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Cos'è RESMARK?

Con Resmark puoi prenotare tour, attività, affitti e alloggi. Genera lead e convertili in vendite con e-mail automatiche personalizzate. Crea e gestisci il tuo inventario con strumenti affidabili. Prenota i tuoi prodotti e gestisci i pagamenti con il sistema di back-office completo di Resmark. Aumenta le prenotazioni online con un processo di prenotazione ottimizzato per dispositivi mobili. Monitora vendite e operazioni con oltre 50 tipi di report dettagliati. Inoltre, offre integrazione completa con i moduli digitali tramite WaiverSign.

Chi utilizza RESMARK?

Operatori turistici di dimensioni comprese tra 1 e oltre 50 utenti, tra cui scuole di rafting, mountain bike, pesca, zipline, equitazione, vela, immersioni, whale watching, eventi e altro ancora.

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RESMARK

RESMARK

4,8 (35)
95,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
56
1
4,6 (35)
4,2 (35)
5,0 (35)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
0,01 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
61
9
4,7 (64)
4,6 (64)
4,8 (64)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a RESMARK

Rezgo
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Gestione delle prenotazioni
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Bookinglayer
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
Rezdy
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Prenotazione di attività
Prenotazioni online
Checkfront
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
TrekkSoft
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
The Flybook
Funzionalità più votate
Assistenza clienti
Gestione delle prenotazioni
Prenotazioni online
Travellect
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Per agenzie viaggi
Prenotazione di attività
Regiondo
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Pianificazione di eventi
Prenotazioni online
Newbook
Funzionalità più votate
Gestione della clientela
Gestione delle prenotazioni
Registrazione online

Recensioni su RESMARK

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
89%
4
9%
2
3%
David
Owner/Founder (USA)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great product and service!

5,0 2 anni fa

Commenti: Always amazing. Any issues resolved very quickly.

Aspetti positivi:

I love the ease of use to our clients and staff.

Aspetti negativi:

The picture upload on products makes it very difficult to upload proper images of product

Sam
Manager (USA)
Articoli sportivi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

RESMARK - Reservation System - Urban Kai review

5,0 2 anni fa

Commenti: 10/10 - enjoy working with RESMARK systema and support team.

Aspetti positivi:

Reservations are straight forward and easy to access for customers.Roster reporting (manifest) are very simple to use for staff needs.

Aspetti negativi:

There are some features I would like to customize specific to our business but am able to work with the available tools currently!

Christine
Bookkeeper
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

3 Years Using Resmark

2,0 11 anni fa

Commenti: Overall a great system, setup was rather involved, but once you get the base information(especially Hotel Pickup Locations and times) in, it gets easier. Love the Lodging Reports that show "Current Guests, Check In, or Check Out"...very helpful for managing housekeeping. Changes/Improvements have been made to the Automated Email System that made it a breeze to handle a lot of Marketing Tasks. Waiver Integration was also added since we started with Resmark, and that is a GREAT tool for managing waivers for different activities. Love the many options for each Item (Activity , Rental or Lodging) that allows you to create policies, options, fees, and even custom fields and then link them to different items. You can have several websites linked to your Resmark System and even choose which activities/items to offer on each site. Overall, great system and looking forward to new features.

Keith
Owner (USA)
Servizi e attività ricreative, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Resmark is an Outstanding Company and Reservations Platform

5,0 2 anni fa

Commenti: They have an awesome product coupled with Outstanding Customer Service which I feel is equally as important to a superior product.

Aspetti positivi:

Easy to use. Accurate. Attractive and accurate documents for our customers. Most importantly: Amazing Customer Service.

Aspetti negativi:

I literally have no cons to report. The excel over companies offering similar products.

Angela
Coordinator (USA)
Servizi e attività ricreative, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

RESMARK Systems Review

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

RESMARK offers ease of use, functionality and impactful software. Their client services team is responsive- providing support and guidance throughout all phases of use. RESMARK features the necessary tools and resources for our online bookings so that the company can focus on providing the best possible experience to our clients.

Aspetti negativi:

This is a great product but like anything there is a learning curve. My only recommendation might be to provide a video resource library for clients to reduce service team questions. It would allow ease of access for clients and provide an additional method for training.

Risposta di RESMARK Systems

3 anni fa

Thanks so much for the review Angela. We actually do have a video library in our support center (which can be accessed at any time using the "support center" button next to the log-out button). If there are any particular videos that we don't currently have that would be helpful to your team, let us know and we're always happy to make a new video on that subject.