 3 Acctivate Inventory Management Software - 4 Acctivate Inventory Management Software - 5

Hai dubbi su Acctivate Inventory Management? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Acctivate Inventory Management

4,1 (109)
Acctivate Inventory Management
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
94
26
4,1 (109)
3,9 (109)
4,2 (109)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
314
13
3,8 (936)
3,7 (936)
3,7 (936)
Perché questo confronto?

Alternative a Acctivate Inventory Management

Sponsorizzati
NetSuite è un ottimo sistema ERP cloud che ti offre la visibilità e il controllo necessari per prendere decisioni intelligenti e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
Controllo dello stock della forza industriale per utenti QuickBooks, grossisti, distributori, dettaglianti e produttori.
Avalara Tax Compliance Suite ti consente di calcolare le tasse, presentare e pagare le dichiarazioni dei redditi e rispettare i requisiti di gestione dei documenti.
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
Un software per la contabilità e una soluzione di gestione finanziaria di prima qualità. Progettato per il mondo della finanza da persone che lavorano nel mondo della finanza.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora.
ERPAG è un servizio cloud ERP che copre tutti i processi aziendali per le piccole e medie imprese.
Una soluzione ERP moderna e completa: include contabilità, distribuzione, CRM e altro ancora. SaaS o sui tuoi server. Funzionalità mobili incluse; il prezzo non è stabilito in base al numero di utenti.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
Software di gestione del magazzino, distribuzione e gestione dei trasporti, per aumenti significativi dell'efficienza operativa e della precisione degli ordini.
Adatto a imprese che operano nei settori della vendita al dettaglio e all'ingrosso, manifatturiero e alimentare che devono gestire i livelli dello stock.
Cin7 offre gestione dello stock e automazione dagli ordini, dalla produzione al magazzino/3PL a qualsiasi canale di vendita B2B/B2C che utilizzi.
QT9 ERP is an easy-to-use, cloud-based ERP suite with FDA 21 CFR Part 11 electronic approvals. See a demo & start a Free Trial today!
TradeGecko è un potente software di gestione delle scorte e degli ordini per marchi multicanale, attività e-commerce e grossisti.
Realizzarlo ogni giorno, questa è la magia. Persone esperte e software avanzato. Potrai essere attivo in 6 settimane o meno.
Embrace ERP is a scalable, flexible, industry-built solution, power packed with functionality to meet your unique business needs.
Progettata per le piccole imprese (minimo 5 utenti a 79 $/utente/mese), BizAutomation gestisce tutti i reparti mediante un'unica suite commerciale nel cloud.
Brightpearl è una piattaforma per la gestione delle operazioni nella vendita al dettaglio, strettamente integrata con tutti i tuoi canali di vendita.
ArbiMed è un software di gestione dello stock per aiutare le cliniche mediche ad aumentare i profitti analizzando i dati delle transazioni di stock.
Software di gestione di ordini, spedizioni e stock. Adatto a dettaglianti, grossisti, dropshipper, distributori e produttori.

Recensioni su Acctivate Inventory Management

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
3,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
40%
4
40%
3
13%
2
5%
1
2%
Ruth
Customs Broker (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Commercio all'ingrosso, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent Software for a small company

5,0 4 anni fa

Commenti: We started using ACCTivate in 2010 as an inventory add-on to Quickbooks. We have very much appreciated all the software had to offer. We have modified the system somewhat over time to fit our needs. We also had some custom reports created for us that have worked very well. Very pleased with the software and the support team.

Aspetti positivi:

-Very intuitive product -Easy to learn -Highly functional -Crystal report software for reporting is easy to learn and use to customize your reports -Very flexible system

Aspetti negativi:

-Original Reporting is lacking. Custom reports are available or can be made by a third party -Very occasional issues syncing with Quickbooks

Risposta di Acctivate

4 anni fa

Hi Ruth, Thank you for sharing your feedback. It is great to hear all you have gained and the growth in your nine years of using Acctivate. Kind Regards, Erica Avila

Paul
Purchasing Manager (Canada)
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Acctivate Review

4,0 anno scorso

Commenti: We have been using it for 6 years now. There was a bit of a learning curve. Once sorted out, we can order receive, pick and sell our product with ease. Database size has been a bit of an issue and Intuit file size management grows quickly. Great product for a mid size business.

Aspetti positivi:

Acctivate brought us up to todays technology in product Inventory and sales control, at a reasonable price.

Aspetti negativi:

The lack of Vendor control, and Vendor Options make things hard. Doing a Daily Sync with Quickbooks does not come with out issues, and tax rounding is Canada is a large issue. We do have SOP's in place to administrate these short falls.

Sepp
Owner (USA)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Can't function with Acctivate

2,0 4 anni fa

Commenti: We bought Fishbowl inventory in 2017 and returned it within a month. And then spent considerable time looking at options and reviewing them. We spend days and days with Acctivate before buying. And then we bought it. It took three or four months to get us to an 'active state'. At which point we discovered that the entire way we setup our product structure would not work. So we started over and now, 12 months after purchasing, we have finally invoiced the projects from November of 2017. We have posted over 100 requests in the online help system and with a few exceptions been told that our ideas are not applicable to their users.
We have made the decision to not to renew our maintenance plan.
And Acctivate was not interested in extending our plan for a few more months give the total disaster we have had implementing it.
We did consider it affordable and the yearly maintenance costs reasonable given the platform.
However, we have spent lot of money on labor to get the system implemented AND still had to hire an outside consultant to build custom routines to be able to get reports that answer basic stocking questions.
We continue to find the interface prevents you from being able to make smart decisions at the moment you have to (when you can see the data) and is wholly lacking for a system with as much data as it has. We can not say strongly enough that you should really consider your options before moving forward with Acctivate.

Aspetti positivi:

Lot's of handholding during setup. Possibly considered affordable - unless you count your time. At this point - not much - We have fought for a year to get the system online.

Aspetti negativi:

Lack of respect for the ideas and needs of customers It hides important information needed to make decisions in the windows where you need to make decisions. It doesn't auto update backorders A huge list of other items.

Bruce
COO (USA)
Biotecnologie, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Acctivate Inventory Management works well suits our needs

5,0 2 anni fa

Commenti: Very please with our choice

Aspetti positivi:

The setup and learning curve were very reasonable, daily use and upkeep is easy

Aspetti negativi:

The dashboard needs to be more user friendly to setup and use (sizing and placing the report boxes is awkward) Some dropdown menus are not intuitive, but once learned easy to navigate

Gabriel
Sr. Director of Operations (USA)
Moda e articoli di abbigliamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Excellent for the Price!

4,0 5 anni fa

Commenti: We were able to greatly improve visibility of our performance allowing us to focus resources in the areas that needed help. The quality and consistency of our output also improve dramatically. Probably the one area that had the most drastic improvement has been our warehouse. The ACCTivate our inventory is the most accurate it has ever been and order processing accuracy has also improve dramatically with the use of the mobile scanners.

Aspetti positivi:

Software is filled with many intuitive features that cover a wide variety of of business uses in everything from order processing to inventory management. Inventory management includes ability to manage using bins and multiple physical or virtual warehouses. This is a strong feature for an application in this price range. The ability to create custom fields in virtually every section of the software helps resolve many challenges, and the fields are, in most cases, can be made to appear in reports. Has a great order management module that can be customized for specific views and allow for both visibility and batch management of open sales order. Mobile/handheld support allowed our warehouse to switch from manual to scanned picking, which greatly improved accuracy and accountability. Software supports ODBC connectivity which provide a solid work around for the software's lack of strong out-of-the-box reports (see below) In conclusion, if you are a small to mid-size business that has outgrown Quickbooks, you really cant go wrong with ACCTivate. So long as your Quickbooks data is clean and organized, migration is quick and painless.

Aspetti negativi:

Out of the box reporting is a bit limited depending on your needs. Very basic reports are fine and they are accurate, but if your business has complex or custom logics by which you evaluate performance, you will need to hire a report writer (Crystal Reports) to build your report templates. No real audit trail tracking/reporting so seeing who did what can be a challenge. Lacks ability to restrict certain permissions that can lead to accidental or deliberate manipulation of data resulting in order processing errors.

Risposta di Acctivate

5 anni fa

Gabriel, your feedback is greatly appreciated. We are happy to hear about the improvements across your business after implementing Acctivate, especially the visibility & productivity gains that have allowed you all to focus on the work at hand. We also continually strive to learn what businesses need and how we can enhance our software, so it is also good to know about reporting and permission based needs. - Dakota